296 visninger
|
Oprettet:
job ansøgning {{forumTopicSubject}}
hey sidder og skal til at skrive en job ansøning...
men kan ikke lige komme igen med den... hvordan starter i sådan en ansøgning?
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.902
Jeg søger hermed stillingen som .... efter at havde set annoncen i ...... d.....-07 fordi jeg godt kunne tænke mig at .......
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.902
Godt nok er jeg ikke Lars Larsen, men jeg har alligevel et godt tilbud til dig. Jeg er en frisk udadvent pige (eller andre positive ord som kan beskrive dig selv), som søger jobbet som.... fordi jeg mener at jeg kan ...... i forhold til det i søger ovs
jun 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 640
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 93
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
Drømmejobbet fundet
Efter at have søgt lidt på jobindex.dk fandt jeg, min drømmestilling, stillingen som social og sundhedshjælper på netop jeres plejehjem, da jeg før har været ansat hos jer, som afløser og derved kender plejehjemmet og den gode atmosfærre, kunne jeg ikke andet end søge den helt perfekte stilling til mig.
Så hvis i har brug for et venligt og altid smilende menneske. som besidder stor tålmodighed og et kærligt sind. En person som sætter stor pris på arbejdet med ældre mennesker. Som kan lide at gøre en forskel for den ældre generation, en som ikke er bange for forandringer og kan lide at udvide sin horisont, en person som sætter respekt og ærlighed højt og som er god til at samarbejde og løse konflikter i fællesskab.
Så er det mig i skal ansætte, en pige med godt humør, god humor og masser af posetiv energi
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 93
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
min familie derimod synes det burde være strafbart at lyve så meget, har endnu ikke fundet ud af om de mente det *SS*
job ansøgning