Helt fantastisk (hvalpe) bog :) {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt en bog i Kvickly idag. "Træn din hvalp, sådan får du en glad og lydig hvalp". Jeg synes virkelig den er god. Måske kun til førstegangs hundeejer (som jeg selv), men den er simpelthen delt så godt op i gode afsnit. Bare lige et fif, hvis nogle søgte en god bog. Det skal lige siges at jeg har købt den trods min hund er 8 måneder fordi den også handler om "teenage perioden" mm. Afsnittene er delt op i forskellige "råd" og fif til det man skal være mest opmærksom på, for at få sig en god hvalp. Bl.a. dens kropsprog, alene hjemme træning, gøen, leg, dyre-venner, kedsomhed og narrestreger, hos dyrelægen, kør i bil osv. Super god, og koster kun 49,-. Forfatteren er Caroline Davis.
okt 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 605
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.986
okt 2011
er ikke sikker på hvordan du definerer ''moderne tilgang til hunde og træning'' eller' hvis du gør sådan og sådan over tager den herredømmet''
vil du definerer det lidt nærmerer:)
maj 2007
okt 2011
( renligheds træning)
råb ikke ad dinj hvalp eller slå den, det forstår den ikke.
stik aldrig hundes snude ned i pletten, det skræmmer den og afholder den ikke fra at svine i hjemmet.
og
positiv træning er meget mere effektiv en straf og nagative teknikker.
i det hele taget siger bogen mere'' en positiv træning, er en god træning''(mine egne ord)
hvis det hjalp:=)
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.263
Og så vil jeg anbefale den nye bog fra DKK der hedder " Hundeopdræt - med omhu og omtanke" af Hanne Mathiasen, den er virkelig god når man skal have hvalpe. Den kommer omkring genetik, parring, drægtighed, fødsel, hvalpenes udvikling, skemaer, hvalpeprotokoller, kennelprotokoller, fødselsprotokoller m.m.
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 474
maj 2007
maj 2007
sep 2010
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 91
Den kan faktisk vindes her, hvis man er heldig: http://hundenyheder.dk/vind-bogen-hundeopdraet-med-omhu-og-omtanke/
Den anden tror jeg dog lige, jeg vil lure efter, næste gang jeg skal i byen. 49 kr. er da vist til at overkomme - om ikke andet som en adventsgave til mig selv (høhø...)
Helt fantastisk (hvalpe) bog :)