765 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

En helt fantastisk hvalp - En helt fantastisk hvalp -

En hjemmeboende tilbage.. som skal flytte om et par uger -

Var lidt nervøs for hvordan han sku tage at blive "alene" - om sidste hvalp - der sku blive så meget længere -
- Men det går bare udover al forventning - han har fået sit eget tæppe - og når det er senge tid siger man bare "gå og dæk" og peger på tæppet og så går han i seng - gennem natten skifter han lidt rundt - og ender mest i Thors kurv -

I nat vågnede jeg - og gik i stuen - der lå han med sin far - side om side på et tæppe - og vagthunden kom straks op i ham - han kom rendende mod mig - storgøene, - indtil han hørte det var mig - så begyndte halen at køre -

Han går så godt i spænd alene med resten af flokken - og får leget dem alle trætte i løbet af dagen - så de går lige i brædderne efter nogle timer - ( pånær Jasmin - som pt IKKE kan køres træt )
Selv Futte gider nu hvor der ik er 6 børn til at drive livet ud af ham -

Men han har et par Uvaner ham Samson -
Han gider ik spise sin mad af en skål, det skal foregå spredt på gulvet eller i haven... - og han tror at livet går ud på - kød - moste bananer - og andet guf -
Det må vi hellere lige få arbejdet ud af ham inden flytning Gg...

Men helt fantastisk at få muligheden for at have en enkelt så længe -
- Nogen af jer andre der har erfaringer med det - ?! ?!

Julie ;O)

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En helt fantastisk hvalp -
  • #1   8. apr 2007 kun en uge ekstra - det var super, så kunne man rigtig komme til at kende den lille bandit

• #2   8. apr 2007 Susanne - ja det er helt fantastisk ik -
    Men man kan jo blive nervøs for at lære ham unoder - Griner - Sådan helt uden at tænke over det - ss -

• #3   8. apr 2007 Charlotte D : Griiner - Ja de er ik helt nemme at stille tilfredse de Samson´er der - Gg...

Men lækre er de jo,,,,

• #4   8. apr 2007 Jeg har haft en hvalp en uge ekstra......det var super. Zif nød at opdrage på den og slås og tumle med den (hvilket hun ikke ville med hele rosset!!!) Hvalpen lærte at sidde, dække og blive på den uge hvor den var her alene.
    Jeg har også passet en hvalp en uge ca 2 md. efter at hvalpene var afhentet. Hvalpen kunne tydeligvis sagtens huske både Zif og mig og ugen gik meget fint.

/Lise

• #5   8. apr 2007 Charlotte - jo det er rigtig dejligt at det går sådan lidt af gangen - også for Annas skyld - da Tjalfe rejste i fredags hylede hun - og ku slet ik ha han sku afsted -
    Hun sad ude ved vores markvej og så efter deres bil...
    Jeg måtte kalde hende på plads - for hun tullede rundt og ku slet ik finde ro mens de gjorde klar til at køre -

Men det var nu hurtigt glemt bagefter - så legede vi og Samson tog al hendes opmærksomhed - ss -

.................

• #6   8. apr 2007 Ziff - vi passede en hvalp fra sidste år for nylig - i 5 dage - jeg sværger - de kunne genkende hende.. er jeg slet slet ik i tvivl om -

Til sommer skal vi nok passe også en fra sidste år - i 3 uger -

• #7   8. apr 2007 Det er nu fint nok - jo dejligt at se dem flytte ude til gode - fantastiske familier... smiler...

Kommentér på:
En helt fantastisk hvalp -

Annonce