425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Skal sælge mine heste Skal sælge mine heste

*suk* (Og nej HA'er det her er IKKE en salgs annonce)

Jeg blev idag ringet op af mine veninde som arnejder der hvor begge mine og begge hendes står (min den lilel og mine 2 katte er født der) at hun har sagt op, hvilket har resulteret i at bonden er blevet sur og vil intet ha at gåøre med heste overhovedet (det er en kvæggård)

Og eftersom jeg ikke kan finde andre steder der er ligeså billige (betalte 400 kr med alt for begge heste i det hele) så har jeg valgt at sælge dem..

Det gør især ondt for mig at skulle sælge den lille, da jeg har haft hende sidne hun blev fød d. 30. maj 2005 smiley

Men tja, det er nok bedere de kommer et andet sted hen end at jeg skal leve på gaden sammen med alle de andre dyr smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal sælge mine heste
  • #1   13. apr 2007 Ej hvor træls, håber du kommer oven på situationen, tanker herfra... ;(

• #2   13. apr 2007 Stakkels dig :S

• #3   13. apr 2007 De fleste landmænd vil gerne have over 400 kr pr hest, og jeggiver det for begge, og tja, hvis jegskal betale det for hver skal jeg måske købe noget mad til de andre dyr der ikke er af god kvalitet, så hellere lade dem få deres mad i fred, og lade hypperne få nye hjem smiley

Jeg håber dog de kommer et sted hen hvor jeg må besøge dem..

• #5   13. apr 2007 Jeg har valgt at den bedste løsning er at sælge dem, og håbe på at nye ejer vil holde mig i kontakt, især Angels nye ejer da jeg jo har haft Angel siden hun blev født..

• #7   13. apr 2007 ja jeg har sat begge til salg på heste galelriet, og så har min veninde sat dem til salg på dba, og jeg skal lige til at sætte den til salg på gul og gratis..

Jeg sender lige links i en pb smiley

• #8   13. apr 2007 Så er Angel reserveret (den lille) Hun skal til en familie i Haderslev, og heldigvis bor stortset hele min familie dernede, så jeg kan besøge hende når jeg har lyst smiley

Maggie er der allerede kommet fler henvendelser på, men jeg holder mest på den hvor hun kommer til Brejning, der må jeg nemlig både komme og besøge hende og ride på hende smiley og så er det kun et kvarter væk i tog smiley

Kommentér på:
Skal sælge mine heste

Annonce