{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

dyresex.! {{forumTopicSubject}}

Jeg stod på arbejde forleden dag. kom til at stå og snakke med Chefen om dyresex og hvor SYGT det egentligt er.. Danmark er så vidt jeg ved det ENESTE land i hele Europa hvor det ikke er ulovlig at lave dyresex :S

Man kan ikke blive straffet for det med mindre man kan bevise at dyret har lidt skade..HVAD FANDEN sker der liige i danmark. jeg er simpelthen så sur over at det ikke er ulovligt for det skal slet ikke finde sted sådan noget og det er MEGA klamt.

Men jeg vil gerne høre jeres mening om dette og hvad i syntes om de mennesker der gør sådan noget forfærdelig noget..
jeg syntes personligt selv at de mennesker der gør sådan noget grusomt noget er bunden af alting på det danske samfund. de burde have skæret deres pomfrit of dadler af.. intet mindre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyresex.!
  • #1   17. mar 2007 Jeg syntes den form for mennesker er SYGE i hoved.... Jeg kan slet ikke ha det Føjjjjjjjjjj..... Jeg er så gal at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive....!!!!!!

• #2   17. mar 2007 i det etiske råd, siger de at de ikke vil ulovliggøre det fordi dyrene ikke føler smerte eller ubehag ved det... hvordan f....... kan de vide noget om det!!!! måske er de selv til den side... fy for pokker.... undskyld mit sprog...
    jeg synes det er svineri og det skulle forbydes... der er vist en person på nordsjælland der "sælger" sine dyr til dette" sådan en alfons... føj føj føj....

• #3   17. mar 2007 Det burde være ulovligt , at have sex med alt levende der ikke selv er i stand til at sige fra !!!!! Der var en artikel i HUNDEN ( DKK medlems blad ) de prøver hvis at få dyreetnisk råd til at ændre mening ... så det også bliver forbudt i Danmark

• #4   17. mar 2007 Tror ikke en ko får ondt hvis bondemanden leger tyr. Men det er det syge i tankegangen, der tæller.

• #5   17. mar 2007 Vil gerne lige starte med at sige det IKKE er fordi jeg syntes det er iorden at have sex med dyr jeg siger dette.. Syns at dyresex skal forbydes, men syntes ikke man kan sige at mennesker er syge i hovedt hvis de går ind for dyresex.. Det er vel en smagssag.. Det er jo også "kun" lovligt hvis ikke det er til gene for dyret, men så igen, hvordan kan du lige holde styr på det..

• #6   17. mar 2007 Min mening er at heste kni.... med heste, hunde med hunde osv....... end of ..........

• #8   17. mar 2007 Jeg synes det burde forbydes ved lov, og jeg vil kæmpe for det bliver ulovlig gjort...

Hvis et menneske har sådanne tendenser, har de sgu en brist i hjernen...

Kommentér på:
dyresex.!

Annonce