319 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Udhængning.. Udhængning..

Hej Alle sammen..

Først og fremmest vil jeg lige sige at dette indlæg ikke er for at gøre nogle sure eller noget, det er blot et spørgsmål jeg har undret mig over..

Man må jo ikke hænge nogle ud (eller hvordan man skal sige det) Og det forstår jeg skam også godt da dette skal være et sted hvor alle skal kunne være ..

Men når jeg så tænker på de hunde der bliver stjålet herinde, af folk der måske er herinde eller af de såkaldte "Kenneler" ..
Hvorfor må man så ikke nævne dem så andre har mulighed for ikke at begå samme fejl ?

- Jeg ved godt at det er ret alvorligt herinde (udhængning)
Og som sagt forstår jeg det også godt..
Men for eksempel sådan en som mig, ville meget gerne vide hvem det drejer sig om, så jeg ikke risikere noget med den/de personer ..

Håber ikke der kommer for mange sure indlæg, hehe..

er blot nysgerrig .. smiley

Mvh Mini ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udhængning..
  • #1   1. feb 2007 Mini

Jeg er sikker på dem der sidder med dårlige oplevelser hjertens gerne deler med andre.

Så det er bare at skrive privat til dem, så er jeg overbevist om, du får svar.

Men jeg synes også det er både godt og dårligt.

Godt fordi uskyldige ikke bare pludselig kan få 12.000 brugere på nakke over måske noget ondsindet sladder

Dårligt fordi der virkelig findes nogle hvor beviser er i orden.

• #2   1. feb 2007 nemlig..!
    Synes da også det er synd hvis det er en der slet ikke har gjort noget.. !

- Stakkels de mennesker der finder på at lyve om sådan noget, de må da være alvorligt syge !!

Jeg kan godt se det fra begge sider, men burde der ikke være en undtagelse herinde?
    Altså at man kontakter HA erne, og evt. beviser overfor dem at den sag de står med er sand, og på den måde kan HA erne godkende eller afvise hvis de synes det lyder troværdigt eller ikke..
    Ved ikke hvad andre synes om den idé ?

• #3   1. feb 2007 Det vil efter min mening være alt for ansvarfuldt for en HA'er at skulle tage stilling til det.

Man kan jo trods alt selv skrue beviserne sammen hvis man virkelig er ude på at ramme en person. Gør man det, og HA'erne falder for det, kan en opdrætters navn blive ødelagt for resten af livet.

Den er meget svær den her...........

• #4   1. feb 2007 Okay, det kan jeg godt se smiley
    Sådan havde jeg ikke tænkt på det..

Puha, ja den er faktisk meget svær ..
    *Hvad har jeg dog rodet mig ud i (Gg)*

Hmm.. men der må da være en måde, eller ? :%

• #5   1. feb 2007 Det burde i hvert tilfælde være ok med at skrive om dem politier HAR lukket.......Det er i mine øjne pjat man ikke må det.

Dejlig hund du har ;0)

• #6   1. feb 2007 ja det er det også synes jeg.. smiley

Tak for det, og i lige måde ! smiley

• #7   1. feb 2007 vil give dig fuldstændig ret bla. det der program basta som hver gang der blev laver en tråd blev slettet ...Jeg kan ved gud ikke forstå man ikke må advare mod en sådan (hundefabrik ) nu ved alle dem der så det at hunde ikke skal købes derfra men hvad s´å med dem som ikke så det....derfor kunne det være smart med en advarsel på noget så groft bare et eksempel

• #8   1. feb 2007 Bettina L - Ja synes også godt at man burde kunne få lov til det i sådanne tilfælde.
    Men så mange andre ting kan jeg godt følge det i at man ikke må, da som Janie siger, det kan være at personen eller stedet er uskyldig..

Kommentér på:
Udhængning..

Annonce