Forum kategorier

* Hånd i Hånd *

* Hånd i Hånd *

Medlemmer: 494
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Broderimønstre Hej Er der nogen der har nogle fine julebroderi mønstre som de vil dele? Jeg elsker at sy julekalendere, men vil ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2013
Visninger:
810
Gaskomfur... Mit gaskomfur (flaskegas) smuttede i svinget i går....det spyttede sit håndtag ud så jeg ikke kan åbne ovnen. Det har l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2013
Visninger:
924
Marked i haderslev Dato, tid og sted vides ikke enu :D Finder jeg ud af efter påske og lockout. Du kan og være med, kom og sælg! :D Et ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2013
Visninger:
729
kanin foder Rabbit Royale (billigt) hej alle sammen, især jer her på sjælland (nordsjælland) og med kaniner jeg er ved at blive godt total gal i hoved ove...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2012
Visninger:
2.195
Online-shop med gode tilbud / billig fragt :) Så fik jeg lige klaret en del julegaver på en netside - fragt udgør kun 39 kr. hvis man bruger GLS selvhenter eft. eget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2012
Visninger:
1.351
At lægge på langs på ubestemt tid - aktivering af hund, med konto i minus. Lang overskrift… men kunne ikke lige korte den ned :). Sagen er den - at jeg igen skal opereres til december, og here...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2012
Visninger:
1.057
herremodel til klipning Kolding GRATIS!!!! Jeg har en datter der er ved at uddanne sig som frisør og hun mangler en herremodel, med så langt hår at der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2012
Visninger:
769
Kameraudstyr Hejsa. Jeg har nogle lidt større linser herhjemme som jeg gerne vil sælge. Er det noget jeg kan prøve at gøre herind...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2012
Visninger:
680
Pejsegitter... Hey alle I skønne mennesker.. Er der nogen der evt. har et pejsegitter de ikke bruger, som de vil sælge billigt? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2012
Visninger:
1.900
"Hunde låge" søges Jeg søger sådan en låge man kan sætte i døråbninger.. Tror også man kan kalde dem et børne-gitter.. Det vil være rar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2012
Visninger:
1.415
Søger gamle danske film. En kollega og jeg har nærmest fået den lille sport, at finde utraditionelle, gamle danske film. Der er desværre en d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2012
Visninger:
2.138
Pels pleje Hej alle sammen.. Håber i kan hjælpe mig med lidt fif og gode idéer.. Jeg har "fået" den her dejlige lille hund p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2012
Visninger:
1.409
Filter her i gruppen Jeg synes, det er problematisk, at der sidder et gruppemedlem og beder om hjælp til alverdens ting (og allerhelst grati...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2012
Visninger:
1.464
Konkurrence Hej Vi har pt. en konkurrence kørende, hvor du kan deltage i lodtrækningen om et gavekort på 400 kr., hvis du går ind ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2012
Visninger:
578
Mobil telefon søges. Er der nogle af jer der har en gammel aflagt mobil telefon liggende? Jeg er en klovn til at passe på mine ting, og d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2012
Visninger:
977
EFTERLYSNING Staffordshire bull terrier EFTERLYSNING!!!!!!!!!!!! Zamzam efterlyses!! Har er blevet passet i Glostrup og det er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. aug 2012
Visninger:
14.238
har i børnetøj som i bare vil smide ud og det både drengetøj og pigetøj så vil jeg gerne betale porto hvis det er brugbart og der må ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2012
Visninger:
678
Mangler strømforsyning til HP bærbar. Da min veninde og hendes datter står uden strømforsyning til deres HP bærbare, så prøver jeg hermed at hjælpe dem til a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2012
Visninger:
767
Komfur bortgives Randers Hej Alle Jeg har været så heldig at få nyt komfur, så det gamle bortgives til hvem end der vil hente det. Komfuret befi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2012
Visninger:
1.125
Har du noget du skal af med? Hej ! Da min kæreste og jeg står og skal flytte i lejlighed, er der jo selvfølgelig nogle ting vi mangler :) men da pen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2012
Visninger:
1.013

Annonce