{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Alle 5 hunde er afleveret {{forumTopicSubject}}

Så er det i morgen vi drager afsted på vores længe ventede skiferie. 14 dage på ski + 2 dage til transport - det er lige sagen.

Men det betyder jo at vi skal have passet alle vores 5 hunde - hele 3 forskellige steder.

Baloo og Belvedere er afleveret i Vordingborg. Bianca og Bolette i nærheden af Vipperød (ved Holbæk) og lille prinsesse Cherie er på "plejehjem" hos min moster og onkel i Regstrup også ved Holbæk.

Det er lidt underligt at komme hjem fra den sidste aflevering og der er ingen til at tage imod os.

Når vi så skal hjem igen, så kan det ikke gå tjept nok med at hente dem igen. Baloo og Belvedere allerede lørdag aften, de er jo lige nemme at nuppe med hjem, når vi kommer fra Rødby færgen.

Jeg vil være et slemt skarn, hvis jeg sagde at jeg ikke ville savne dem. Men det er på ferier vi finder ud af hvorfor vi har hunde - vi kan slet ikke forestille at leve uden.

Så i morgen tidlig før fanden får sko på, så er vi på vej til færgen ved Gedser med kurs mod Lungau i Østrig - og ja, der er sne..... Der skal vi være den første uge. Den sidste uge skal vi til Wagrain hvor 2 hold af vores venner "støder" til.

Ha' det godt på HG imens - tager dog en smugkigger en gang imellem, da jeg har min bærbar med, og der er netforbindelse. Så jeg slipper ikke HG helt.

Hilsen Gitte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle 5 hunde er afleveret
Kommentér på:
Alle 5 hunde er afleveret

Annonce