{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Jer med allergi {{forumTopicSubject}}

Hvad gør I når jeres øjne er tykke og klør så meget at det ville være at foretrække at få dem ud, snottet står ud af fjæset på en og man nyser og føler at livet bare er noget forbandet lort? Udover at tage en pille selvfølgelig.

Benadryl har ikke længere en særligt god virkning på mig.
Hvis det er relevant, så er jeg 99.9% sikker på, at det er noget ved hundene og kattene, for det er kun i forbindelse med tæt kontakt med dem. Og med sengen som er fyldt med dyr, lol
Er ikke allergi testet ved læge. Er bange for at skulle stikkes hundredevis af gange smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med allergi
  • #1   20. sep 2018 Benadryl gør intet for mig, men Alnok (håndkøb) virker. Jeg havde en receppligtig antihistamin i nogle år der bare spillede, men den produceres ikke længere. Hvis du har prøvet alle i håndkøb og stadig intet virker, så gå til lægen, han kan skrive recept på noget bedre, uden så mange bivirkninger som det i håndkøb kan have.

• #2   20. sep 2018 Fjerner dyrene fra seng og sofa? Det andet er da direkte tosset og at sætte egen sundhed på spil

• #4   20. sep 2018 Mht øjnene så har jeg noget stærkt medicin fra Spanien, det danske er alt for slapt. Jeg bruger det kun når min lim allergi slår ud.

• #6   20. sep 2018 Jeg har kontakt-allergi. Dvs. det er lidt lettere at undgå. Bortset fra når jeg får taget blodprøver.

• #7   20. sep 2018 Allerginæsespray (receptpligtig) men det er så for græs, ikke dyr...

• #8   20. sep 2018 En priktest er nu ikke særlig slem smiley Håndkøbsallergimedicin hjælper ikke det fjerneste (jeg har ikke selv allergi (en lille reaktion på kat, men da jeg ikke omgås katte er det ikke noget issue) men mir mor har det ret slemt med diverse pollen). Tilgengæld findes der receptpligtig allergimedicin der virker ganske fortrineligt.
    ... men som altså kræver at man smutter til lægen og lægen udskriver det formegentlig ikke uden at tjekke om det nu også er allergi du har smiley
    Har du allergi mod hund og/eller kat, så få dem ud af dine møbler og dit soveværelse. Også selvom det er hyggeligt at have dem i sengen.

Kommentér på:
Jer med allergi

Annonce