Kære allesammen! {{forumTopicSubject}}
Så er jeg tilbage. Vores internet kom ind ad døren her i formiddags og vi har nu fået det oppe at køre :o)
Ang Baltas død (link fjernet)
Tak for du gad skrive det for mig Belinda.
Det var en rigtig skidt start på et nyt sted.
Jeg var dybt rystet.
Michael og jeg kørte til Maribo for at købe en ny vaskemaskine.
Hundene skulle være alene.
Da vi kom hjem og jeg så det frygtelige syn, var det hele som en drøm. Et mareridt, men desvære sandhed.
Det var som om at jeg var der, men alligevel var situationen for ekstrem til det umuligt kunne være virkelighed. Svært at forklare...
Jeg fik hurtigt fat i min mobil tlf og fik skrevet til alle jeg lige kunne huske, havde internet om de ikke hurtigt kunne skaffe nummeret til en dyrlæge. Der gik lidt tid før jeg fik et nummer og i mellemtiden, fik Michael den store vaskemaskine ud af bilen så vi kunne få plads til min døende hund...
Vi fik et nummer og vi var på vej til dyrlægen, men det var forsent... Vi ved ikke hvor længe Balta havde haft den mavedrejning.
Det gjorde så ondt at skrive det til alle jeg kendte og jeg kan dårligt huske hvornår jeg sidst har grædt så meget som jeg gjorde.
Jeg kunne bare slet ikke fatte det. Nu var vi flyttet i det dejligste hus på landet med en kæmpe stor dejlig have. Plads til hundene kunne ha det rart og så startede vores liv i et nyt sted, så tragisk...
Michael talte med dyrlægen som sagde at det simpelthen har været for meget for Balta.
Først en hel uge hvor vi har stresset for at få pakket og gjort ved og selve flytningen.
Der er nu gået en uge og jeg er stadig ekstremt ked af det, men jeg har haft det værre. Nu kan jeg i det mindste lave forskellige ting igen.
Bare for ca 4 dage siden, kunne jeg ikke andet end at sidde og se tv og græde og føle mig skyldig.
Hvis ikke vi skulle have købt den skide vaskemaskine, var han måske ikke død nu.
Jeg vil gerne sige tak til alle for alle jeres søde ord i Belindas tråd og i Baltas profil.
Jeg lader Balta være i sin profil lidt endnu. Et par uge måske. Jeg kan inderst inde ikke helt fatte at han er død, så det at skulle slette ham, er for ekstremt lige nu. Jeg har ikke en gang fået ham meldt død på hunderegister endnu...
Jeg skriver nok ikke så meget lige nu. Jeg sidder og tuder igen. Det er hårdt at skrive om det...
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 182 Svar: 1.287
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
iiiiih blev skii så ked af det da jeg læste det . .
øv bøv . .
kan ikke finde ord lige nu ,. . :'o(
Trøste kram fra Lotteh & Fætter Kambei . .
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Og kan sagtens forstå at du ikke kan slette ham herinde fra, jeg ville også have meget, meget svært ved det. Tag den tid det tager, måske du vælger at lade ham blive herinde...
Ord kan ikke beskrive hvor ondt det gør indeni at i har mistet ham...og så på den tragiske måde :o((
Mange varme kram og tanker fra mig.
Kærlig hilsen
Annette
nov 2004
Følger: 43 Følgere: 45 Hunde: 5 Emner: 37 Svar: 1.320
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.601
I har sq været så meget igennem jer to.......hvor er det synd for jer.
Knus, Kram og tanker herfra Anita..
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Jeg synes du skal lade ham blive herinde så længe du har lyst, om det så betyder han aldrig bliver slettet, så er det sådan det skal være.
Kæmpe trøstekrammer.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
(link fjernet)
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 12 Svar: 1.180
Ubeskriveligt hårdt......;-(
jan 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 1.009
har selv prøvet det føler med jer..
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
han var sørme en smuk kæmpe...men de er nogen sarte nogen de GDer hva sådan noget angår,,suk det er så trist...hvorfor lader du ikke hans profil blive herinde...det da et fint minde om ham...han var jo højt elsket...og nu meget savnet....
håber i kommer over det snarest.....og kommer vidre i jeres nu nye epoke i jeres liv ...det nye sted.....
Rigtig held og lykke med dette.....og baltazar...han vil altid findes i jeres hjerter......hvil i fred kære kæmpe....
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Håber at du snart får det bedre igen.
Trøstekram.
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
Jeg er der hvis du vil snakke!!
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Hvor er det bare trist og så pokkers uretfærdigt.. Dette var bestemt ikke den start I skulle have haft det nye sted.
Lad du bare Balta blive her.
Knus Jeanette
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.196
Kære allesammen!