{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat på terassen
  • #1   16. maj 2007 Jeg ville ikke kunne stå for det :o) Ind med kræet og giv den noget mad *gg*
    Ej, kan du se om det er øre mærket?

• #2   16. maj 2007 det har vi kigget efter der er hverken øremærke eller halsbånd på den..

• #3   16. maj 2007 hvis du starter med at fordre den , kan i betragtes som moar og far... he he.. det er måske en lille efterladt en, der trænger til at nyt hjem.. smiler... vi har selv 2 katte og så er der lille sofus, der kom på besøg, han var efterladt af en familie der bare flyttede... øv øv... men han kan lide vores mad, vores hunde og de andre katte og han er accepteret fra start, hvilket jeg finder mærkeligt.. men hva... smiler... han spiser, sover, drøner ud, sover spiser... hmmm en meget doven mis... he he

• #4   16. maj 2007 Vi fodre den ikke. jeg har haft kat før og gider ikke have sådan en ind i mit hus igen hehe derfor jeg ikke gider tage den ind.

• #6   16. maj 2007 nu skriver jeg det lige IGEN. vi fodre den IKKE.. smiley

• #7   16. maj 2007 Dennis.........det er ikke sikkert, at den er forladt........min gamle kat var også sådan.......meget kontaktsøgende og kunne han luske noget mad ud af nogen så gjorde han det.........han sprang også i armene på alle mennesker han mødte på sin vej..........nu er han væk og om det skyldes, at nogen har taget ham til sig aner vi ikke.

Så mit råd er......hold øje med om den bliver ved med, at holde til i jeres område........spørg evt naboer om de kender den..........og hvis den fortsat "besætter" jeres terasse, så må i ringe til kattens værn..........måske der er nogen som savner den.

• #8   16. maj 2007 ja okay vi holder lige øje med det fremover smiley

• #9   16. maj 2007 Smilende Susie>> Sådan en kat har vi også haft. Vi boede dengang i ejerlejlighed hvor der var 8 rækkehuse. Han gik rundt og besøgte alle dem der gad ham, så vi truede med at sætte ham på fællesudgifterne, for når vi skulle dele katte, var det vel også fair at vi delte udgifterne.

Når vi gik tur med hunden, gik kattene ofte med, (vi havde tre katte), rundt om i kvarteret fik vi bemærkninger som "nåååå, er det Jeres kat, den kommer også her og får lidt at spise, den er så sød". På den måde kunne vi med tiden tælle 7 steder ud over os, hvor den fik mad og blev kælet for.

En dag blev vi ringet op af vores dyrlæge, at nogen havde fundet ham, og vi var omme og hente ham. Ham var blevet jaget af nogle hunde, og havde gemt sig under deres bil, så de havde taget sig af ham, og han var jo så dejlig at hvis ejerne ikke kom, så ville de da beholde ham selv.

Han begyndte at strejfe længere tid ad gangen, og en dag kom han ikke hjem. Måske nogen har taget ham til sig, det håber jeg da er tilfældet.

• #10   16. maj 2007 Prøv da at ringe til dyrelægerne i området eller politiet, om nogen har meldt deres kat savnet. smiley
    Ellers kan i jo afleverer den hos dyrelægen der kan se om den har chip.

Kommentér på:
Kat på terassen

Annonce