{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  job ansøgning
  • #1   30. jan 2007 vedr.. job i bla. bla.

Jeg søger hermed stillingen som .... efter at havde set annoncen i ...... d.....-07 fordi jeg godt kunne tænke mig at .......

• #2   30. jan 2007 du kan også skrive noget ala

Godt nok er jeg ikke Lars Larsen, men jeg har alligevel et godt tilbud til dig. Jeg er en frisk udadvent pige (eller andre positive ord som kan beskrive dig selv), som søger jobbet som.... fordi jeg mener at jeg kan ...... i forhold til det i søger ovs

• #3   30. jan 2007 Med henvisning til stillingsopslaget på/i .......... søger jeg den ledige stilling som..............

• #4   30. jan 2007 hej alle sammen tusinde tak for hjælpen, kom rigtig godt igang nu... smiley

• #5   30. jan 2007 sådan så min den seneste ansøgning ud, den gav ikke helt som forventet, men jeg er blevet ansat som afløser igen og første ledig faste stilling går til mig, så lidt gav den da

Drømmejobbet fundet

Efter at have søgt lidt på jobindex.dk fandt jeg, min drømmestilling, stillingen som social og sundhedshjælper på netop jeres plejehjem, da jeg før har været ansat hos jer, som afløser og derved kender plejehjemmet og den gode atmosfærre, kunne jeg ikke andet end søge den helt perfekte stilling til mig.
    Så hvis i har brug for et venligt og altid smilende menneske. som besidder stor tålmodighed og et kærligt sind. En person som sætter stor pris på arbejdet med ældre mennesker. Som kan lide at gøre en forskel for den ældre generation, en som ikke er bange for forandringer og kan lide at udvide sin horisont, en person som sætter respekt og ærlighed højt og som er god til at samarbejde og løse konflikter i fællesskab.
    Så er det mig i skal ansætte, en pige med godt humør, god humor og masser af posetiv energi

• #6   30. jan 2007 hehe den er flot...

• #7   30. jan 2007 ja det synes jeg også selv,

min familie derimod synes det burde være strafbart at lyve så meget, har endnu ikke fundet ud af om de mente det *SS*

Kommentér på:
job ansøgning

Annonce