Forum kategorier

<De seriøse kaninejere> ;)

<De seriøse kaninejere> ;)

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Kanin og hamster ? Kan man godt sætte kanin og hamster i samme bur ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2009
Visninger:
578
Kanin får trip Hej med jer . Vores kanin får sådan nogen trip inde i buret et par gange om dagen , han hopper rundt fra den ende ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2009
Visninger:
587
RIP sylvester!! blev kun 5½ md Ja lille Sylvester døde på dyrehospitalet nu til formiddag :'( Jeg fandt ham i sit bur i morges hvor han lå med lav ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2009
Visninger:
573
det gik godt.. 28 nov Hej allesammen... Jeg kunne se der var nogle af jer der var med idag,.. Jeg var jo med min thyringe, som fik 93 point...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. nov 2009
Visninger:
421
Kaninunge på mellem 3-4 uger Jeg har idag måtte tage en kaninunge på 3-4 uger med hjem da den har meget dårlig mave og helt sikkert ville dø i løbet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2009
Visninger:
424
Så mistede jeg også min skat :( Hej alle.. :( vil bare lige sige, at jeg mistede min dejlig thyringe pige, som var min første kanin<3 Nu har hun få...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2009
Visninger:
901
Udstilling og hop stvæne den 28.nov Hej Allesammen, er der nogen der skal med den 28. Nov til udstillingen og hop stævnet, i vejle..??? OG HVIS DER ER...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2009
Visninger:
669
Video - kanin og kat http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=24905 Der kom en kat forbi, da min kanin, Hugo, var i haven. (; ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2009
Visninger:
670
kanin julekaldender Hej. er der nogle herinde som giver deres kaniner jule kalender.? Hvor mange laver dem selv.? nogle der evt. vedhv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2009
Visninger:
410
Navn til kaninunge? :o) Hej alle sammen. Jeg får en ny kaninunge om en måneds tid, når den er klar til afhentning. Jeg er desværre bare helt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2009
Visninger:
617
AVL nu har jeg tænkt lidt i tanken om hvis jeg end dag fik en hunkanin så lave nogle unger, bare for hyggens skyld og kende...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2009
Visninger:
384
Rigtig uheldigt dyrelægebesøg Hej alle seriøse kaninejere! Kokus har fået det rigtig dårligt på de seneste, og trods de kun 5 år han er besluttede...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2009
Visninger:
751
Mine kaniner hopper op på hinanden Hej jeg har to hunkaniner og den ene Perle hopper hele tiden op på den anden Sebra er det normalt hos hunkaniner eller...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2009
Visninger:
1.653
underholdning/legetøj? hej jeg har jo to kaniner magic dream og Fru. vimse. Magic er meget vild og voldsom og kan derfor ikke gå med andre k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2009
Visninger:
707
R.I.P. rose mijn skaath...<33 for 14 dage siden gik min storesøster ud for at gå en tur med vores kanin rose om søndagen og da hun ville tage selen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2009
Visninger:
642
sele plus hop hvornår ska jeg vænne sylvester til at komme i sele, men kan først få den jeg vil have i næste måned?? jeg overvejer ne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2009
Visninger:
457
Hvornår for gammel til unger? Hej, Inspireret af en anden tråd er der så nogen, der ved, hvornår en kanin er for gammel til at få unger - eller hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. okt 2009
Visninger:
1.045
BestFriend fotokonkurrence på Facebook Hej, Ved ikke hvor mange HG'ere, der er på Facebook og samtidig er med i Best Friends gruppe, men til de der er, vil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2009
Visninger:
543
d. 5 oktober.. den værste dag... d. 5 oktober sidste år fandt jeg min kanin pjuske død ude buret.. jeg vil gerne gøre et eller andet for at mindes hende...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2009
Visninger:
579
DÅRLIG MAVE :'( Sylvester har fået rigtig dårlig mave :( hvad gør i ved det?? jeg kan huske jeg som lille kun gav den havregryn, hø ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2009
Visninger:
372

Annonce