{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

de kære hunde.... =) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen...
Jeg har lige fået den idé at jeg ville høre jer andre hvad i har af små sjove historier om jeres hunde....
måske En skør idé de har fået...
måske en genial ting den har lært...
Eller bare noget den gør som får smilet frem hos os hver gang smiley

Elsker virkelig min hund og han får mig til at smile og grine flere gange om dagen, elsker den varme følelse af hans ubetingede kærlighed... !
hans møde når man kommer hjem...
tilfredsstillelsen ved at træne ham og bruge de ting man træner i hverdagen....

utroligt hvad sådan en lille firbenet ven kan gøre ved os smiley

vil ikke selv skrive en historie om min hund her, men skal da nok komme med et par historier når i begynder at skrive lidt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  de kære hunde.... =)
  • #2   13. mar 2009 hehe... herligt...
    kan se det for mig! =)

• #3   13. mar 2009 Dutte kunne få mig til at smile når vi lå og puttede imens hun slikke og nappede i mine øre , hun var helt pjattet med det .. det var så hyggeligt ..
    Savner det virkelig :o(

• #4   13. mar 2009 hehe... ja, det er de små ting der tæller og dem man savner og husker smiley
    Hold fast i de gode minder Sisse smiley

• #5   13. mar 2009 Hertil aften skulle vi lige have lidt slik og kæresten havde sat hans pose i sofaen - Balder sidder på gulvet og kigger meget på posen, men der sker jo ikke noget.. Så syntes han da lige at han ville fortælle os hvad det er han vil og puffer til posen med hans pote, hvor han så kigger på kæresten bagefter - Der lå jeg altså flad af grin, og så gik jeg ud og hentede et griseøre til Balder - Det havde han jo fortjent smiley

• #6   13. mar 2009 Jonas , Det er nemlig de små ting der tæller og det er os dem jeg tænker på..
    Jeg fik ikke chancen for at give hende de sidste kys og kram , hvilket jeg er ked af ...
    Men nu tænker jeg bare på alle De vidunderlig ting vi har lavet sammen

• #7   14. mar 2009 Karina H: - hehe ja det må man sige, det er sgu da altid noget han ikke tog selv fra posen smiley enzo plejer bare at sætte sig og glo helt vildt med flakkende blik, først på posen, så på mig og så tilbage på posen, indtil jeg siger dæk... smiley synes sgu hunde er sjove i de der slik og hygge situationer smiley

Sisse;- hm, er da ked af at du ikke fik sagt farvel ordentligt, så du fik taget afsked med Dutte. men det er godt at man har så mange gode minder man kan tænke på, og mega bonus der er en side som den her hvor man kan dele alle de dejlige minder smiley

• #8   14. mar 2009 Her er der også god griner når Luna får sine anfald med Chillis poter. Chilli ligger og sover (som han plejer) . Luna står så og kigger i et stykke tid, hvor hovedet vælter til venstre og højre, som om hun virkelig tænker over "hvodan gør jeg lige det her, uden han bliver alt for sur" Hun vælger så at løbe hen til sønnike herhjemme, få ham helt op at ringe i leg, ( ret smart for med sønnike ved siden, er det begrænset hvor sur ham den store gnavpot til Chilli kan blive) Så går turen til Chillis poter, de bliver nappet i af Luna og kildet af sønnike, og efter et par suk, og mislykkede forsøg på at trække poterne ind under sig. Ender det altid med at hr gnavpot ender med at rejse sig og mule både Luna og sønnike, og det hele ender med en dreng trillende rundt p gulvet af grin, og to hunde med logrende hale stå over sønnke og slikke ham i hele hovedet. Ja så er det vi "voksne" også ligger helt flade af grin smiley Ja de kære hunde.....

• #9   14. mar 2009 Gizmo er dagligt ansvarlig for minimum et træk på smilebåndet :). Noget af det skæggeste han har lavet for nyligt var da han stak hovedet i den papkasse han havde skullet få sin mad ud af, og så kunne han jo selvfølgelig ikke få hovedet ud igen, rendte rundt med kassen på hovedet og gjorde krumspring for at få den af. Behøver jeg og sige at jeg var fuldstændigt færdig af grin? Og han bliver så fornærmet når jeg griner af ham *GG*

• #10   14. mar 2009 dejlige historier... smiley det er sgu fantastisk hvad hunden kan finde på...
    smiley de er jo nok en tand klogere end vi lige regner med smiley

• #11   14. mar 2009 Da min hund vra hvalp havde jeg ham med oppe ved en veninde så han ku lege med hendes hund det var om sommer så terresedøren af glas stor åben min hund løber så indenfor og jeg kalder på ham for at få ham ud igen da han ikke er helt renlig på det tidspunkt terrasedøren er sådan en dobbelt en så den var kun åben i den ene side. Min hund kommer løbende vild og glad men bang! så røg han en tur i glas døren. hehe. det var lidt synd men det så så sjovt ud og vi var bare flade af grin.

Han har det også med at tage nogen ordentlige spurteture nogen gange og mens han løber bukker han nogen gange hovedet ned og tager en tot græs en dag fik han så fat i en rod istedet så han slog en ordentlig koldbøtte. Det mega sjovt ud. haha

• #12   14. mar 2009 Jonas - Ja normalt sidder han også bare kigger, men nu syntes han altså lige at han ville fortælle noget smiley

• #13   15. mar 2009 hehe... har godt set det med glasdøren, det har min også prøvet.. jeg lukkede ham ud i haven, og lukkede døren et øjeblik, så ville han ind og troede åbenbart stadig døren var åben... Knaldebang! direkte ind i glasset og så sad han bare og gloede bagefter.. det forstod han sgu ik rigtigt..

HeHe.. han har vel været sliksulten eller noget så.. smiley

• #14   17. mar 2009 haha. ja min satte sig også lige på numsen rystede lidt på hovedet og kiggede lidt forvirret rundt. haha

Kommentér på:
de kære hunde.... =)

Annonce