{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Jaloux hund(e) på hinanden ? {{forumTopicSubject}}

Ja, altså mine to dværgpincher piger eller mest den lille på 1 år, er så vildt jaloux på min store 2år. Når hun nærmer sig mig eller min kæreste, for ikke at sige alle andre mennesker så løber hun hen imellem og siger sådan en sjov og ''bider'' efter kiwa. Det er bare blevet værre med tiden og nu er det ligfrem møg irriterende. jeg kan ikke hygge med min store tøs uden hun kommer imellem og skal have opmærksomheden!!

Har prøvet at sige stop og så skifte mellem at give dem opmærksomheden, men hun vil bare ikke acceptere at der er andre end hende.

Nogen der har nogle gode ideer til hvad jeg kan gøre eller måske har fået løst sådan et issue??

På forhåld tak:o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jaloux hund(e) på hinanden ?
  • #1   14. jul 2008 Jalousi kan man ikke kalde det men mere en forstyrrelse i rangordenen. Desværre lyder det som om din unge dame ikke helt mener det er dig der bestemmer hvem der skal have opmærksomhed. Hvis det var mig, ville jeg ignorere den "indtrænende" og slet ikke give denne opmærksomhed på nogen måde.

  • #2   14. jul 2008 ja det problem med hvor hun er i flokken har hun absolut ikke fundet ud af endnu, hun er lidt bagud. Men ignorere hende skam også ind til det bliver alt for meget og bliver nød til at få hende til at holde kæft. Hun stopper ikke af sig selv, med mindre hun er enorm træt

Kommentér på:
Jaloux hund(e) på hinanden ?

Annonce