Udhængning.. Udhængning..
Hej Alle sammen..
Først og fremmest vil jeg lige sige at dette indlæg ikke er for at gøre nogle sure eller noget, det er blot et spørgsmål jeg har undret mig over..
Man må jo ikke hænge nogle ud (eller hvordan man skal sige det) Og det forstår jeg skam også godt da dette skal være et sted hvor alle skal kunne være ..
Men når jeg så tænker på de hunde der bliver stjålet herinde, af folk der måske er herinde eller af de såkaldte "Kenneler" ..
Hvorfor må man så ikke nævne dem så andre har mulighed for ikke at begå samme fejl ?
- Jeg ved godt at det er ret alvorligt herinde (udhængning)
Og som sagt forstår jeg det også godt..
Men for eksempel sådan en som mig, ville meget gerne vide hvem det drejer sig om, så jeg ikke risikere noget med den/de personer ..
Håber ikke der kommer for mange sure indlæg, hehe..
er blot nysgerrig ..
Mvh Mini ..
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Jeg er sikker på dem der sidder med dårlige oplevelser hjertens gerne deler med andre.
Så det er bare at skrive privat til dem, så er jeg overbevist om, du får svar.
Men jeg synes også det er både godt og dårligt.
Godt fordi uskyldige ikke bare pludselig kan få 12.000 brugere på nakke over måske noget ondsindet sladder
Dårligt fordi der virkelig findes nogle hvor beviser er i orden.
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
Synes da også det er synd hvis det er en der slet ikke har gjort noget.. !
- Stakkels de mennesker der finder på at lyve om sådan noget, de må da være alvorligt syge !!
Jeg kan godt se det fra begge sider, men burde der ikke være en undtagelse herinde?
Altså at man kontakter HA erne, og evt. beviser overfor dem at den sag de står med er sand, og på den måde kan HA erne godkende eller afvise hvis de synes det lyder troværdigt eller ikke..
Ved ikke hvad andre synes om den idé ?
jun 2005
Man kan jo trods alt selv skrue beviserne sammen hvis man virkelig er ude på at ramme en person. Gør man det, og HA'erne falder for det, kan en opdrætters navn blive ødelagt for resten af livet.
Den er meget svær den her...........
dec 2006
Sådan havde jeg ikke tænkt på det..
Puha, ja den er faktisk meget svær ..
*Hvad har jeg dog rodet mig ud i (Gg)*
Hmm.. men der må da være en måde, eller ? :%
jun 2005
Dejlig hund du har ;0)
dec 2006
Tak for det, og i lige måde !
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 710
dec 2006
Men så mange andre ting kan jeg godt følge det i at man ikke må, da som Janie siger, det kan være at personen eller stedet er uskyldig..
Udhængning..