Forum kategorier

Tøse-klubben

Tøse-klubben

Medlemmer: 9
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hlælp S: hej :D jeg har ndet her poblem som jeg virkelig meget håber i vil hjælpe mig med!! mig og min bedste veninde og m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2008
Visninger:
517
Jonas Brothers <33 ? hejsa <33 nogle her inde som også bare er faldet pladask for Jonas Brothers ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2008
Visninger:
460
Nogle der vil være med? Laver en video med HG's sødeste hunde. Nogle der vil være med? Kig evt. i min annonce (;
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2008
Visninger:
306
Hey alle (; (Bedømmelses) Nogle som vil være med til en bedømmelses-runde? Håber i vil ;p
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2008
Visninger:
392
Hallo Så er der udfordring i gang, i må meget gerne stemme, på den hund i synes skal vinde ;D
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2008
Visninger:
444
Udfordring? Er der nogen der vil stille op?? det er noget tid siden..;D
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jul 2008
Visninger:
432
hjælp mig ! hejsa.. alle jeg har oprettet et emne før om det samme og en rigtig sød person har prøvet et hjælpe mig og det gik fint...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2008
Visninger:
1.056
Seriøst!! Jeg keder mig inde på hundegalleri ! Har vi ikke nogle emner vi kan diskutere? Jeg er helt flad, men bare kom med h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2008
Visninger:
1.087
Badning Hej Jeg vil bare lige spørge om i vidste hvor tit en hund må komme i bad? For jeg vasker Basse et par gange, men jeg v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2008
Visninger:
303
hjælp... hejsa okay det er måske lidt mærkeligt at spørge om og så måske ikke allivel... men det er sådan ja lidt svært og sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2008
Visninger:
479
Drøm? Hvad víl i gerne være når i bliver store? Uddannelse, Job o.s.v?
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2008
Visninger:
620
KBH! Her ppå Tirsdag skal jeg til KBH. Jeg vil bare høre, om i kender nogle seje butikker. Hvis i kommer derfra slvfølgelig....
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2008
Visninger:
301
Hvad skal vi snakke om? Har vi nogle emner vi kan bringe på banen? Personligt kan jeg ikke komme i tanke om noget.
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
309
hvad gør i ?? (haster) hejsa alle hvad gør i hvis i skal spørge en om noget altså jeg vil gerne spørge min mor og far om jeg må gå til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. feb 2008
Visninger:
376
Hej Dav dav alle sammen.. :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2008
Visninger:
291

Annonce