1.495 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Helt fantastisk (hvalpe) bog :) Helt fantastisk (hvalpe) bog :)

Jeg har lige købt en bog i Kvickly idag. "Træn din hvalp, sådan får du en glad og lydig hvalp". Jeg synes virkelig den er god. Måske kun til førstegangs hundeejer (som jeg selv), men den er simpelthen delt så godt op i gode afsnit. Bare lige et fif, hvis nogle søgte en god bog. Det skal lige siges at jeg har købt den trods min hund er 8 måneder fordi den også handler om "teenage perioden" mm. Afsnittene er delt op i forskellige "råd" og fif til det man skal være mest opmærksom på, for at få sig en god hvalp. Bl.a. dens kropsprog, alene hjemme træning, gøen, leg, dyre-venner, kedsomhed og narrestreger, hos dyrelægen, kør i bil osv. Super god, og koster kun 49,-. Forfatteren er Caroline Davis.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helt fantastisk (hvalpe) bog :)
  • #1   3. nov 2011 ja den er god,ligger herhjemme på hylden:=)

• #2   3. nov 2011 Hvilke ideologi er der bag bogen? Er det "hvis du ikke gør sådan og sådan, så overtager hvalpen verdens herredømmet" eller er der en mere moderne tilgang til hunde og træning?

• #3   3. nov 2011 bogen beskriver næsten alt hvad man har brug for at vide som hvalpe ejer:)
    er ikke sikker på hvordan du definerer ''moderne tilgang til hunde og træning'' eller' hvis du gør sådan og sådan over tager den herredømmet''

vil du definerer det lidt nærmerer:)

• #4   3. nov 2011 Gives der råd som "hunden skal spise sidst", "hunden skal gå sidst ind og ud af døren", "hunden må ikke ligge i møblerne" osv. ? Taler de om rangorden og hierarki?

• #5   3. nov 2011 bogen siger ting som:
    ( renligheds træning)
    råb ikke ad dinj hvalp eller slå den, det forstår den ikke.
    stik aldrig hundes snude ned i pletten, det skræmmer den og afholder den ikke fra at svine i hjemmet.
    og
    positiv træning er meget mere effektiv en straf og nagative teknikker.

i det hele taget siger bogen mere'' en positiv træning, er en god træning''(mine egne ord)

hvis det hjalp:=)

• #6   3. nov 2011 Den bog har jeg også - der er også andre bøger i serien.

Og så vil jeg anbefale den nye bog fra DKK der hedder " Hundeopdræt - med omhu og omtanke" af Hanne Mathiasen, den er virkelig god når man skal have hvalpe. Den kommer omkring genetik, parring, drægtighed, fødsel, hvalpenes udvikling, skemaer, hvalpeprotokoller, kennelprotokoller, fødselsprotokoller m.m.

• #7   3. nov 2011 Nej jeg synes bestemt ikke det er en "hård" bog, hvis man kan sige det sådan. Det gider jeg nemlig ikke. Men der er godt nok råd til hvis man ikke vil have hunden i møblerne, men generalt synes jeg det er en bog hvor der bliver taget meget hensyn tik det at være hund, hvis det giver mening hehe

• #8   3. nov 2011 Ok. Det kunne godt være jeg skulle sende min kæreste i byen efter den.

• #9   3. nov 2011 Og avlsbogen også *s*

• *Jensen* .
    *Jensen* . Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 91
    #10   3. nov 2011 Bogen om hundeopdræt har jeg også og kan varmt anbefale den!

Den kan faktisk vindes her, hvis man er heldig: http://hundenyheder.dk/vind-bogen-hundeopdraet-med-omhu-og-omtanke/

Den anden tror jeg dog lige, jeg vil lure efter, næste gang jeg skal i byen. 49 kr. er da vist til at overkomme - om ikke andet som en adventsgave til mig selv (høhø...)

Kommentér på:
Helt fantastisk (hvalpe) bog :)

Annonce