{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vil du betale for udstyr ?
  • #1   16. mar 2007 Finder jeg noget jeg kan li køber jeg det!

  • #2   16. mar 2007 Phillip : Hvor er du fra i Midtjylland ?

  • #3   16. mar 2007 Vi giver også gerne en høj pris for de rigtige seler og halsbånd.

  • #4   16. mar 2007 Hvis jeg nu siger.

    Håndsyet halsbånd. Rundsyet, helkvæler 50 cm. lang 8 mm. tyk, super blød kvalitet, messing ringe.

    Pris 180 kr.

    Dyrt eller billigt ?


  • #5   16. mar 2007 tja det svinger lidt men

    halsbånd- de er fra Rogz og koster omkring 65-120 kr

    liner- ligeledes fra Rogz og kostede 220 kr

    seler- bruger vi ikke, men har en der ALT for stor

    kurv- har hun 2 af samlet pris med indhold 900 kr

    stor pude- har hun ikke, men et utal af juniordyner ca 600kr

    legetøj- hmm små 600 kr er der for nu(med dagens køb)

    godbidder- 100kr om måneden = 10 paker skinketern

    tyggeben- det svinger men 35 kr pr md

    foder- øhh tror jeg køber en sæk hver anden måned pt af royal canin retriver 33, prisen er vist 400 kr

    men ser jeg noget køber jeg jo det, jeg er shopoholiker, kan ikke gå i en forretning uden at købe noget


  • #6   16. mar 2007 Okay. Tak

    Jeg synes også at jeg har rimelige priser, men nogen gange tænker jeg " Det er der da ingen mennesker der vil betale" når jeg kigger i et katalog...

    Det er nu også længe siden jeg har været i en "rigtig" dyreforretning


  • #7   16. mar 2007 -halsbånd - Så lidt som muligt, men samtidigt nok til det ikke går i stykker bare man kigger på det, samt at det ser ud som jeg vil have det (Gerne med nitter :D)
    -liner - det samme som ved halsbånd. dog uden nitter smiley
    -seler - Bruger jeg ikke, og il heller ikke til det
    -kurv - Så lidt som muligt, og gern ebrugt... har dog ikke købt en endnu
    -stor pude - bruger jeg ikke
    -legetøj - Der går jeg efterdet billigste i det bedste kvalitet
    -godbidder - de billigste, for hunden er i bund og grund ligeglad, for hendes skyld kunne jeg ligeså godt bruge noget af hendes dagration smiley
    -tyggeben - som godbider
    -foder - bruger jeg mange penge på, da det er vigtigt for mig af hun får noget af ordenligt kvalitet.. derfor fodre jeg med Royal Canin, som bestemt ikke er billigt


  • #8   16. mar 2007 Phillip : Jeg er fra Nørre Snede

  • #9   16. mar 2007 Naturligvis kommer det an på kvaliteten i forhold til prisen..

    Hvis kvaliteten er i orden, hvad må det så koste ?


  • #10   16. mar 2007 Til Naja har jeg investeret følgende :

    120,- kr for hendes læderhalsbånd
    (dog kommer der et rødt Bullrott halsbånd til næste fredag til 350,- kr )
    200 kr for hendes line
    170,- kr for hendes røde sele som hun sprang
    170,- kr for hendes nye Trixie sele (den er hammer god)
    300,- kr for hendes kurv
    (den kan stoppes en tur i vaskemaskinen endda - dejligt)

    Legetøjet er straks værre.. gg.. Køber når jeg ser noget godt til hende og noget som jeg ved hun vil lege med.
    Hendes ynglings er en lyserød gris der kan grynte til 70,- kr ( købt ved Land & Dyr i Hobro )

    Frolic godbider

    Tyggeben : Ja.. køber dem ved Land & Dyr

    Giver 480,- kr for 18 kg hundefoder
    ( Royal Canin Maxi Junior )


    Dertil kommer der så div. griseører og kraftben og tyggeben når damen ellers behager det *GGG*





  • #11   16. mar 2007 tja det jeg køber nu koster vidst omkring 400 kr (hvis det ikke var kattenes, som jeg også køber Royal Canin til)

    Foder er jeg villig til at give næsten hvad som helst for smiley


  • #13   16. mar 2007 halsbånd - mex. 200 - Maj går kun med halsbånd når hun er i snor - dvs. hvis hun er med ude nogle steder
    -liner - max 300
    -seler - ikke en rød reje
    -kurv - Den hun har har vi købt i råd og dåd til 150 den er kæmpe og af plastick - rigtig god kvalitet
    -stor pude - max 100 kr - da det ellers er billigere at lave den selv
    -legetøj - Meget forskelligt.. Men bruger ikk over 100 kr på et stykke legetøj
    -godbidder - forskelligt
    -tyggeben - forskelligt - hvis der er noget smart
    -foder - forskelligt... Hun får pedigree - men ved jeg at det kommer på tilbud om 3 dage og vi så ikk har mere så kan jeg godt købe det billige til hende som hun får indtil vi får købt smiley


  • #14   16. mar 2007 Jeg betaler gerne for kvalitet, men ikke for design. For mig skal tingene være funktionelle og enkle.

  • #15   16. mar 2007 Tjahh, jeg ofrer faktisk ikke det vilde smiley

    Jo, halsbånd og snor til Zaco er i noget rundsyet blødt læder (vistnok Hunters). Det var jævnt dyrt, men jeg forventer også at ihvertfald snoren holder hele hans levetid.

    Ninjo går pt med Zacos aflagte hvalpehalsbånd og snor. Når han blir større/udvokset får han også halsbånd/sele i god kvalitet. Det holder nu engang længere.

    De har hver en plastikkurv til omkring 200 kr, med aflagte tæpper og puder...

    Seneste nye er dog en "fatboy-wannabe" til 199 kr fra netto. Den er Zaco blevet helt glad for.

    Ellers bruges her mest penge på foder og kødben (oksekraftben).


  • #16   16. mar 2007 halsbånd - Jeg giver gerne lidt rigeligt for et fedt og flot halsbånd, maks ind til videre er 270kr. Men kunne godt finde på at give op til 350/400 hvis det helt rigtige halsbånddukker op...
    liner - skal være funktionelt og billigt og se ordentligt ud, en 200kr.
    seler - samme som ovenstående.
    Dog kunne jeg finde på at købe en sele og snor til dyre penge hvis det har et fedt design og stadig er funktionelt!
    kurv - Så billigt som muligt. Bare den kan gå i vaskeren.
    stor pude - bruger vi ikke.
    legetøj - bruger vi ikke.
    godbidder - til træning tja - igen købes så billigt som muligt. Plejer at ende op med frolic til 45 kr. pr. 1½kg. eller også køber vi en pose billig kattemad.
    tyggeben - Bruger vi sjældent. Vi køber okseben fra slagteren til 10 kr. stykket og Tørfisk får vi gratis eftersommerener omme. Ind i mellem køber vi et tyggeben - menvi tænker så ikke alverden over prisen i den henseende...
    foder - vil give 350-400 pr. 12/15 kg. som holder en halv evighed her smiley


  • #17   16. mar 2007 -halsbånd: max 250 kr (Lillys kostede 129)
    -liner: max. 200 kr (Lillys kostede intet, fik den)
    -seler: max 300 kr (Lillys kostede 150 kr)
    -kurv: Max 300 kr (Lillys kostede intet - arbejdede den af)
    -stor pude: Intet
    -legetøj: Max 100 kr/stk (Vil hellere købe meget)
    -godbidder: Max 50-100 kr/mrd (Ellers blir Lilly ski fed)
    -tyggeben: Hører under godbidder
    -foder: Der er ingen max (Lillys koster 249 for 8 kg - Royal Canin)

    Jeg vil ikke give meget for få ting. Synes det er sindsygt at give mange mange penge for et halsbånd eller en line med mindre det har et formål andet end at se smart ud.
    Legetøj har Lilly meget af og giver somregel kun 20-25 kr per stk og Lilly elsker det.

    Foder er der ingen max på for hun skal bare have det bedste.


  • #18   16. mar 2007 Bruger en del penge på foder.. liner og halsbånd skal virke,men det skal ikke koste en formue,da jeg er kendt for at glemme det rundt omkring smiley Dan kæder,få læderliner.kenjanseler og snore i sejlertov kan gøre det smiley

  • #19   16. mar 2007 -halsbånd: ca 200 kr. Jeg bruger ellers ikke halsbånd mere. De ligger bare og flyder :o)

    -liner: Ej det kan jeg da ikke huske... Måske 400 kr for dem begge?

    -seler: Øhm var det 300 kr Daisys sele kostede? Kan ikke huske det. Baltas kostede omkring 600 kr

    -kurv: Daisy har 2 kurve. De har nok kostet 600 kr tror jeg. Balta har nogle puder og en dyne lige pt da jeg har smidt hans sofa ud.

    -stor pude: 0 kr

    -legetøj: ej det ved jeg ikke. 15 kr her, 20 kr der og 30 kr her og der...

    -godbidder: Bruger jeg ikke så meget af. Balta får sin egen foder som godbidder og Daisy får lever, hjerte tørret i ovnen.

    -tyggeben: hmm.. Det er sjælent jeg køber det. Ca 20 kr om måneden.

    -foder: ca 1000 om måneden.


Kommentér på:
Hvad vil du betale for udstyr ?

Annonce