{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Fitness ur {{forumTopicSubject}}

Fitness ur - aktivitetstracker - sportsur - pulsur.... kært barn har mange navne.

Pointen er, at jeg er ved at kigge på et sportsur, fordi jeg gerne vil slippe for at have min store mobil med rundt hele tiden.

Har I personlige anbefalinger af noget under 1.000 kr?

Jeg har fundet ud af, at jeg gerne vil have ét med GPS, for en af de største grunde til at få det her ur er, at jeg kan måle mit løb.
Og hvis jeg alligevel skal have min store klodsede mobil med ud at løbe, for at uret kan måle distancen, så går det jo ligesom lidt imod formålet.

Jeg kigger nu på Garmin Vivosport, og den har altså en ret lille skærm, men den har til gengæld GPS..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af jord til et lade kabel 30Dx20B 2 meter 500 kr.
  • Stoppet afløb i badeværelse 400 kr.
  • Samle en sofa 300 kr.
  • Jeg har brug for en VVS mand , til at skift bruse stang og sæt ind en filter 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe x2 250 kr.
  • Toilet der løber 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fitness ur
  • #1   19. maj 2019 Jeg har lige fået garmin vivoactive 3 Music her i weekenden, er ovenud begejstret over det! Vildt godt ur og app'en der hører til fungerer super godt. Det gør ik noget skærmen er lille, man administrerer det meste fra app'en:)
    Og det er jo virkelig lækkert at uret er så let:)

• #2   19. maj 2019 Det ser godt nok også lækkert ud smiley Jeg synes det er vildt svært at finde rundt i alle de ure. Man kan jo se på bunker af anmeldelser og videoer uden at blive klogere...

• #3   19. maj 2019 Jeg er ret glad for mit Fitbit Inspire HR..
    Det eneste jeg godt ville have ekstra, er et altimeter, altså at det kunne tælle trapper feks..
    Og så fandt jeg et sted hvor det kostede under 700 kr.. Og appen er guld værd!

Det er der i versionen dyrere, som også kan findes brugt. (jeg fandt en dagen efter jeg havde købt det jeg har.. Suk haha)

• #4   19. maj 2019 Hov, så ikke det med GPS.. Så er Inspire HR nok ikke for dig smiley

Så vidt jeg ved koster det eneste fitbit ur med indbygget GPS mere end en tudse

• #5   19. maj 2019 Her har vi begge garmin vivosport. Vi er rigtig glade for det. Vi bruger det når vi køre mountainbike. Det er ligegyldigt at skærmen på uret er lille, man bruger jo app'en til at se de ting man har brug for.

• #6   19. maj 2019 Jeg har Garmin Vivosport og er glad for dette smiley Super nemt at synkronisere med mobil app’en smiley

• #7   19. maj 2019 Ja, jeg synes også det er ren jungle! Min bror var sød at finde det her, så behøvede jeg slet ikke at tænke over hvilket det skulle være smiley

• #8   19. maj 2019 Bumle, jeg kiggede egentlig også på Fitbit Charge 2, indtil jeg fandt ud af, at jeg havde brug for GPS'en. Jeg synes det lyder som et godt, solidt mærke, men det er lidt ærgerligt de ikke har flere med GPS smiley

Men dejligt at høre, at I andre er glade for jeres Vivosport! Det er lidt rart at høre nogle personlige oplevelser frem for tilfældige anmeldelser..

Kunne også godt lige have brug for, at nogen vidste præcis hvad jeg skulle have og ordnede det hele for mig smiley

• #9   19. maj 2019 Jeg har haft et vivosport.
    Jeg opgraderede til vivoactive 3, da vivosport ikke kan vise træningsprogrammer, og da jeg løber meget interval, havde jeg behov for et ur, der kunne det smiley
    Men ellers var jeg super glad for det

• #10   19. maj 2019 Hmm ja, jeg kigger så også på Garmin Forerunner 35, fordi det har en ordentlig skærm man kan bruge som et reelt ur. Den lille skærm vil jo af natur have nogle begrænsninger ift. de andre, og spørgsmålet er jo så bare, om det er noget man kan leve med

• #11   19. maj 2019 Altså størrelsen af skærm generede mig slet ikke.
    Pasformen var super god.
    Den har også mulighed for interval, men det er så kun forudbestemt.

Og husk endelig at se på størrelsen af uret.
    Jeg passer ikke særlig mange ure pga et meget smalt håndled.
    Selv vivoactive 3 er en smule større end mit håndled, men det går an smiley

• #12   19. maj 2019 Nå okay, det er simpelthen så svært at vide, når man ikke har haft dem alle i hænderne og prøvet dem.
    Og tak for tippet, jeg har også ret smalle håndled, så det kan være jeg skal ind i en fysisk butik og kigge lidt rundt smiley

• #14   19. maj 2019 Det kan man sagtens, men pointen er jo, at jeg gerne vil slippe for min mobil, og at jeg desuden heller ikke har den på mig hele tiden smiley

• #15   19. maj 2019 Jeg har et Fenix 5s, men jeg har nu altid mobilen med alligevel. Det er lidt fedt, at kunne ringe efter nogen, hvis man falder eller sådan smiley

• #16   19. maj 2019 Jeg har Garmin Vivoactive 3 men det er lidt over dit budget, men vil dog sige at det er anbefalelsesværdigt og tilmed vandtæt. Jeg har været meget mere imponeret over mit Garmin ene fitbit charge 2.

Jeg kan godt lide at urene kan hjælpe med intervaller, GPS og synes det er spændende at følge med i søvn, puls, stress og altimeter.

• #18   19. maj 2019 Jeg har det faktisk lige modsat - eller, jeg prøver i hvert fald at øve mig på ikke at være så afhængig af mobilen som livsline. En erfaring gjorde mig så bange, at jeg på et tidspunkt ikke engang kunne gå en lille 2 minutter tissetur med hunden uden at have mobil med, for TÆNK nu hvis......

Anyways, det er en længere forklaring på, hvorfor jeg prøver at frigøre mig fra det behov, og så er det egentlig også bare træls at løbe med en stor og klodset mobil.

Jeg ville gerne have noget let og smart, uden jeg nødvendigvis hele tiden skal orientere mig mod mobilen. Mine behov er så basale, at skal jeg alligevel have den med, så er det lige før et sportsur er overflødigt smiley

• #19   19. maj 2019 Jeg gik i 4.5 timer i dag og det var uden mobilen. Jeg har nemlig også været afhængig, og jeg har brug for at føle, at jeg har kontrol. Uret kan alt hvad jeg har brug for, og hvis der skulle ske noget, tør jeg godt bare banke på en dør og spørge om jeg må få et opkald fra deres tlf.

• #20   19. maj 2019 Lige præcis, Ziva - at tage kontrollen tilbage. Men det er selvfølgelig helt op til den enkelte person hvad de gør og har det bedst med. Jeg har bare en personlig frygt, jeg gerne vil bryde.

• #21   19. maj 2019 Og nå ja - så vil jeg også gerne nyde nogle lange ture hvor det bare er mig og naturen; ingen tasker, intet kamera, ingen mobil selv på "lukket" tilstand. Det er befriende smiley

• #23   20. maj 2019 Jeg var lige et smut i Elgiganten og kigge på et par ure, og kunne simpelthen ikke se mig selv bruge så lille en skærm som der er på nogle af dem.

Så nu har jeg bestilt Garmin Forerunner 35 hjem fra nettet, og glæder mig så meget til jeg kan teste det hele af smiley

• #24   20. maj 2019 Min ligger bare i en lomme smiley Jeg bruger den ikke, når jeg løber/går tur med hund smiley

Men ja, det er jo heldigvis frit valg smiley

Kommentér på:
Fitness ur

Annonce