{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Kære allesammen! {{forumTopicSubject}}

Så er jeg tilbage. Vores internet kom ind ad døren her i formiddags og vi har nu fået det oppe at køre :o)

Ang Baltas død (link fjernet)
Tak for du gad skrive det for mig Belinda.

Det var en rigtig skidt start på et nyt sted.
Jeg var dybt rystet.

Michael og jeg kørte til Maribo for at købe en ny vaskemaskine.
Hundene skulle være alene.
Da vi kom hjem og jeg så det frygtelige syn, var det hele som en drøm. Et mareridt, men desvære sandhed.
Det var som om at jeg var der, men alligevel var situationen for ekstrem til det umuligt kunne være virkelighed. Svært at forklare...
Jeg fik hurtigt fat i min mobil tlf og fik skrevet til alle jeg lige kunne huske, havde internet om de ikke hurtigt kunne skaffe nummeret til en dyrlæge. Der gik lidt tid før jeg fik et nummer og i mellemtiden, fik Michael den store vaskemaskine ud af bilen så vi kunne få plads til min døende hund...
Vi fik et nummer og vi var på vej til dyrlægen, men det var forsent... Vi ved ikke hvor længe Balta havde haft den mavedrejning.
Det gjorde så ondt at skrive det til alle jeg kendte og jeg kan dårligt huske hvornår jeg sidst har grædt så meget som jeg gjorde.
Jeg kunne bare slet ikke fatte det. Nu var vi flyttet i det dejligste hus på landet med en kæmpe stor dejlig have. Plads til hundene kunne ha det rart og så startede vores liv i et nyt sted, så tragisk...
Michael talte med dyrlægen som sagde at det simpelthen har været for meget for Balta.
Først en hel uge hvor vi har stresset for at få pakket og gjort ved og selve flytningen.

Der er nu gået en uge og jeg er stadig ekstremt ked af det, men jeg har haft det værre. Nu kan jeg i det mindste lave forskellige ting igen.
Bare for ca 4 dage siden, kunne jeg ikke andet end at sidde og se tv og græde og føle mig skyldig.
Hvis ikke vi skulle have købt den skide vaskemaskine, var han måske ikke død nu.

Jeg vil gerne sige tak til alle for alle jeres søde ord i Belindas tråd og i Baltas profil.

Jeg lader Balta være i sin profil lidt endnu. Et par uge måske. Jeg kan inderst inde ikke helt fatte at han er død, så det at skulle slette ham, er for ekstremt lige nu. Jeg har ikke en gang fået ham meldt død på hunderegister endnu...

Jeg skriver nok ikke så meget lige nu. Jeg sidder og tuder igen. Det er hårdt at skrive om det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kære allesammen!
Kommentér på:
Kære allesammen!

Annonce