{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De kære hunde
  • #2   5. jun 2018 Møghund smiley

Mit ene marsvin, mistede en ordentlig tot hår, da den ene hund hoppede op og sagde haps smiley Gudskelov var det “kun” lidt pels der røg !! Møghund, siger jeg bare !!

• #3   5. jun 2018 Vi har ikke rigtigt insekter i vores familie... smiley smiley smiley smiley

• #5   5. jun 2018 Obster: Det har familien i videoen så heller ikke, mere smiley smiley

• #6   5. jun 2018 Mine er ikke ret pædagogiske og det er jeg glad for, når de snupper mus og rotter på matriklen, knap så populære er de når det er fugleunger det går ud over smiley

Sidste sommer havde et solsortepar lavet rede over vores terrassedør og jeg opdagede ikke, at ungerne hoppede af reden, men det gjorde whipperne og katten., så de snuppede 3 af 4 unger.
    Solsorte-forældrene var heldigvis så kloge, at de valgte at bygge rede hos naboen, da de gik i gang med 2.kuld.

Indendørs æder Bianchi alle de insekter, der kommer i hendes nærhed, i øjeblikket diskuterer vi lidt, for jeg vil ikke have, at hun snupper bier smiley

Der er ros i lange baner, når det er sådan en fætter her, der ikke overlever mødet med Cala eller Ghini.

profilbillede
  • #7   5. jun 2018 Mine snupper også gerne rotter (dyyygtige vovser smiley ), men de snupper så desværre også alt muligt andet, som ikke er populært, så som marsvin, pindsvin og fugle smiley

Jeg er begyndt at fodre fugle hele året. Det er rigtigt hyggeligt, og pt. ikke noget problem i forhold til hundene. MEN, her de sidste par dage, har jeg set et par store fede duer gå rundt og lede efter korn i græsset, og jeg frygter, at hundene snart snupper én af dem smiley

• #8   5. jun 2018 Herhjemme har jeg en rigtig Ferdinand. Han vil hellere spise marsvinenes pøller end dem smiley fugle jager han ikke, men katte skal dog dø, medmindre de skyder ryg og står helt stille, så er de monster farlige.

Men han har faktisk lavet lidt af det samme, som i videoen. Da han var hvalp, løftede min kæreste ham op, for at vise ham en flot sommerfugl, som sad i vinduet. Haps sagde det, og så var sommerfuglen væk smiley

profilbillede
  • #9   5. jun 2018 Amalie: Hvor er han kær smiley

Min bullmastiff var også en “Ferdinand” smiley Men han snuppede så en slikstang ud af hånden på et fremmed barn, som vi gik forbi smiley smiley smiley

• #10   6. jun 2018 Hahaha smiley jeg kan lige forstille mig hvor pinligt det har været smiley smiley
    Her har Karla næsten lært at når man har fået en kiks eller småkage så skal man ikke vise sin fine kiks til Dana, for det siger haps og væk er den smiley smiley

• #12   6. jun 2018 Mit hus tiltrækker af uvisse årsager fugle. De kommer ind gennem skorstenen (og altså ud af brændeovnen), eller flyver bare ind af åbne døre eller vinduer. I snit har vi her i sommerperioden 1 fugl om ugen.

Nogle lever, mange dør. Dem der dør, er typisk når Dorit slår turboen til, og får dem nakket efter de har fået et gok i hovedet af en rude.

Sidste år fik jeg lukket en lille musvit ud af brændeovnen. Den fløj ind i en rude og blev rundtosset. Jeg fik den skovlet op og sat ud på en stol udenfor. Netop som den var kommet sig og skulle til at lette, hapsede Dorit den og spiste den smiley

Begge jager glad og gerne alt der bevæger sig, men Bella er så ret meget en Ferdinand når det kommer til stykket. Hun lægger sig ned ved skadede fugle, og nægter at slå dem ihjel. Dorit derimod er ren dræber hele vejen igennem smiley

• #13   6. jun 2018 Ann-Marie, haha, jeg kan lige se det for mig! smiley det har Atlas heldigvis aldrig gjort.

• #14   6. jun 2018 Jae jeg har så farlig en rottweiler... Der er ikke en flue der overlever, men alt andet gør, kaniner katte, mus, marsvin og høns, og deværse babyer derfra, de bliver bare kysset til det drypper fra dem.... smiley

• #15   6. jun 2018 Tante: Det var mega pinligt, og moderen til barnet var temmeligt mopset smiley Heldigvis tog barnet det pænt smiley Jeg tilbød selvfølgelig at betale for nyt slik. Det sagde hun nej til.

A med: jeg har også fugle i min brændeovn af og til. Den sidste havnede også i munden på min lille chi smiley Men jeg fik dog hurtigt fat i den, så den overlevede. Bandithund !!

• #16   6. jun 2018 Ann-marie, det må være noget af et syn smiley

Dorit forsøgte engang at inhalere en solsort, og det gik heller ikke til held smiley

• #18   6. jun 2018 Utroligt hvad der kan nå nyhederne smiley

• #20   7. jun 2018 Husker en video hvor en lille fugl bliver sluppet fri, børn og de voksne jubler

Flyv frit lille ven smiley

HAPS fanget af en rovfugl smiley

• #21   8. jun 2018 Ida: Godt at Figo sigter så dårligt smiley smiley

• #23   9. jun 2018 Anton hapser gerne hvad som helst smiley
    De her fløj rundt inde i min stue, og Anton lignede mest af alt en gummiboldt der fes rundt efter dem smiley
    Der blev råbt med store bogstaver af ham smiley jeg er hunderæd for at han en dag bliver stukket af sådan en voldsom fætter smiley

profilbillede
  • #24   10. jun 2018 Isabelle: det er simpelthen så hyggeligt med den solsort smiley Håber at Fie bliver ved med at betragte den som et familiemedlem smiley

Tante: Kan sgu godt forstå at du er bekymret for at Anton får hapset sådan en fyr én dag smiley Krydser fingre for at det aldrig lykkes ham !!

Kommentér på:
De kære hunde

Annonce