759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Min hund er pludselig bange for mig Min hund er pludselig bange for mig

Hej alle sammen. 

Herhjemme har vi en skøn Grand danios dame på fem år. Hun har overfor os altid været den sødeste bamse som elsker at blive nusset og leget med. 

Pludselig sker der så det at hun er blevet meget bange for mig, som i virkelig bange!! Jeg har aldrig gjort hende noget. Ligeså snart jeg kommer løber hun hen til min mor eller gemmer sig under bordet hun tør ikke engang komme i nærheden af mig længere.... nu er hun også begyndt at smaske meget eller at knurre når jeg kommer i nærheden hvilket selvfølgelig også gør mig sindssyg nervøs. 

Er der andre der har erfaring med det eller ved noget om det så modtagers alt med kyshånd 

Vh franzi 

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er pludselig bange for mig
  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #1   23. maj 2018 Er du syg, gravid eller andet?

Er hunden tjekket for smerter?

• #2   23. maj 2018 Har den haft en dårlig oplevelse, mens du var i nærheden? Det behøver ikke være noget du har gjort ved den eller mod den, men måske noget den forbinder dig med. Et dårligt møde med andre hunde, en forskrækkelse, en skade/noget der har gjort ondt?

• #3   23. maj 2018 Jamen det er det jeg ikke helt kan huske. Det skal siges at jeg er flyttet hjem til mine forældre og jeg har haft lidt svært med at komme ud med hende, da hun altid kun ville ud med min mor. Men det har jeg fået trænet hende nogenlunde til, så hun går pænt med mig, her har jeg selvfølgelig været lidt strengere med hende når hun ikke ville. Men når jeg kunne se at hun slet ikke gad er vi også gået tilbage igen, og efter de gange har der aldrig været noget. Det startede for et par dage siden, men uden at der er sket noget, havde ikke engang været ude med hende. Men her kunne jeg stadig komme hen og nusse hende, så i går morges gik jeg ind for at vække min mor, hvor hunden så lå inde ved hende, på gulvet, hun blev lidt forskrækket da jeg åbnede døren, men var glad nok for at se mig og ville gerne nusses, og pludselig en halv time senere ville hun slet ikke lade mig komme i nærheden af hende.

Her til morgen hvor jeg stod op logrede hun med halen og jeg kunne nusse hende, men så skete det samme med at hun løb ud til min mor og jeg ikke måtte komme i nærheden af hende igen

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
    #4   23. maj 2018 Så det er når hun er i nærheden af din mor?

• #5   23. maj 2018 Med den race i den alder er det også muligt det er demens eller synsproblemer.

• #6   23. maj 2018 Jeg tænker også at en GD på 5 vel nærmest er senior. Problemet kan jo også være hos hunden selv.

• #7   23. maj 2018 Nej nej det er ikke min mor, hun flygter bare hen til min mor når jeg kommer...

Ja jeg har været syg men det var psykisk det er også derfor jeg lige nu bor hos mine forældre men det har hun aldrig haft problemer med, tværtimod... og grundet det er det ikke mere end tre eller fire mdr siden at jeg er blevet tjekket igennem i hoved og røv for at se om der var noget galt med mig, så jeg ved at det ikke kan være fordi at jeg har en sygdom er heller ikke gravid ....

Men ja der er en del som også har skrevet på fb at det måske kunne være demens... men så er det godt nok kommet meget pludselig

• #8   23. maj 2018 hunde kan godt fornemme når man ikke er som man plejer smiley Mennesker kan man skjule det for, men ikke hunden

• #10   23. maj 2018 Har oplevet noget lidt lignende når der er statisk elektricitet mellem min hund og jeg. Men din race har jo trods alt ikke så meget pels, så måske det slet ikke er muligt at opstå mellem jer.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.766
    #11   23. maj 2018 Har hun svärt ved at se eller lignende?

• #13   23. maj 2018 man siger vodst wn GD kun bliver 8-10 år, men om det er korrekt ved jeg ikke

• #14   23. maj 2018 Den bliver jo kun 8-10 år. Så en på 5 er jo ikke ung.

• #15   23. maj 2018 Har du skændes med dine forældre og muligvis råbt op, smækket med døren eller lign.?

Kommentér på:
Min hund er pludselig bange for mig

Annonce