8.441 visninger
|
Oprettet:
Jer med hunde med kylling-allergi {{forumTopicSubject}}
Har nu fundet ud af, at samson er stærkt allergisk overfor kylling. Han får simpelthen hudbetændelse 1-2 dage efter bare det mindste stykke kylling.
Jer, der har hunde med kyllinge-allergi - er jeres hunde allergiske overfor andre proteinkilder? And, okse, svin etc?
Næste test er svinekød - lam reagerede han heldigvis ikke på.
aug 2008
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 176 Svar: 955
Pia K - man kan jo altid være bagklog, desværre. I har jo gjort det i bedste mening, så synes ikke, at du skal være så hård ved dig selv.
Daisie - jeg tager heller ingen chancer med tørret kylling nu - han har allerede fået for meget antibiotika, synes jeg. Så nu er kylling totalt no go - og indtil videre alt fjerkræ indtil der er gået min. ½-1 år. Hudbetændelsen forsvinder nemlig ikke uden binyrebarkhormon creme eller antibiotika. Er han ellers allergisk over for noget? Håber nemlig sådan, at Samson KUN er allergisk overfor kylling/fjerkræ og ikke andre proteinkilder.
aug 2008
Jeg må lige google Mirakel Dust! Det lyder som noget, jeg bør have i skabet. Vil så gerne undgå mere medicin til den lille krop.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 58
Ida får nu på 6uge ziwi peak med lam.. 90g om dagen.... og hun får hverdag fisk med grønsager og hokamixforte og lakse olie...
Og jeg har fået en ny hund.....
aug 2008
Vi kører pt eukanuba dermatosis (til jeg har brugt posen op) kombineret med ziwipeak lam.
Jer med hunde med kylling-allergi
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside