Forum kategorier

Sydfynslænget

Sydfynslænget

Medlemmer: 38
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Træning i Fåborg Forårets træningstilbud er klar på hjemmesiden www.dkk-faaborg.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
457
kejsersnit priser Har efterhånden erfaret at der er stor forskel på kejsersnit priserne.. så synes det kunne være sjovt at høre hvad andr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2010
Visninger:
954
Træf/leg for små hunde i Fåborg Hej er der nogen, som har små hunde og er interesseret i at mødes i hundeskoven i Sollerup ved Fåborg på mandag d. 23.8...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2010
Visninger:
949
Hvor tager i hen og bader med hundene? Kender i et godt sted badested på sydfyn, hvor der ikke er for mange badegæster, så hunden kan slippes løs? Hilsen P...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2010
Visninger:
669
Leg idag svendborg? (: Lopa har en heel masse energi hun godt kunne trænge til at brænde af, sammen med en anden hund (: nogen der har lyst ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
461
Gåtur i Sollerup Skov Torsdag aften Hej - jeg inviterer via DKK Faaborg til en gåtur i Sollerup Skov torsdag aften. www.dkk-faaborg.dk Måske har I lyst ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2010
Visninger:
496
billeder 5450 otterup kan vi evt mødes gerne flere også kan jeg ta nogle billeder gerne idag og i otterup hundeskov
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2010
Visninger:
450
Hundeleg! Nogen der har hunde der har lyst til at lege med min Cocker pige Lopa (: ? vi bor i Svendborg
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2010
Visninger:
553
lidt hjælp hej alle vil i støtte en god sag sø være sød at klikke ind på denne side (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2008
Visninger:
511
hej hvad så hvad så sker der noget sjovt på sydfyn jeg kan da fortælle at jeg lige er begyndt til jagttræning med min hund sidste t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2008
Visninger:
497
øv øv Fyn bliver sprunget over.. http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=233485
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2008
Visninger:
519
hundens dag Er der nogen der kommer til hundens dag på lørdag i odense?
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2008
Visninger:
438
jagtforening Hejsa :o) Er der nogen af jer der kender jagtforeningen i Stenstrup? adresse og sån.. Jeg vil gerne begynde med Bian...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2008
Visninger:
663
Legedag imorgen... Hey Ville bare høre, om der er nogle, der skal til legedag imorgen i Svendborg??? :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2008
Visninger:
479
Se min lille nye vaps :o) ...hvis i har lyst :o) http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=41022
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2008
Visninger:
1.032
nye fotos Der er kommet nye fotos af Kessa.. i er velkommen til at gå ind og se dem..
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2008
Visninger:
907
Nogen der vil lege imorgen??? Tænkte på, om der var nogle der ville lege imorgen fra 14-15 på Bakken ved Bregnedalsvej i Svendborg???
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2008
Visninger:
445
Så har jeg reserveret en vaps :o) har desværre kun et billede indtil videre, men se hvor sød hun er. http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?Album...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2008
Visninger:
366
Har i nogen erfaring med denne snor? Er der nogen der kender sådan en snor her, og har nogen erfaringer med den?? (gode/dårlige...) (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2008
Visninger:
364
Så kom det endelig på nettet! Så kom vores hus enelig på nettet! (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. dec 2007
Visninger:
535

Annonce