{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

god tone humor og pli {{forumTopicSubject}}

jeg bliver så træt i mit hoved af alle de indlægt med noget i retning "hvor er i onde og modbydelige og "vær sød ved mig det er da ikke så slemt at jeg kalder din hund en rotte" og videre i den dur.
lad os få lidt flere om dagligdagen og f.eks. i den dur med snemands bygning.....er jeg blevet for gammel og sær at ønske det? Ane smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god tone humor og pli
  • #2   8. mar 2018 Her er ikke så hyggeligt lige i dag, men hyggeemner er noget mere værd at læse end nogle af de underlige ting, der bliver lagt op pt. smiley

• #5   8. mar 2018 Mange emner herinde er rigtig gode og lærerige, synes jeg. Og jeg nyder at læse mange af de tråde der ligges op med problemstillinger af forskellig art. Jeg nyder også at der kan være forskellige holdninger ofte, for det er bestemt også lærerigt og gør at man selv sætter sig ind i mange ting smiley MEN jeg elsker bestemt hverdags-hygge-trådene. Så her er mit bidrag:
    Herhjemme er jeg i gang med at forme fondant-pynten til min datters kage til konfirmationen (jeps, jeg er i max konfirmations-mode pt) :-).

profilbillede
  • #6   8. mar 2018 Jeg kan godt lide lidt alsidighed hvad emner angår. Det må godt både være sjov og alvor, blødt og bidende.

Coffey er også tosset med alsidighed i sine rutiner.. hver eneste dag når jeg har spist morgenmad, tøffer han ud i bryggers eller fryserum og finder et eller andet han kan hugge.
    Pap er en favorit. Pizzaæsker, papkasser, toiletruller. Klude og sokker er også ganske gode.
    Dagens valg var pappet fra en 4 stk. Cocio smiley

profilbillede
  • #8   8. mar 2018 Jeg har fået mellemørebetændelse så for at give mig fred mens jeg går hjemme er Ziva røget med på kontor hos manden.

Hun nyder det rigtig meget at hun nu også skal være med til at tjene til føden og er vild med at der er disse dage falder flere godbidder og kødben og slikke frossen mad ud af forskellige ting. Hun siger det er en fest smiley

Lægen har været sød i dag at hjælpe helingen på vej med et par piller så håber jeg er klar til weekenden så Ziva og jeg kan komme ud og opleve sneen sammen. Bygge en snemand i haven smiley

profilbillede
  • #9   8. mar 2018 nej dog! sikke nogle flittige hænder (og dygtige) der er herinde dejligt med gode tilbagemeldinger og god bedring til jer der er syge, har selv været forkølet i ca. 4 uger nu, kan ikke rigtig frigøre mig fra den hoste der følger med....
    kom endelig med mere kreativt/positivt.

• #11   8. mar 2018 Er det en hundegård ovre ved ladebygningen, Bettina?

• #13   8. mar 2018 Nå ja, jeg forventer killinger engang (ved ikke lige hvornår), men de kommer nok ud, når det er tid. smiley

profilbillede
  • #16   8. mar 2018 Jeg har lige haft besøg af min veninde smiley
    Frida 10 uger gik i selvsving og forvandlede sig fra en lille nuttet hund til en uregerlig hvalp smiley
    Nu er hun gået kold smiley altså Frida smiley smiley

profilbillede
  • #17   8. mar 2018 Vi nåede lige det sidste lys i tågen.. Helt eventyrligt.

profilbillede
  • #19   8. mar 2018 Jeg holder pause på arbejdet, og har spist min madpakke, så verden er god og mild lige nu smiley
    Tak for en hyggelig tråd smiley

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 971
    #21   8. mar 2018 I fredags førte jeg en kat sammen med sin ejere efter 6 måneders adskillelse.

Prøv lige at gæt reaktionen når man ringer til en person og fortæller at jeg sidder med deres kat, som vi på katteregister kan se blev registret som efterlyst i september smiley

• #22   8. mar 2018 Jeg har vasket mine "indendørs-bukser", mine indendørs-sko (sålerne) og glæder mig VOLDSOMT til træning med en god veninde imorgen - i en indendørs hal i K-Eskilstrup ... hvor der IKKE er sne, mudder, glat, men et dejlig stødabsorberende kunstgræsbane.

Og har iøvrigt konstateret, at jeg i 2013 var ligeså tyk som idag - jeg kan ihvertfald uden problemer passe VM-bukserne smiley

• #24   8. mar 2018 Mja - havde en eller anden ide om, at jeg var noget mindre omfangsrig idag end dengang smiley

• #26   8. mar 2018 Min kæreste byggede en snemand, hundende har p***et op af den utallige gange i dag smiley

Men lige nu venter vi på andelårende er klar, fik dem nyslagtet til 10 kr stykket, og der skal det hele med til smiley

• #29   8. mar 2018 Jeg er simpelthen SÅ stresset for tiden.

Jeg er ikke god til forandringer og det at der lægger sne er en STOR forandring for mig, så jeg håber det snart går væk.

Min bostøtte er indlagt og ved ikke lige hvornår hun er på højkant igen, så det stresser også.

Min opvask fylder efterhånden hele køkkenbordet og jeg skal lede for at se bordpladen på mit sofabord *suk*

Har dog lavet lidt med perler og strikket..

nå ja så har der været hamster udstilling i lørdags det var heller ikke særlig positiv for min stress, men det udløste da en hel dag "alene" med datteren, så kæmpe plus der.

har haft kidnappet venindens hund og kidnapper hende igen på tirsdag hvor der er hundedag på det værested jeg er i strikkeklub i smiley

profilbillede
  • #30   8. mar 2018 @ isabelle ... åh hvor godt at I også laver plads til børnebørnene .... vi har også indrettet et lille område i stuen med en lille bænk og hans legetøj, kan godt mærke flere af vores venner ikke fatter vi gider børneting i stuen igen, men jeg synes det er så hyggeligt ....

ellers er jeg så glad da Hugo mor og far har været her og lavet mad, og jeg godt kunne have Hugo på skødet, og holde til de var her næsten 4 timer, har ikke magtet selskab på mere end 1 time af gangen, så kan mærke det går fremad, havde så også sovet fra 11-14 og givet mig selv en rolig massage på mit knækkede kadaver ....

@Anette .. sagde jo du ikke kunne skue den lille yndighed på hårene, endnu en ulv i fåreklæder smiley

#10 Betina .... enig med Minion, hvor ser det lækkert ud

• #31   9. mar 2018 Bettina for dælen det er Nice

• #33   10. mar 2018 Skøn tråd smiley Vi har lige bestilt en ferie i Skallerup Klit i april, så på fredag skal hundene til frisør og pyntes lidt oven på vinteren, så den kan blive fine igen, de fælder begge to, så her er næsten gulvtæpper over det hele smiley

• #35   10. mar 2018 Bum bum... skal/skal ikke sætte i kø hos SKAT..

Jeg VIL have penge tilbage, så vi kan købe os et nyt objektiv... jeg har ødelagt vores 200mm, så det kalder på et nyt 300mm smiley smiley

• #36   10. mar 2018 35# mangler 2 minutter til at se om jeg kan købe det nye sofasæt jeg har kigget på. Havde egentlig lovet mig selv ingen nye møbler før Ziva fylder 2, meeen... Vil gerne have nyt nu, og jeg er sikker på jeg har en lille artig engel smiley

Håber du får råd til din nye objektiv

• #37   10. mar 2018 Tak! Og jeg håber du får dit sofasæt smiley

• #38   10. mar 2018 Nah smiley Jeg venter på Ziva bliver voksen. Der er ikke meget lædersofa for 732 kr.
    Jeg prøver igen til næste år!

Kommentér på:
god tone humor og pli

Annonce