662 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Anmeldelse af skade - dyrekassen DK Anmeldelse af skade - dyrekassen DK

Vi er lige kommet hjem fra dyrlægen, og nu har vi i løbet af de sidste 120 "samlet" nok dyrlægeregninger til, det kan betale sig at sende ind til forsikringen..

Er der nogen, som har dyrekassen DK, som kan forklare, om man skal oprette en skadeanmeldelse pr. dyrlæge besøg eller bare én samlet med de 4 dyrlægeregninger jeg har?

Han har været afsted 4 gange i alt, med 2 forskellige ting, indenfor de sidste 120 dage

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anmeldelse af skade - dyrekassen DK
  • #1   26. okt 2018 jeg plejer bare at sende dem ind samlet.
    men hvis det er 2 forskellige "skader" ville jeg nok gøre opmærksom på det i mailen smiley

• #3   26. okt 2018 #2 Jamen Nicki er helt ok - hun har en hammer dyr forsikring som vi ikke har brugt endnu smiley

Easys er bedre givet ud. Han har irritation i øjnene og har haft det siden i sommers - i sommers tænkte vi bla. at det kunne være snavs fra varmen eller måske en reaktion på foderet, men trods behandling så er det ikke blevet helt godt. Det blev bedre, men aldrig helt godt, så vi har været afsted i dag.. Og regningen i dag sveg altså lidt, så nu tænkte jeg vi hellere måtte få sendt afsted smiley

Vi har en høj selvrisiko, og medicinen vi har fået udleveret er ret dyr, så det bliver jo desværre ikke dækket - men har regnet mig frem til at vi bør få ca. 800 kroner tilbage, og det er da også penge smiley

Den anden "skade" var heldigvis ikke noget - jeg mistænkte blærebetændelse, men alt var ok. Nyrene blev tjekket for en sikkerheds skyld (Easy drikker jo virkelig meget - og deraf tisser meget), men der var alt også ok smiley

• #4   26. okt 2018 plejer bare at sende det hele

• #6   26. okt 2018 #5 Nej, det er ikke selvrisiko pr. skade, det er pr. 120 dage smiley "Der fratrækkes en fast selvrisiko pr. behandlingsperiode uanset antallet af diagnoser." står der i betingelserne smiley

• #8   26. okt 2018 Jeg plejer bare at logge ind. Kort beskrive forløbet, og så vedhæfte regningerne.

• #9   26. okt 2018 Vi bruger også dyrkassen og sender ind for hver regningen vi får der er stor nok til det kan betale sig og hvis regningerne drejer sig om det samme nævner vi det i mailen på de efterfølgende regninger så vi ikke skal betale selvrisiko for dem når det er inden for 3 måneder.

• #10   1. nov 2018 Jeg anmeldte det som to seperate skader og det kunne de sagtens finde ud af, jeg får det jeg skal udbetalt uden problemer smiley

Det var overraskende nemt!

Kommentér på:
Anmeldelse af skade - dyrekassen DK

Annonce