409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

møg tøs! møg tøs!

undskyld hvis dette egentlig ikke hører til herinde på galleriet men må bare klage lidt på en fra min klasse!

Jeg har fortalt om hende og hendes hund før.

Nu har hun fået seg en shæfer som hun skal sette kuld på og så for hun hunden. Tøsen kvittede seg med sin hest fordi hun ikke havde råd og så skaffer hun seg en hund til! Den tispa som hun skal ha valpe på er TYND man kan se ribbenene..harf taget billede af det men får desværre ikke lagt det ud.

Skolen har hundegårde primært for os med hund som bor på skolen! ikke for dem som ikke bor der! Nu har jeg ikke doffen ude i skoletiden pga alle de andre hunde som løper frem og tilbage af stress osv. Men hun har tit sine hunde her efter skole! og nu havde hun dem ude da vi skulle sette våres hunde ud mens vi var i stalden. Min venindes hun løp og løp og løp og var så stresset at han løp BOM ind i hundehuset:( Dofen stod og bjæffet og bjøffet og bjæffet og den siste hund som min enden veninde har sad og rejste pels og knurret af tøsens hunde. Vi ringede til hende og spurgte om hun ikke ville komme og hente dem da vi som faktisk bor her ville ha våres hunde ude! Hun kommer så og så propper hun sin shæfer hund som har løpetid ind sammen med sin hanhund og hendes venindes hund som hun passer!

Af alle ting forstod hun ikke efter 2 tlf opkald at hundene skulle VÆK hun propped dem ind i bukkens indhegning hvor der ikke må være andre dyr og så gik hun! Den ene hund hoppet over hegnet og hun kom tilbage og stod der! Nu er hundene heldigvis væk..med mindre hun har sat dem ned i gården igen.

Desuden så har hun ikke fået lov af huslejer at ha to hunde så den hund hun hart haft længst havde hun i løpet af ugen egentlig plaseret hos en anden veninde!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  møg tøs!
Kommentér på:
møg tøs!

Annonce