Katte allergi :-( {{forumTopicSubject}}
Kære jer
Jeg har altid haft hund så, så har aldrig set mig selv som en allergiker, dog har jeg haft astma som lille og fået konstanteret katte-allergi, det mange år siden og har ikke mærket noget til det. (havde egentlig nærmest glemt det) Men men men..
Jeg har fået en ny kæreste, vi har været sammen et stykke tid, men vi har altid været mest hos mig, da hun bor hjemme hos sin mor for tiden, vi havde aftalt vi skulle sove ved hende for en gangs skyld, og jeg vidste godt de havde 4 sådanne store langhårede race-katte, men der gik ikke engang 2 timer så var mine øjne knaldrøde og jeg rev efter vejret, og pludselig kunne jeg huske det var at have astma
Mit spørgsmål til er om i ved om det er muligt at blive medicineret så jeg bare i det mindste kan holde ud at være der et par timer
aner intet om det så håber kan komme med gode råd...
(det skal lige siges de støvsuger hyppigt osv hos hende, så det ikk fordi der er hår overalt)
nov 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 38 Svar: 153
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
nov 2005
så det ret fladt at ikke kunne være hos hende ind imellem hehe
nov 2005
Hmm vil sådanne piller kunne afhjælpe både vejrtræknings problemer og den der øjen kløe??
nov 2005
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
benadryl
benaday,
mildin,
cetirizin
- altså bare én af dem, ikk
Det er allesammen høfeber-piller, som fåes i håndkøb, som jeg selv snart skal have gang i..........i ved, når knopperne springer ud og der er pollen OVER DET HELE!!!!!!
Jeg er selv super-allergisk overfor katte, men hvis jeg tager sån en, inden vi besøger vores vennepar, der har kat, så går det fint nok.
Atjuuu fra Maibritt
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
lægemiddel har jeg gået på i mange år, men de virket ikke godt nokk, så nu bruger jeg Høzafin (tror det staves sådan...
nov 2005
Nu har jeg snakket med min læge, og jeg har fået doseret en astma spray til nødstilfælde, og nogle allergi piller som jeg slet ikk tør udtale navnet på
Men de skulle ifølge hende være de bedste på markedet pt.
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Din astma-inhalator blir din nye bedste ven!!!
Jeg har en i min jakke, i tasken, i bilen, i barnevognen, i udstillngstaske.....ja...overalt!!!
Du må lige skrive navnet på dine piller engang...hvis du tør, for jeg vil da frygteligt gerne have de bedste på markedet!!! ;o)
Tænk at kunne sidde ude og nyde duften af ny-slået græs............
Katte allergi :-(