Forum kategorier

4400 Kalundborg

4400 Kalundborg

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hundemassage og evt pasning jeg har været hos en super hundemassør. kan du ikke komme til hende, kommer hun til dig. Og skal du ud en weekend og ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2011
Visninger:
423
har oprettet facebook gruppe Hej alle sammen jeg har oprettet en gruppe på facebook der hedder kalundborg hundeskov. hvis du er fra området så meld ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2010
Visninger:
903
nogen der vil med i hundeskoven? Jeg leder efter legekammerater til king og derfor ville det være rigtig hyggeligt hvis der var nogen der ville med i hu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2010
Visninger:
532
snertinge igen. Jeg er ked af igen kun efter 4 døgn at måtte efterlyse mine hunde igen. De løb igen igår kl ca 20, og på trods af at vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2008
Visninger:
464
planter ved godt det ikke lige har noget med hunde at gøre,, men der skulle ikke være nogen her i området der vil give/ sælge b...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2008
Visninger:
1.008
BARF transport? Jeg ville bare høre om der er nogle herinde, der bor i nærheden af Kalundborg, som køber mad fra Dansk Baf Center? Vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2008
Visninger:
591
Vil I med? Karina S, M T og os selv har snakket om at mødes i næste uge, muligvis fredag d. 4/7-08.. henved sen eftermiddag/tidlig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2008
Visninger:
875
Service ambull (link fjernet) Tjek linket og se den første, danske ambull, som er uddannet servicehund :-) Det må da ændre lidt på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jun 2008
Visninger:
531
Weekend-sjov? Hej alle sammen.. Ville lige høre om der måske var nogen, der havde lyst til at mødes på lørdag og ta' en tur i hunde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2008
Visninger:
516
Billeder fra strandturen d. 17/6 Så har jeg fået smidt de billeder ind vi tog på strandturen igår :-) Vi var kun 3 hunde afsted, men det var super hygg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2008
Visninger:
429
Strandtur d. 17/6-08 Hej alle sammen ;-) Vi har arrangeret en lille tur til Vesterlyng strand her på tirsdag kl 15.00. Indtil videre er de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
556
Billeder fra skovturen d. 8. juni.. Ja det var en lidt kedelig skovtur.. det var kun Igglo og Xenia (min fars hund), der var med.. men der blev taget et pa...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2008
Visninger:
414
Skovtur d. 8 Juni, . . Daniel her ;-) . jeg ville godt invitere alle dem som vil på skovtur Søndag d. 8 JUNI, altså næste weekend fra ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2008
Visninger:
568
Hej Kalundborg og omegn ;-) Syntes lige at vi ville præsentere os selv ;-) Vi er en lille familie på 3; Jesper, Sine og Caine (Amerikansk Bulldog)...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
498
så kom der en mere her ind, Tjek lige Jack. han er bar sød, men er os op og slås med Django :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2008
Visninger:
674
Hg t-shirts/trøjer.. der er et par stykker herinde fra hg der har taget initiativ til at lave en t-shirt med reklame for siden.. hvis man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2008
Visninger:
530
billeder Så er der lagt nye billeder ind af Nala
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2008
Visninger:
416
Småhundetræf i Vestsjælland Hej allesammen.. Er der nogle der er interessere i at mødes til et småhundetræf engang i fremtiden. Min egen lille ro...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2008
Visninger:
354
bakken 1. maj (link fjernet) Har lige kopieret dettel link fra en anden gruppe -i tilfælde af at nogen er interesserede.. Det er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
479
orange kat Hej allesammen. jeg er stødt på en efterlysning af en kat her i svebølle på lygtepælene. Her til aften ser jeg så en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
440

Annonce