28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 283 Svar: 8.324
Hvad vil du gerne i 2020? {{forumTopicSubject}}
Jeg synes de andre år, hvor der har været lignende emner, har det været så hyggeligt og der er kommet lidt inspiration også, så nu laver jeg det altså i år måske lidt tidligt, men pyt.
Jeg fik snust lidt til hundetræning i år med rosa, da Malene med huskierne har lavet en træningsplads i min by. Jeg vidste for at være ærlig ikke at rosa ville nyde det så meget og virkelig gå til den. Det er så sjovt og hyggeligt at træne med hende, sådan mere end lidt derhjemme.
Så jeg har bestemt at 2020 er træbingsår med rosa, det bliver det jeg prioritere at få tid og råd til. Primært går vi på familiehunde hold og færdighedsprøverne når de er der, men vi har lige meldt os til et lille for sjov jule rally hold, så må vi se om det fanger
Det kunne også være sjovt faktisk at kunne stille til færdighedsprøverne, men vi har en del arbejde endnu, og da det primært skal være sjov og ballade for rosa, er det ikke et decideret mål.
Lucky er desværre ikke særlig glad for træningspladsen, når der er andre hunde, så der bliver prioriteret flere sjove ture og ikke mindst flere ture i Malenes hundeskov, som han elsker.
Hvad bliver dit fokus for det nye år? Har du nogle mål? og har du nået det du ville i 2019?
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 78 Emner: 88 Svar: 2.765
Men jeg vil gerne finde mig selv igen efter et langt forhold, finde ud af hvad jeg egentlig kan, og jeg håber på et godt jobcenter forløb.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 283 Svar: 8.324
Bumle, det behøver ikke være hunderealeteret, og øv for dig, har fulgt lidt med på sidelinjen på din drøm. Håber du er ok, og jeg håber at du får et fantastisk år 2020
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
Jeg kan endelig gå ind i et nyt år og sige: 2020 bliver et GODT år
Jeg er så heldig at jeg skal til Seychellerne med familien og jeg er skrevet op til hvalp som gerne må ankomme ca. juni. Mit "mål" er at jeg endelig kommer tættere på det liv, jeg gerne vil have. Det har jeg lidt manglet de sidste 3 år uden hund.
Så det stjæler simpelthen hele fokus i 2020
Jeg ved ikke, om jeg har nået det jeg ville her i 2019 - det har bare været et år der skulle overstås. Men jeg glæder mig ustyrligt meget til 2020!
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.017
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 78 Svar: 7.918
Jeg håber på endnu et skønt kuld hvalpe efter Bianchi i 2020 og forhåbentlig en keeper derfra. Min yngste skulle gerne blive student til sommer og flyver nok fra reden hurtigt derefter.
Planen er så at min mand og jeg sætter vores hus til salg og begynder jagten på en bolig med mere grund end de 450 kvm. vi har nu, så whipperne kan få deres egen "racerbane" at folde sig ud på.
Jeg glæder mig, men det bliver også mærkeligt, at skulle flytte efter godt 30 år på samme adresse.
nov 2012
Ginne der er bare heller intet bedre end at få en lille hvalp, håber det lykkes for dig
Trine det lyder vildt spændende, og helt enig i at det er en fed måde at træne på, fordi man kan være med uanset hvilket niveau man er på.
Jeg slås også med angst det er simpelthen noget fanden har skabt, jeg er heldigvis kommet langt på mange punkter, men der er bestemt stadig noget at arbejde med. Håber du kommer ovenpå igen snart.
Jeg tror desværre ikke rosa (eller måske mere jeg) er klar til prøveprøven hos Malene i februar, men jeg kommer bestemt som tilskuer hvis kalenderen er fri til det, for det er så godt fundet på vi har dog en del der skal arbejdes på endnu, og rosa er ikke altid så begejstret for koldt og vådt vejr, så jeg ved ikke hvor meget vi får trænet her i vinter.
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 235 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 1.034
I 2020 vil jeg gerne rejse, afslutte min behandling for angst og blive færdig med min HF. På hundefronten skal der en hvalp ind i huset, også forsætter vi vores træning samt lange gåture.
Jeg er, for første gang i en del år, helt oprigtigt glad og forelsket i livet - det håber jeg forsætter i 2020
2019 var ikke et skidt år - har lært utroligt meget om mig selv, men 2020 må godt blive bare lidt nemmere!
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 78 Emner: 88 Svar: 2.765
(det var virkelig sødt af ham at sige det)
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1320 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.649
og så vil jeg gerne tage på igen og begynde at spise mere.
Jeg vil gerne blive mere afklaret omkring mine boligforhold, om jeg skal i et opgangsfællesskab eller ej.
Hvis jeg flytter i 2020 vil jeg gerne flytte et sted hen hvor jeg kan få en service hund.
nov 2012
Og på forhånd tillykke med sønnike.
Kathrine der lyder da også træls at være så meget syg, håber du får et skønt 2020 uden sygdom
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1421 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.433
nov 2012
Jeg må se hvor langt vi kommer. Lige nu er der da et par ting vi kan sådan nogenlunde, men det meste kræver en hel del mere træning. Vi kan vores valgfri ting xD
okt 2010
Ja helt klart en omvæltning, men jeg er så klar.
I "småtingsafdelingen" har jeg også planer om, at køre til ringtræning hos Malene, når vejret bliver mere whippetvenligt Tilla er endnu så ung, at hendes koncentration ryger nye steder, så vi træner mest på ukendt grund.
nov 2012
nov 2012
okt 2010
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 245 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 161 Svar: 5.544
Jeg håber af hele mit hjerte, at 2020 starter ud med et nyt knæ. Orker ikke mine begrænsninger og smerter mere!
Derefter håber jeg at jeg starter uddannelse :).
Ingen ny hund her for Albert har evighedsdato på
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.119
aug 2014
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 112
Af hundeting skal vi på flere udstillinger! Det var nemlig sjovt ??
Måske endda en champion titel ??
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
Og håber også alle I andre får et dejligt år, om det så er med hund/hus/osv eller fravær af sygdom eller bare glæde
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.771
Det er et vildt spændende projekt for os.
Derudover skal Iza og Taz køre deres første løb i 2020, Kida skal bestå endnu en htm freestyle konkurrence, Taz skal have sin RBM-titel i hus, vi skal have et kuld hvalpe på Iza...
... Og så skal jeg fortsætte Hundestedets succes og hjælpe en hel masse mennesker i gang med deres hundeliv.
Jeg havde aldrig nogensinde gættet på, at jeg ville finde det så ekstremt givende at undervise andre, men det er helt vildt givende at se hunde blomstrende og afbalancerede, møde massevis af dejlige samarbejder og taknemmelige hundeejere Det giver et kick hver gang.
sep 2017
Følgere: 524 Emner: 136 Svar: 10.240
Det har været et halvt år med fuld knald på, og mine hunde er blevet noget forsømt. Det håber jeg at 2020 kan rette op på.
Jeg håber at jeg får lov at nyde Bella nogle år endnu Hun bliver 9 år til februar. For tiden opfører hun sig som en unghund - fuld af ballade og leg. Dorit rammer snart 6 år, og har stadig ikke været ved dyrlæge mere end én gang, ud over sine vacciner. Hun er glad, rund og min bedste pølse
Jeg begynder for alvor at kigge på den kommende schæfer, og tager ned på første besøg hos opdrætter på søndag. De venter hvalpe til januar, så mon ikke der kommer endnu et besøg dernede, når hvalpene er 6-7 uger.
2 af mine klubkammerater får hvalp i 2020, så mon ikke jeg kommer til at bruge en hel masse tid sammen med dem og deres hvalpe
Og så vil jeg bare rigtig gerne at der ikke er flere kriser omkring mig. Ikke flere som bliver voldsomt syge, ikke flere skilsmisser, ikke flere dødsfald. Jeg HÅBER, men jeg ved godt at det ikke er realistisk.
nov 2012
Men jeg håber at i alle får et 2020 ligesom jeg gerne vil have det
Malene du får da nok at se til i 2020 så, og sikke nogle spændende planer, dem glæder jeg mig til at følge.
Og dejligt at det også giver dig noget at være træner, for vi er i hvert fald virkelig glade for alt det du bringer både til træning men bestemt også bare det fantastiske sted du deler med os, Lucky og rosa elsker virkelig hundeskoven, og jeg nyder at have et frirum hvor de kan få lov til at tosse rundt og gå tur uden snor, uden at jeg skal være bekymret for noget som helst.
Og at se rosas glæde ved træning hos dig er så fantastisk, og jeg bliver bare så stolt af hende hver eneste gang, både i selve træningen, men bestemt også i forhold til at se hende åbne sig en lille bitte smule mere overfor de andre hunde for hver gang. Alt det var aldrig sket uden dig, så tak for det
Jeg glæder mig helt enormt til et fantastisk træningsår, og jeg har et lille bitte håb om at Lucky en dag bliver klar til at kunne være i det uden at skulle stresse men han nyder nu alene tid med sin far når jeg er til træning med rosa, så han lider ingen nød
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.771
nov 2012
Jeg håber der kommer ro på i 2020, så du kan nyde dit liv og dine hunde lidt mere, uden en masse ekstra arbejde og en masse bekymringer.
nov 2012
nov 2012
Og håber at Kenzie snart er på toppen igen
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 133
I forhold til hund så vil jeg forsøge at bruge mere tid på træning med Misha, fortsætte til (præ)agility og så måske prøve hvad rally er for noget
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.495
Til foråret skulle vi meget gerne have sendt 1-2 hopper til hingst, og så vil jeg rigtig gerne i gang med at ride igen.
To ting jeg håber på er 1. at slippe af med min pokkers hælsporer så jeg kan komme til at motionere igen og 2. tabe mig 20 kg.
Derudover håber jeg at blive udredt i psykiatrien.
Puh ha, det var en del...
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.933
Men i april vendte min mors sygdom, som hun har haft hele mit liv, og i starten af juli gik hun bort. Det har været uendeligt hårdt.
Jeg droppede alle planer om nyt job, og har taget et år mere i Vestjylland, det i sig selv er hårdt, når man er ked af det og venner og familie er langt væk..
Her for nogle måneder siden fik Coco så konstateret cushings syndrom og det har virkelig tæret på mit overskud, det har været SÅ bøvlet et forløb og der er stadig ikke 100% ro på endnu..
Og sideløbende med de her ting er jeg blevet udredt for en spiseforstyrrelse og er kommet i behandling for det.. det er egentlig meget fint, men det hele fylder.. arbejdet har også fyldt mere end det behøvede..
Ja, så i 2020 har jeg nogle ting jeg gerne vil, men jeg har ikke på den måde store forventninger. De har det med at skuffe virker det til..
Hvis alt bliver som drømmen så kommer Cocos sygdom under kontrol.
Jeg får job indenfor mit fag et sted i Nordsjælland.
Jeg får købt et lille rækkehus med have.
Jeg får bedre styr på det med mad, så der kommer noget ro omkring det..
Men nu må vi se..
Som nytårsforsæt plejer jeg at have at blive bedre til at huske at børste tænder både morgen og aften, jeg er ikke god til at huske morgenbørstning.. aften har jeg efterhånden fået indgroet en vane om altid at børste
jan 2017
Følger: 33 Følgere: 106 Hunde: 1 Svar: 209
I 2020 håber, og tror jeg på, at vi sammen kan glæde nogle ældre mennesker, ved vores besøg.
Og at vi sammen kan få nogle fantastiske oplevelser
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 33 Svar: 2.283
Lille Pjevs skal udstilles og vi skal muligvis have en ekstra Løwchen tæve hvis alt går efter planen:) travlt og hyggeligt år forude.
okt 2015
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 91
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Lidt mindre møghelbred lidt mere overskud.
Jeg håber vi får taget lidt fat i nogle vedligeholdelsesprojekter på ejendommen og får kastet lidt maling rundt indendøre.
Hundenes 2020 skal være sjovt og givende. Bels træner videre - om hun når videre med prøver ved ingen, men hun arbejder og har det sjovt og det er det vigtigste.
Cof skal vedligeholdes fysisk og ellers bare fortsætte den fest, han har haft i 2019
Og så skal vi tage billeder, være sammen med gode mennesker, nyde naturen, vores sted, hinanden og hverdagen
sep 2017
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 59 Hunde: 5 Annoncer: 2 Emner: 340 Svar: 14.185
Det står øverst på listen.
Træne med Czhaplin, forhåbentlig få styr på "det sidste" - stille ham til VM-udtagelser og formentlig blive udtaget til VM 2021, som foregår i Grækenland !!! - af alle steder.
Træne Freydis, måske bestå en FP med hende.
Fortsætte med at forsøge at acceptere hvorfor det lige skulle være mig, der har fået den lortesygdom - og samtidig glæde mig over, at den ikke har medført "noget særligt" og jeg stadig kan leve, som jeg hele tiden har gjort.
Og iøvrigt nyde mit liv og min fantastiske kæreste, vores nye hus, vores nye træningsbane .. mine helt igennem formidable kollegaer .. jeg har et superlækkert liv, når jeg sådan tænker over det
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 939 Hunde: 8 Emner: 350 Svar: 8.225
Der skal ske noget nu, for han er aaaalt for tyk.
Derudover skal der mere fokus på hundene i 2020.
Her i slutning af 2019 har der godt nok været mange kedelige dage for hundene, og det skal forhåbentlig ændres i 2020.
Derudover glæder jeg mig til at bruge noget mere tid med familien i 2020.
Jeg skal bruge en masse tid med min rigtige familie, og den familie jeg selv har valgt
Og så glæder jeg mig rigtig meget til at lære min nye kærestes familie, endnu bedre at kende!
Jeg tror 2020 bliver mit år
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.023
2019 blev året hvor jeg sagde nej til kontakt med min mor, og en konsekvens heraf sagde min far nej tak til mig. Nu har vi ramt bunden, så herfra kan det kun forblive det samme eller bedre.
2019 blev året hvor Ziva ikke har haft blærebetændelse én eneste gang. Vi har været ved dyrlægen en enkelt gang, uden at blive helt klar på hvad der var galt med Ziva. Heldigvis kom der ikke flere tilfælde, og håbet er, at vi tager 2020 med 0 dyrlæge besøg.
BMI sagde i morges 25,2 - 2020 bliver året hvor jeg er normalvægtig og kommer under 25 i bmi.
Jeg blev udlært i 2019 - jeg føler mig nu som en rigtig voksen, med en rigtig uddannelse, der nu rigtigt vil noget selv. Det har taget 30 år, men jeg havde en masse psykisk at knokle med først.
Mit nye arbejde har sund morgenmad og frokostordning samt mulighed for frugt og grønt til snacks om eftermiddagen, så ikke jeg køber junk på hovedbanegården. Det er en virkelig god hjælp for mig. Jeg håber at jeg holder den gode kostplan i hele 2020.
Jeg vil gerne dyrke det samme eller mere motion som jeg gør nu:
* Jeg cykler frem og tilbage til stationen i begge ender - hvilket betyder at jeg cykler mere end 10 km om dagen nu.
* Jeg går halvdelen af alle turene med Ziva, og min ankel er nu så stærk, at vi kan gå en 10 km i weekenderne. Det har jeg virkelig savnet.
* Jeg har fået lov af min fysioterapeut at begynde at løbe. I lørdags var jeg mega stolt af mig selv og ramte 5 km indlagt gåintervaller på tiden 42 minutter. Ziva og jeg løbetræner 3 gange om ugen, og målet er at vi kan løbe 5 km i træk i 2020 og gerne under 30 minutter. Jeg håber at vi kan prøve at canicross løb i 2020. Jeg tror vi begge ville synes det var ret skægt. Måske er min drøm at finde en anden canicrossløber i 2020 så jeg kan prøve om hun kan adlyde når der er andre hunde. Jeg tror ikke det er et problem, men vi har reelt aldrig prøvet.
* Jeg svømmer hver tirsdag, det håber jeg at fortsætte med.
Jeg drømmer om at manden og jeg bliver enige om næste race, så at 2021 måske bliver året med ny hvalp. Der er Ziva 4 år og synes det er en meget passende alder at få en lillesøster i. Igår på kontoret havde en kollega en portugisisk vandhund med - årh en dejlig skattebasse. Den har bare ingen underuld, men det lyder da som jordens mest fantastisk race.
jun 2009
Følger: 231 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.007
nov 2012
I har godt nok alle sammen nogle spændende projekter, og sikke mange hvalpe projekter. Gid det var mig!
Jeg har i lang tid haft det helt fint med at have 2, og det har jeg såmænd også stadigvæk, men jeg er bare blevet så hvalpe skruk at man skulle tro det var løgn. Nu har jeg da endelig fået manden i huset til at gå med til indenfor 5 år, men 5 år er altså også virkelig lang tid, så jeg satser stadig på at han lige indser hvor fantastisk en ide det er, så vi kan få hvalp i 2021 eller 2022
Men måske det hjælper hvis vi får sparet sammen til en ny bil først.
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.756
Men hvis vi taler om Conor, så er der forbedringer at hente. Han kunne godt tåle at blive lidt mere rolig, men jeg er ikke klar over, om det er en mulighed. Jeg er næsten tilfreds
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.099
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.527
Vi starter 2020 op med at få en voksen whippet på ferie og forhåbentlig spiller alting og den bliver boende
Så skal vi igang med at løbetræne så jeg kan komme i bedre form langt om længe og få tabt mig.
Så slutter mit løntilskud d. 22 januar og jeg er egentlig lidt uafklaret med hvad jeg håber sker efter. Jeg tror jeg håber på enten en 32 timers ansættelse ellers er det nej tak for mig.
- Bliver jeg ikke ansat og finder ikke job før, så starter jeg uddannelse som lærer eller socialrådgiver, til september
2020 bliver også året hvor vi nok finder ud af om vi bliver på Fyn eller vil til Sjælland og bo
Også min ultimative drøm, at blive gravid igen. Men det har ikke fungeret indtil nu og jeg er nød til at fjerne fokus fra det fordi jeg kan mærke det gør mig mere ked af det end noget andet at have så stort fokus på det, når det ikke vil fungere.
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
jul 2008
Følger: 26 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.132
derudover er jeg i gang med vægttab - har de sidste 6 uger tabt 4 kg, så det går stille og roligt frem - dog er det sindssygt svært, når nu det er december, julefrokoster og sådan. Men det går.
2020 bliver forhåbentlig også det år, hvor jeg kommer til at bruge mere tid med Liva herinde fra, nu hvor hun er så tæt på mig .. Det bliver også året hvor den webshop jeg arbejder på, går live.
så. Der sker en del! vi kommer også tættere på drømmen om en lille pølsehund
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
Har haft snakken angående graviditet med både sygehus og praktiserende læge, og er blevet beroliget angående arvelighed osv, så ja nu har vi altså taget springet og håber på en familieforøgelse.
Efter jeg fik konstateret min leversygdom for 2 år siden, har SÅ meget ændret sig i mit liv. Livet har fået en helt anden betydning, mange ting er så total ligegyldige og ikke værd at bruge tid på, hvor de helt basale ting som familie, kærlighed, nyde livet osv bare er det vigtigste og det der tæller
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.487
Ønsker jer en God Jul alle sammen.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 945 Svar: 17.607
jeg drømmer om at vinde lotto så jeg kan stoppe på nutidens stressede arbejdsmarked .. efter år med familie sygdom, død og kriser og egen sygdom, hvor jeg overlevede ved mit arbejde som jeg elskede, så har 4. organisationsændring og 3. leder på 12 år nu ødelagt en super arbejdsplads og alle er mega stressede, gode kolleger ved at blive totalt ødelagte .. jeg skal selv sygemelde mig mener min leder og det bliver nok også enden på det ...
alternativt at et andet job dumper i min turban så jeg kan overleve de sidste 4½ år til efterlønnen bliver mulig ..
og så skal jeg forhåbentlig nyde min nye barnebarn som kommer om ikke før, så på onsdag ... Hugo på 3 skal have en lillebror ...
nov 2012
Anya, har i fundet en voksen whippet i skal have på besøg allerede, eller leder i stadig efter den rigtige? Det lyder så spændende, håber det hele bare klapper.
Og jeg håber at det hjælper lidt på projekt baby at du fokusere på noget andet
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.696
Taler vi de lidt mere håndgribelige ting, så håber jeg, at vi bliver færdige med hovedparten af renoveringsprojekter. Vi har været i gang mere eller mindre konstant siden februar, og kræfterne er ved at være brugt op. Omvendt så bliver jeg glad helt ned i maven, når jeg kigger mig omkring og ser, hvad vi har opnået, og hvad resten kan blive til.
Derudover håber jeg, at vi kan finde tid og penge til at rejse. Vi har levet på en sten de sidste mange år, så vi trænger til at komme ud og opleve verden og skabe nogle minder.
aug 2013
Så selvom vi egentlig kun har forsøgt en cyklus og er igang med nummer 2 cyklus, har der bare allerede været en del ventetid Håber ikke det kommer til at tage for lang tid, for det er altså lidt nervepirrende at jeg ikke får det immundæmpende , men kun får prednisolon, bliver selvfølgelig fulgt ekstra tæt med blodprøver netop af den grund. Samtidig er jeg også stoppet med min smertestillende, da det heller ikke er særlig smart at tage under graviditet, så jeg kan dælme også godt mærke at jeg er i live pt
Men den dag jeg står med en positiv test, og den dag vi står med en baby i armene, er det helt sikkert det hele værd
aug 2013
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.024
Jeg glæder mig til at flytte ud fra kollegiet, og jeg håber på, at jeg kan få råd til at lille rækkehus eller lignende med have til, så Atlas igen har mulighed for at ligge udenfor så længe han lyster. Men det er også skræmmende, for hvor skal jeg lede efter bolig, når jeg endnu ikke ved, hvor jeg kommer til at arbejde henne?
På det mere personligeplan, så kunne jeg godt tænke mig at 2020 blev et år i kærlighedens tegn. Og så ville jeg ikke have noget imod at slutte året af med at være skrevet op til hvalp et sted, så hund nr. 2 kan flytte ind i løbet af 2021.
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 393
Når jeg bliver færdiguddannet, rejser jeg 3 uger til Canada.
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 4.531
Hun kom til verden med et brag og væltede os i den grad omkuld og satte vores liv på pause...917 g og 36 cm ren kærlighed
Hun er LÆNGE ventet og kampen hertil har været lang...men nu er hun her og vi fik lov til at beholde hende
aug 2011
Han er simpelthen så forsigtig omkring sit lille nye menneske Hun får små møs, et enkelt dut og et forsigtigt snus flere gange dagligt
jun 2012
sep 2017
nov 2012
Mit robo kuld gik over al forventning, jeg kunne have solgt kuldet 2 gange og jeg får så meget positivt feedback tilbage fra køberne.
Lige pt har jeg jo så 12 hamstere, og det er for mig alt for mange. De bliver passet og plejet til ug, men jeg vil gerne tilbage til 1-3, både pga plads, økonomi, men ikke mindst pga tid. Så jeg har lukket opdrættet, jeg har ikke pladsen til flere foreløbigt og jeg har pt ikke lysten til at starte helt forfra. Nu hvor jeg også gerne vil fokusere mere på hundetræning osv.
Ting sker og jeg var forberedt på at skulle beholde unger, dog ikke på at det ville være pga. Diabetes, og så var de oveni købet solgt inden jeg fandt ud af det, så ikke nok med at jeg blev skuffet, så måtte jeg også skuffe køberne, da de skulle være brugt i avl.
jul 2008
aug 2011
sep 2017
jul 2008
A med bomstærk - jeg har godt hørt, at de kan være ... mindre belastende men for faen, det skal nu nok gå!
sep 2017
aug 2011
Men nu....nu knus elsker jeg min pølse-hund for hans evigt glade sind og til tider rolige gemyt...til tider
sep 2017
Og det er ballade 24/7, nye narrestreger, fuckfinger, fuld smadder og skarpe tænder konstant! Det er kun fordi de er så nuttede, at de overlever
aug 2011
Han var som en sæk lopper på speed! Her og der og alle vegne...HELE TIDEN Var der stille bare et øjeblik, betød det 9 ud af 10 gange BALLADE Den sidste ene gang, var han faldet i søvn
jul 2008
Luffe var træls som hvalp. forestiller mig 10 af ham, og håber på det ikke kan blive værrer så
jun 2012
sep 2017
De færreste er forberedt på at de er så fandenivoldske, og at de er totalt ligeglade med nej og fy. Også selvom de udmærket ved hvad det betyder Men når først deres hjerne begynder at virke, og tænderne er skiftet, så får man det sjoveste lille dyr
jun 2012
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.376
Så vil jeg egentlig også rigtig gerne finde en fantastisk praktikplads hvor jeg kan skrive projekt i efteråret
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.339
Clinton: Få styr på stå, sit og dæk så vi kan komme til konkurrencer i B-klassen. Ja, svagt og småpinligt ikke at have styr på de tre øvelser med en hund på 3½ år - I know. De er hele tiden blevet nedprioriteret til fordel for spor, rondering, frit søg osv. (som kræet jo så er ret god til).
Sådan måske lidt mere teoretisk så kunne det jo være sjovt at komme til DM med en af dem
sep 2017
Du skal nok have rigtig godt styr på øvelserne i B, for at få en DM-billet. B-klassen plejer at være ret svær, og ligge på over 180 point. I A er det noget nemmere, men dog et godt stykke over 200.
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Jeg vil rigtig gerne fortsætte med rallytræning med Asdis og gerne opnå flere flotte resultater til prøver. Ambitionen er at kvalificere til DM i begynderklassen, inden vi rykker op i øvet, men det er måske at sigte lidt for højt. Nu vil det først og fremmest vise sig, hvordan min krop har det de næste par måneder, for der er ingen tvivl om, at min sølvdisefis har talent
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1421 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.433
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 245 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 161 Svar: 5.544
Et nyt knæ eller forhåbentligt kun et halvt nyt.
Så håber Albert skal til at geare op i tempo til lange traveture igen
feb 2013
Jeg ved godt at kampen om pladserne i B er hård og nu skal jeg lige se hvordan kanonkuglen er at have 'med i byen'. I kreds 6 var der nogle virkelig skrappe ekvipager i B i år, der nu er rykket op i A Kanonkuglen er temmelig stærk på spor, rondering, frit søg og de fleste af stuedressurøvelserne. Det vi mangler er stå, sit og dæk - og så afdækning i fremadsendelse. Noget jeg synes jeg ser et mønster i med mine hunde; jeg er god til at lære dem at løbe ligeud fremad, men ikke at dække
feb 2013
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 102 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 566
Så bliver min pony jo også flyttet, faktisk allerede den første weekend i januar. Der er planen at jeg gerne vil se om ikke vi kan få givet min rideangst et ordentligt spark bagi, så jeg kan begynde at ride igen, og ikke bare sidde på ryggen af min pony og ryste som et espeløv, en gang hver anden måned.
Og så er der jo liiige den der hvalp der jeg håber bliver lavet til mig Vi skal en smut til avler når vi når ind i det nye år, for at tale om det.
Så indtilvidere er der mange gode ting i 2020 - det er også på tide, synes da at 2019 var længe om at komme med de gode ting
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 1.473
Og så skal jeg sikkert også træne lidt hund, gå på arbejde og sådan.
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.571
Og så håber jeg da, at vi i 2020 skal have gang i en lillesøster/lillebror
jul 2008
Hvad vil du gerne i 2020?