Forum kategorier

Border Collie

Border Collie

Medlemmer: 217
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Første kuld på vej - en million spørgsmål Så er mit første kuld undervejs. Merry-kuldet (fordi de er undfanget julaften kommer de til at hedde Spotting Merry xxx...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2016
Visninger:
905
Kennel Begynder at kigge efter en border mere, først om lidt tid, det er kun hyrde linje jeg kigge efter. skriv gerne hvis...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2014
Visninger:
1.056
spondylose Nogle der ved om spondylose er arvelige hos border collie
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2013
Visninger:
722
Vinterdækken? Hej alle kære hundeejere :-) Jeg er lige ved at shoppe en hurtta sele til min lille Aussiehvalp. Så tænkte jeg..... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2013
Visninger:
1.030
Hyrde på sjælland? Hvor kan man hyrde på sjælland? Jeg har googet hele nettet, men har svært ved at finde et sted hvor man kan få træning ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2013
Visninger:
726
Facebookgruppe BC Jeg synes vi mangler en gruppe på facebook, for alle os Danskere med Border Collier. Så jeg har oprettet en. Hvis n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2013
Visninger:
599
Køb af BC Hej Alle, Jeg overvejer meget stærkt, at min næste hund skal være en bc'er. Den skal bruges til agility på konkurre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jan 2013
Visninger:
1.332
Test MDR1 ? Hej Er det ikke korrekt, at BC kan være allergiske over for flåt-midler ? Er det, det man kalder multidrug resistan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2012
Visninger:
2.910
Parring tilbydes Borderstar wonderchild Calvin. står til rådighed for testet og dkk stambogsførte tæver :) Ocd testet Fri Hd status ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2012
Visninger:
1.513
Aktivering af BC Vi havde i dag en uheldig episode med vores hanhund Balto. (Vi bor på en står gård med en 500 meter lang allé op til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2012
Visninger:
1.165
Bærer af CEA/parring Hej :-) Jeg er ny her i gruppen. Jeg har lige et spørgsmål vedr. parring/CEA. Hvis nu tæven er testet (genetisk/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2012
Visninger:
1.248
Hjælp! Dyrepasser søges. Hej alle. Jeg står i den uheldige situation at jeg havde en hund som stod hos min mor indtil jeg flyttede fra mit soci...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2012
Visninger:
1.670
Hyrde får Hej alle Jeg vil høre, om der findes hyrdetræning i Nordjylland? Jeg bor i Aalborg og har simpelthen ikke kunnet fin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2012
Visninger:
728
Kennel Godt nok skal det ikke være lige nu, først om 2- 3 år. Me´n kigger meget på denne kennel nogle der kender noget til de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2012
Visninger:
729
hvilke linjer har i? Hvilke linjer har i jeres hund efter: udstilling, hyrde eller lydighed/agility. Hvorfor har i valgt at få ud fra en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. maj 2012
Visninger:
665
Storkøbenhavn og omegn Denne gruppe er oprettet for nylig derfor ikke så mange opslag, men har i ikke lyst til at være med? det er til alle so...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2012
Visninger:
455
Korthåret BC'er? Er der nogle her i gruppen der har en korthåret? Vil gerne se hvordan de ser ud som "voksne" :-) Min Balto er korthår...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2012
Visninger:
2.208
Foder+vand Hej.. Har en tæve på 4år som ikke rigtig drikker.. Hun har heller ikke den store appetit, men er glad og legesyg.. Hva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2012
Visninger:
635
billeder nogle fotos jeg kan redigere? :-) (de skal være skarpe og helt af mennesker men er åben for andre muligheder)
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2012
Visninger:
454
skade og ro i 8 - 10 dage til en border fis på 18 mdr :( indtil vidre går vi lidt spor gemmer forskellige ting i huset, hvad vil i ellers forslå?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2011
Visninger:
514

Annonce