{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Video job ansøgning
  • #1   19. jun 2013 Nu kender jeg slet ikke den branche du søger ind i, men nogle gange er det de ualmindelige ansøgninger der kommer i betragtning smiley

Pøj pøj med det!

• #2   19. jun 2013 Fantastisk lavet og god ide smiley men får lidt stres af musikken.

• #3   19. jun 2013 Jeg synes også det er en god idé. Jeg ville dog lige ha tjekket for stavefejl inden den blev sendt smiley

• #4   19. jun 2013 Hold da op du er kreativ smiley Håber det giver gevinst smiley

Kunne som ledig godt bruge sådanne nogle kreative ideer smiley

• #5   19. jun 2013 Meget kreativt - som Louise siger så tjek stavefejlene og sætningerne for der er et par fejl.

Til sidst synes jeg bestemt du skal ændre: "hvorfor jeg tror" til "hvorfor jeg VED" smiley

• #7   19. jun 2013 Jeg synes det er super kreativt smiley Jeg kunne bestemt godt finde på at anvende det en dag - TAK for inspiration! :))
    Jeg ville så klart beholde "tror" - det andet virker bare alt for selv fedt, hvordan skulle man som ansøger nogensinde vide med sikkerhed man er egnet eller den bedste agtig?

• #8   19. jun 2013 Ja jeg fik godt at vide at der var stavefejl af en anden, men det hjælper dog ikke så meget når den nu er sendt. Er forresten ordblind, så det med fejl er desværre en del af pakken når man vælger mig smiley
    Hvis jeg ikke får jobbet laver jeg nok en mere, og så skal jeg nok have alle jeres gode råd i baghovedet smiley
    Mange tak for de pæne ord... Ja målet er netop at skille sig lidt ud fordi det også handler om markedsføring. Mit mål er i første omgang bare at komme til samtale, og så i sidste ende at få et job. Jeg er nemlig rigtig træt af aldrig at komme længere end til indbakken.
    Så nu må vi se hvad de siger...

• #9   19. jun 2013 Krydser hvad der kan krydses smiley

• #10   25. jun 2013 Jeg synes den er vild sej lavet og vildt kreativ måde at ansøge job på - oplagt til jobbet.

- og ja der er da små skønhedsfejl men skid på det - den er afsted og ja som du siger din ordblindhed er en del af dig!

Held og lykke

• #12   25. jun 2013 ej hvor det mega cool smiley Hvis jeg chef så ville jeg absolut kalde dig til samtale smiley

• #13   24. jul 2013 Hvordan blev den modtaget?

• #14   29. jul 2013 Tja jeg har desværre fået et afslag, men jeg kan også se på statistikken at de slet ikke har set den, så det er lidt en flad fornemmelse...
    Men til gengæld fik jeg ret faktisk et afslag, hvilket var mere end min veninde fik... smiley

Men jeg har sendt en anden af sted, og den kan jeg i det mindste se at de har set et par gange. Jeg tror bare desværre heller ikke jeg får det job, for det er et stykke tid siden...

Så nu er jeg gået tilbage til den klassiske ansøgning, for den blev jeg i det mindste hevet til samtale på, og den er mindre tidskrævende... smiley

• #16   4. aug 2013 Noah, ja ideen er også rigtig god, men desværre er der bare så meget mere at konkurrere med i øjeblikket... det er ikke nok at skille sig ud når man er oppe mod ca. 600 andre ansøgere - selvom det selvfølgelig er en start smiley og jeg er bange for at det er mine kompetencer jeg bliver valgt fra på fordi jeg har mere erfaring end skolegang smiley
    Men der er jo ikke andet for end at blive ved med at forsøge...
    Jeg har også overvejet at sende en dukke arm med en seddel a la "jeg vil give min højre arm for et job hos jer", men man skal også bare finde grænsen mellem kæk og desperat.... smiley

Men ja du er ikke den første der siger det med længden og musikken, så jeg har faktisk også ændret det på den anden smiley

Kommentér på:
Video job ansøgning

Annonce