{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Pulsur/sportsur/smartwatch {{forumTopicSubject}}

Jeg søger et fitness ur/smartwatch.
Det er vigtigt det måler puls, skridt osv.
Jeg kigger mest på Fitbit og Garmin men er lidt usikker på hvad der er bedst at vælge. Jeg har haft Fitbit Alta som jeg elskede og fungerede perfekt, men jeg har også haft dårlige modeller/ure af Fitbit charge 3 og inspire hr., Men det kan jo være det var mandags model jeg fik.

Hvad vil i anbefale.
Pt overvejer jeg Garmin vivoactive 3 eller fitbit inspire hr eller versa lite.

(Det behøver ikke kunne spille musik osv)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.
  • Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinskinne 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pulsur/sportsur/smartwatch
  • #1   1. jan 2020 Jeg lavede faktisk et lignende emne for ikke så længe siden, og jeg endte ud med et Garmin Forerunner 35 smiley Det er jeg blevet helt vildt glad for, især fordi det har indbygget GPS hvilket var vigtigt for mig. Og en ordentlig skærm!
    Det har også holdt til nogle bump her og der.

• #2   1. jan 2020 Ja mindes det godt men kunne ikke finde det da jeg søgte xD jeg tror jeg anbefalede Fitbit der, men som kan læses har jeg haft uheldige oplevelser med det siden

• #4   1. jan 2020 Jeg har et Garmin Vivoactive 3 Music som jeg er vildt glad for smiley

• #6   2. jan 2020 Mike's: ja nemlig smiley

• #7   2. jan 2020 Jeg har Garmin vivoactive 3 og har haft Fitbit Charge 2.

Fitbit:
    Plus: Det er godt til at holde strøm, det er fantastisk til at måle hvornår man sover, rytmer og kan også fange middagslure. Mere præcis skridtmåling.
    Minus: Er ikke vandtæt, kan ikke tælle baner i svømmehallen og har ikke GPS og kan derfor ikke tracke mine ruter og derfor skal jeg starte endomondo hver gang.

Garmin:
    Plus: Er vandtæt, kan tælle baner i svømmehallen, kan tracke med GPS så jeg kan se mine ruter, tempo, puls, variantion i terrænet, skridt, stress og kalorier for både aktive og hvile. Der er mange fede konkurrencer og den skriver både hvis jeg bliver dårligere end bedre end mit eget gennemsnit. Det motiverer mig rigtig meget. Jeg er med i konkurrence på Endomondo, og Garmin sørger selv for at uploade mine dataer uden at jeg skal gøre noget som helst.
    Ulemper: Pris. Det koster 1.500 kr - det er lidt pebret. Batteriet.. Hvis man har en meget aktiv dag holder det kun et par dage.
    Det måler søvn, men det er ret elendigt og har store udsving til begge sider. Hvis man skal bruge det til noget, skal man helt sikkert gå efter et Fitbit.

Etage funktionen er ret fed og er begyndt at bruge den mere i Garmin - eller jeg brugte den slet ikke i Fitbit selvom den var der. Jeg har opdaget, at den har store udsving og desværre ikke er så præcis som jeg ville ønske at den var.

Garmin er bedre til at skelne i mellem klappen og skridt end fitbit, til gengæld kan Garmin åndssvagt nok finde på at registrere skridt selvom jeg har fortalt den at jeg er ude at cykle eller mens jeg kører bil. Der er mulighed for forbedring. Jeg ved ikke om Fitbit gjorde det - for jeg fulgte ikke mine dataer så nøje som jeg gør nu.

Jeg giver mine varmeste anbefalinger til Garmin. Jeg elsker appen, jeg elsker hjemmesiden, jeg elsker opfølgningen, løbeprogrammer, ros, ris og synes at nørde data er sjovt - men der er plads til forbedring. Når jeg bliver rig skal jeg have en af de nye dyre hvor man kan se vandreruter og fx skiløjper

• #9   2. jan 2020 Jeg har et fitbit charge 2 og elsker at den kan måle søvn så godt.
    Det bruger jeg rigti meget, også pulsmåleren.
    Jeg bruger mit til at måle antal skridt og ikke ret meget med ruter og hastighed osv - så ville jeg bruge endomondo ved siden af hvis det var vigtigt.

• #10   2. jan 2020 Jeg har lige fået et Garmin Vivofit 4 til jul - and I love it smiley
    Indtil videre er jeg super tilfreds med det smiley Det måler min søvn, mine skridt osv. Det er nemt at bruge, nemt at connecte til app'en på telefonen.

• #11   16. jul 2020 Måske er der stadig nogen der ser denne tråd, så jeg tager lige chancen, i stedet for at oprette nyt.

Jeg har et vivosmart 4, og på det kan jeg simpelthen ikke finde ud af, at pause en løbetur. Det er virkelig irriterende. Så ender det altid med, at jeg har flere enkle løbeture på 2 km af gangen. I stedet for jeg bare kan pause den oprindelig første, og så løbe videre på den, efter mit lille hvil. Nogen der ved om der er muligt ? Og måske nogen her der har vivoactive 4s eller tilsvarende ? Det er jeg nemlig blevet lidt lun på.

• #13   17. jul 2020 Åh ja, det var en god idé smiley

Kommentér på:
Pulsur/sportsur/smartwatch

Annonce