{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer der ser TWD...
  • #2   12. maj 2018 Jeg var ikke vild med den i starten. Men den er vokset helt vildt på mig. Faktisk mere end twd. Der er sket og kommer til at ske alt i den serie. Drama, humor, Action og Zombie wacking.

Ingen jeg kender gider at se den, så mangler afløb for min begejstring smiley - og det er ikke en redtube ting vi snakker om! Især nogle af de skøre ting der sker.

• #4   12. maj 2018 The walking dead smiley

• #5   12. maj 2018 Jeg synes den er fantastisk, men jeg kørte lidt død i den sidste sæson. Der begyndte at forme sig et loop i serien, og der skete rigtig meget i mit liv på det tidspunkt. Så startede jeg forfra for 14 dage siden, også for at få helt styr på Fear The Walking Dead bagefter, men jeg løb ind i at den nye danske Rain, også skulle have et touch af samme stil - bare danskere der forsøger at indspille i Amerikansk stil. Så jeg hoppede fra igen, og hopper på Rain. Jeg tager TWD igen til efteråret

• #6   12. maj 2018 Ja elsker dem smiley

• #8   12. maj 2018 TWD har også været fed. Men den er gået hen og blevet lidt - Meh...

Jeg ved faktisk ikke helt om jeg gider se videre når det starter igen.

• #9   12. maj 2018 TWD har altid været op og ned, nogle seasoner var virkelig langtrukne og kedelige. Jeg har sådan et love hate relationship med TWD, men ender altid med at se den igen smiley
    Må prøve den i taler om.
    smiley

• #10   12. maj 2018 TWD har været alt for menneske dilemma baseret med en absurd uendelig uretfærdighed, de sidste 2 sæsoner. Det har været trættende i længden synes jeg

Z - Nation er lidt noget andet. Især efter 1. sæson ændre den lidt karakter og finder deres stil.

• #11   12. maj 2018 Jeg har egentlig været ret vild med TWD, men synes også jeg langsomt kører død i den - der er ikke så meget fokus på zombierne mere, men det er selvfølgelig også svært at blive ved efter så mange sæsoner. Begyndte at stå af da Negan dukkede op. Er bare lidt der hvor jeg er lidt "nødt" til at se den, når man alligevel er så langt smiley

Kender faktisk ikke Z Nation, men den vil jeg da prøve at se smiley

Fear The Walking dead har jeg prøvet at se, men den gik jeg ret hurtigt død i. Kunne være den også skulle prøves igen.

• #12   13. maj 2018 Uh jeg kan nu godt lide ftwd det tog lidt tid at kunne lide personerne smiley

• #13   13. maj 2018 Jeg kan egentlig også godt lide karakterene. Lige ud over Carl. Han må godt snart forsvinde ud af serien smiley

profilbillede
  • #14   13. maj 2018 B-B - Det er lige netop en af personerne som gjorde at jeg hoppede fra FTWD.

Carl i TWD har heller aldrig været min kop te.

Nu har jeg set et par afsnit af Z nation og én ting kan jeg allerede påpege; Zombier skal ikke kunne løbe! Det er for skræmmende når de er så pokkers hurtige! smiley

• #15   13. maj 2018 Jeg har bla savnet lidt farligere zombier i twd.. Nogen gange har man siddet og tænkt: wtf, hvordan kan man ikke opdage en zombie der "sniger" sig med ca 1km/t smiley

• #16   13. maj 2018 Nej de kan ikke løbe lol jeg tåler ikke løbende zombier hahaha

• #17   13. maj 2018 Så er 28 days later måske ikke lige noget for jer smiley

Z Nation ved ikke helt hvad de vil i sæson 1 tror jeg. Men 2-3-4 er ret cool hvis man synes om stilen. Feks Halunicinere en af hoved/bipersonerne at .......duoen pludselig dukker op i deres bil :D. Men uden at det bliver alt for plat og sort.
    Spoiler link - men ikke vigtigt
    https://tvgeektalk.com/wp-content/uploads/2016/12/Duel14.jpg

Og så har de nogen andre mål istedet for bare konstant at overleve et sted der alligevel altid ender med at blive overrendt af Zombier eller onde mennesker.

• #18   13. maj 2018 Uh drn har jeg set johnny... Døede lidt hahhahha

• #19   13. maj 2018 Jeg var også helt flad smiley vide absurd malplaceret, men også helt perfekt smiley

Kommentér på:
Jer der ser TWD...

Annonce