Forum kategorier

<De seriøse kaninejere> ;)

<De seriøse kaninejere> ;)

Medlemmer: 100
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hvor er i fra ;O) ja, som overskriften siger; hvor er i fra? Ku¨nne nemlig godt tænke mig på et tidspunkt at holde kanintræf ;O) Jeg e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
441
havd fordre i med? ;) Jeg fodre med multifit eller maxi zoo blanding ;O) Med kaninpiller og lucerne og hø ;O) havd med jer?
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
556
HJÆLP!!!!! min har pga mider på ryggen ikke kunne have sele på mens vi sprang da han på det tidspunkt ikke havde noget pels og den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2008
Visninger:
318
Kanin Lus Den ene af mine kaniner, har jeg mistanke om har fået kanin lus(som dyrlægen kalder det) igen.. Han har haft det nu 2 g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2008
Visninger:
2.648
kanin hop Er det nogen fra vejle området der kunne tænke sig at gå til hop, vi hopper hver onsdag i lige uger fra 18-20 i egtved,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2008
Visninger:
513
min kanin...? min kanin har vi købt på et marked så jeg ved ikke hvordan forældrene ser ud... Men den er mega træls, man kan ikke l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2008
Visninger:
907
konkurrence-tilmeld dig ;O) Hey, så skal vi da have en konk. .. synes i ikke? :D Temaet er; Det nutteste billede. Man må tilmelde sin kanin 1 ga...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2008
Visninger:
509
frugt og grønsager til kanin jeg har altid tænkt på hvad kaniner må få grønsager og frugt?? vi gir min gullrødder og æbler...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2008
Visninger:
648
hejsa et par ? hvad for noget halm kan jeg ik bruge eller kan det hele bruges hvor gamle skal de små være for at flytte hjemme fra...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2008
Visninger:
791
tænk hvis der var kanin galleri ja tænk hvis der var kaningalleri hvor vi kunne have vores kaniner. billeder. hvad syns i om iden.
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2008
Visninger:
1.090
flytte hjemmefra ja så der kun 14 dage til de kan flytte hjemme fra mine små nusser ps nye billeder
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2008
Visninger:
384
Hvot blev jeg bange!! :O Idag var mig og min kanin udenfor, han render uden snor da han kommer når jeg kalder. nå men.. vi gik udenfor og lige p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2008
Visninger:
489
Kræsen kanin? ;D her på det sidste har min kanin ikke ville spise det han plejer.. Han spiser gerne en banan eller frugt men ikke hans ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
743
mega hjælp vores mor kanin som har dem der er klar til at flytte har lige født ?????? hun har kun været sammen med ninus 2 gan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2008
Visninger:
367
vandfalske? Er der også sådan noget grønt alge agitigt i jeres vandfalsker? - så hæld lidt vand i og noget vand ikke særlig m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2008
Visninger:
404
hvorfor ikke?! ;( Jeg er nu ved at være rigtig træt af at man ikke kan have et kanin/gnavergalleri herinde;( ¨ Har en hankanin som jeg g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2008
Visninger:
1.066
?????? ja jeg synes der kom en lidt trykket stemning i den anden tråd, så nu ville jeg lige lave en anden og gladere tråd. je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2008
Visninger:
2.404
:S Snart udstiling med den Sorte :S Uha.. det blir godt nok spændene med min Sorte kanin hvordan den klarer sig til udstilingen... Min hvid/sorte kanin va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2008
Visninger:
445
hjælp min kanin hej. jeg har en dejlig Thyringer.. men når jeg har hende i ude buret og skal faange hende til at tage hende i det rigti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2008
Visninger:
879
hvem er med? :D ja, jeg synes jo det er lidt øv øv at der ingen gnavergalleri er.. men hvad siger i til at vi alle ligger en kommentar ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2008
Visninger:
525

Annonce