692 visninger
|
Oprettet:
Rejse spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige nogle spørgsmål. Som jeg håber i måske kan svare på?
Sagen er at jeg skal rejse til Finland i 2 måneder. Jeg glæder mig.
Nu er problemet bare at den lejlighed jeg har fået lejet er igennem Vaasa kommune. De har været behjælpelige med en lejlighed. De vil sørge for at der er borde, stole og en seng at sove på. Så der er bare lidt i lejligheden når jeg når frem.
Selv tænker jeg at jeg nok skal have dyne med, og den fylder altså, også selv om jeg har prøvet at vakuumpakke den så tager den alt pladsen
Må jeg have en dyne med i flyet ud over en håndbaggage?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
Jeg ved at der var nogen der havde vattæppe med på flyet med da jeg fløj til Finland (norwegian), men tænker det nemmeste er at spørge flyselskabet, for reglerne kan variere alt efter selskab.
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
https://www.finnair.com/dk/dk/information-services/baggage/carry-on-baggage
ét stykke håndbagage, maksimale dimensioner (længde x bredde x højde) 56 cm x 45 cm x 25 cm
en personlig genstand, f.eks. en lille håndtaske, en lille computertaske eller en lille rygsæk, som anbringes under sædet foran dig, maksimale dimensioner (længde x bredde x højde) 40 cm x 30 cm x 15 cm
maksimal vægt 8 kg
Så overvejer at bare proppe håndbaggagen med dyne og hovedpude og holde min kuffert fri. Også kan jeg stadig have en rygsæk med? Hvor lille skal den mon være? For overvejede at tage den med ombord.
Må nok hellere give Finnair et opkald
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
Rejse spørgsmål