Forum kategorier

Vov..!!

Vov..!!

Medlemmer: 30
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
hvad skal der ske? hej alle dejlige medlemmer (: Jeg synes at gruppen er ved at blive lidt kedelig i længden. så, hvad syndes i det s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2009
Visninger:
789
Månedens hund del 3... her er resultatet for månedens hund Juni. Her står først hvor mange stemmer de forskellige hunde har fået. 1 : Co...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2008
Visninger:
573
månedens hund del 2... her er de tilmelde til månedens hund April... 1 : Coco http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30839 2 : ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2008
Visninger:
540
månedens hund... Så skal vi i gang med månedens hund.... Det i skal gøre er at skrive hundens navn og linke til hundens profil... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
555
x-høj...? Hvad mangler Coco for at få en x-høj...?
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2007
Visninger:
527
Resultat for julekalenderen... Nu mangler vi bare at det bliver den første december... efter " - " er det billede... 1 December : Luna - 6 2 Decemb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. nov 2007
Visninger:
1.108
Diva Musen=) der er ikke nogle af jer der står og mangler en lille ny hund? vi har nemlig diva her hjemme som skal sælges. Vi vil så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2007
Visninger:
730
er der nogle...?? Er der nogle der har lyst til at udfordre min lille vuffer Coco...?? Hun går nemlig og keder sig i lengden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2007
Visninger:
470
Jule kalender... Hej alle i "vov" gruppen.. Nu har vi nok hunde til at kan lave en jule kanender... Det i skal gøre er bare at skr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. nov 2007
Visninger:
1.228
Velkommen alle sammen... Hej alle sammen og velkommen til "vov" gruppen... Jeg jeg tænk lidt på om jeg skulle lave en jule kalender her i grupp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. nov 2007
Visninger:
980

Annonce