{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

*suk* de brede skuldre kan snart ikk bære mere =( {{forumTopicSubject}}

Ja... NU er jeg altså ved at være brudt ned..

Til jer der fugte min færden og gøren herinde i aftes / nat ved, at jeg blev beskyldt for diverse ting - jeg overlever, det er en internetsside, og dem der beskyldte mig kender mig ikke *smil*

* Jeg behandler min hund dårligt
* Trusler
* Diverse skælds-navne
* Magtmisbrug

Var bare nogle af de ting der blev smidt min vej - og det kan jeg skam godt tåle...

Idag var jeg så til bsrnedåb.. Rygerne var i kælderen, jeg gik med ned lige inden vi skulle køre - og DER er det så jeg bliver overrumblet =(

Af en fra kærestens familie (hun havde fået lidt rigeligt indenbors) får jeg af vide, at Kaoz ikke er en glad hund.
Jeg underkuer ham og det at han ikke er særlig interesseret i at kæle med fremmede (vi har ham ikke med derned så tit) er noget JEG er skyld i...
- Jeg elsker ikke min hund - ja rent faktisk elsker jeg INGEN, og kan derfor; efter hendes mening, ikke fortsætte min uddannelse som pædagog...

Jeg er kold og kynisk, ude af stand til at udvise kærlighed og ømhed.. alt dette skyldes min fortid (en anden historie der ikke skal debateres her, men ikke noget tragisk) og det var jo ikke min skyld... Øøhhh...

Jeg sad i 1½ time og hørte på - prøøøøvede at forsvare mig - hvor heldig jeg er overhovedet at have en kæreste..
Hele familien mente jeg praktisk talt mishandlede Kaoz ved at kommandere rundt med ham (i ved, det vi andre kalder træning *suk*)

det at Kaoz er SÅ førerfikseret er fordi han er BANGE for mig og ikke tør andet.. Det at han ikke kommer løbende hen i armende på fremmede er fordi jeg med hård hånd har lært ham at fremmede er FY FY...

Jeg har brede skuldre... Jeg kan ryste meget af mig.. Men at sidde og høre på, at en fra svigerfamilien igennem snart 5 år, siger at hele familien mener jeg er et koldt menneske ude af stand til at elske og derudover mishandler min hund... Det tror jeg ikke nogen er i stand til bare at smile af og hoppe videre..

Hvorfor jeg skriver det herinde ved jeg ærlig talt ikke.. Jeg er bare helt rundt på gulvet...

Til jer der har mødt mig.. Og set mig med Kaoz (for tænker da lige lidt over hendes udtalelser).. hvordan virker Kaoz på jer??
- JEG synes jo han er en glad glad hund der æææælsker sin moar og lever for at få en komando =)

mistolker jeg min hund???

Jeg er bare... *suk*...

Ved egentlig godt det ikke passer, og naturligvis er det ikke hele familien der er af samme mening - men kan da ikke lade være med at spekulere... og blive lidt ked...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *suk* de brede skuldre kan snart ikk bære mere =(
  • #1   7. jan 2007 Tænker bare-- hvorfor tog du ikke hjem.?? Du er for god til at høre på fordrukkent sludder. Ja, ingen skal høre på det. for den sags skyld.

  • #2   7. jan 2007 puha nina

    nu kender jeg ikke dig eller din hund men kunne da ikke forestille mig at du var på den måde..

    og det med at blive svinet til af en fra din sviger familie kender jeg kun alt for godt, fik selv turen her i julen af min kærestes ene bror, som åbenbart har en vane med at svine hans søskendes kærester til, for alle er blevet det ;-(


  • #3   7. jan 2007 sikke et skrækkeligt kvindemenneske! nu har jeg godt nok ikke mødt jer, men syns nu altid at du har lydt fornuftig, du lyder hverken kold eller kynisk og tvivler virkelig på at du mishandler Kaoz!

  • #4   7. jan 2007 Hold da op en svada---------og tak for et familiemedlem!
    Jeg kender hverken dig Nina eller Kaoz og kan på det grundlag ikke udtale mig, men; man siger at et billed siger mere end tusind ord, og udfra det kan jeg kun sige at Kaoz på billederne virker som en meget veltilfreds hund der ikke lider skade!
    Trøste knuzzer Kamilla


  • #5   7. jan 2007 Nu ved jeg ikke hvad der skete igår aftes, og jeg har endnu ikke været så heldig at møde dig og Kaoz, men jeg tror bestemt ikke du behandler ham dårligt. Du behandler ham som en hund, og det er der sikkert mange som synes er forkert. Hunden er jo ens lille baby.

    Prøv at lukke ørene og tænk på hvor glad Kaoz er for dig. Jeg ved det er svært, men prøv smiley

    Et stort knus herfra, og op med humøret smiley


  • #6   7. jan 2007 nu kender jeg hverken dig eller din hund ( desværre ), men den dumme kælding ( og det er ikke dig jeg mener ) skal bare holde sin kæft, hun kan ikke tillade sig at snakke sådan til dig, jeg tror på du behandler din hund med respekt, og elsker din hund, så tag dig ikke af hende.

    Hvad siger din kæreste til det hele?


  • #7   7. jan 2007 Kæft, hvor skulle de skamme sig!

    Det siger da lidt om dit format at du ikke sprang i luften over sådanne uretfærdigheder!!
    Jeg kan godt forstå det rammer, Nina! Specielt når man gør så stort et arbejde som jeg fornemmer du har gjort med Kaoz!!


  • #8   7. jan 2007 Nu var vi jo sammen igår Nina, og Kaos er altså ikke underkuet! Han er en labrador som lever for at udføre dit mindste vink! Han elsker da jeres samarbejde!!

    Sådan som jeg ser det er Kaos meget fører fikseret, men det er da forbi han elsker at arbejde. Kan du huske igår da du gik og tog billeder og tabte dit dæksel til kameraet?? Du måtte blokere vejen så Kaos ikke lige samlede det op til dig! Det havde du altså ikke bedt ham om, det ville han forbi det er jeres samarbejde!

    Tror godt du kender min holdning til den sag! Jeg er også blivet skudt i skoene at det er dyremishandling at mine hunde skal søge efter deres mad og ikke bare for det serveret i skålen.. Nogle folk er ikke rigtig kloge!!


  • #9   7. jan 2007 Doggy - Fordi jeg er et høfligt menneske... Jeg er ikke typen der bliver rasende og smækker med dørene når nogen siger mig imod...

    Det der sårede mig mest var sgu at hun sagde at alle mente Kaoz ikke var en glad hund =(
    Jeg gør virkelig mere end de fleste for at give min hund gode oplevelser og stimullering..
    Han ER en glad hund... Det ER han !


  • #10   7. jan 2007 Pyha, det var sgu en af de værre at få smidt i hovedet smiley

    Det lyder som om hende der havde fået lidt for meget at drikke liiiiige trådte et godt stykke over stregen........desværre

    En ting har jeg lært, folk jeg ikke kan "bruge" til noget skrotter jeg simpelthen bare også selvom det er familie.

    Selvfølglig bliver man pisse ked af det og mere end skuffet når man får sådan noget slynget i hovedet.

    Tag du nu din dejlige hund og gå en god lang tur*S*


  • #11   7. jan 2007 sikken da et kvindemenneske.................
    der må da ligge nogle dybere problemer bergravet i hende...........kan kun tænke fy for pokker "misundelse" gør ondt.....


  • #12   7. jan 2007 jeg kender dig ikke men jeg har da set billederne af din hund og fulgt dine tråde herinde på HG og jeg syns din hund ud fra billederne ser sund og fornuftig, glad og stråler af personlighed. Det ville en hund da ikke gøre hvis den ikke fik kærlighed og opmærksomhed fra sin ejer.

    Jeg har en sød og dejlig svigerfamilie men jeg har stadig mit bøvl med at min hund- vores hund er altså en god og kærlig og dejlig hund, de er sikker på at den laver ballade og jeg får også tit den der stikket i hovedet at det jo "nærmest kun er min hund", det har stået på i snart et år og nu får vi en hund mere på tirsdag.
    Men jeg ved hvordan det er at "blive hakket" lidt på men ikke noget i forhold til det du har oplevet.

    I dine tråde virker det som om at du virkelig ved hvad du snakker.Jeg fulgte lidt med i det der værre noget igår og syns det var flot af dig. Jeg havde nok bukket under hvis det var i det virkelige liv..

    Vi sender dig en krammer herfra... op med humøret igen. Kram Charlene


  • #13   7. jan 2007 De fik måske dårlig samvittighed over at de ikke selv kan hitte ud af, at være gode hundeejere??
    Og du havde ikke behøvet at smække med døren. Man kan godt forlade et selskab med værdigheden i behold.


  • #14   7. jan 2007 JEG kender nina!! Rigitg godt efter hånden ... og den beskrivelse den sviger-dame kommer med passer IKKE på hverken Nina eller Kaoz!


    Kaoz er en glad og harmonisk hund , som elsker sin moar!
    Og nina er en fantastisk hundeejer, som jeg har læert MEGET af! .... Hun er ritig dygtig og rigig -t kærlig og DEJLIG! - både med hunde og ikke mindst mennesker.

    LOVE YOU nina ... og sig til hvis jeg skal komme og sparke hende over skinnebenet ..

    jeg håber hun vågner op i morgen med en ordentlig omgang tømmermænd og en rigitg dårlig samvittighed over spdan en gang vås


  • #15   7. jan 2007 Hey Nina.

    Nu har jeg jo kun set/mødt jer en gang, på holluf gård den 17 december. Jeg syntes bestemt ikke det virker som om at kaoz er bange for dig eller noget i den stil.

    Men tilgiv mig for at sige dette... Det virkede bare lidt som om at du "rev" meget i kaoz da vi gik. og at han SKULLE gå helt ved din side... Ja nu ved jeg jo godt at vi var MANGE der, og ikke alle hunde kan med hinanden, og at man ikke skal lade alle fare hen til hinanden.

    Men udover det, så bestemt nej, han virker meget glad, og du meget fornuftig.

    Ja min lille Kaizer var du jo bange for... hehe... på trods af at han er 7 måneder, og bare en unge. Og NEJ han gik slet slet ikke pænt.. hehe...


  • #16   7. jan 2007 Ja, jeg kender dig jo kun gennem skærmen, men har ikke oplevet dig på den måde. I så fald er vi vist mange der underkuer vores hunde ;o/

    Ved det er svært at ryste sådan en beskyldning af sig, men forsøg alligevel.

    Der var engang en der sagde til mig.

    "Betyder det noget hvad andre siger, når du selv ved hvad der er rigtigt"

    Den har jeg tit lige mindet mig selv på, når mine skuldre blev lidt for smalde smiley


  • #17   7. jan 2007 ja undskyld mine "!!!!" , men kan ikke lide nogle skal sige sådan om sådan en dejlig person .. eller hund smiley

  • #18   7. jan 2007 Det gør mig pokkers ondt at høre... :o(
    Jeg stoler 100% på en bruger herindefra, som jeg kender IRL >>
    Kaoz er en kanon go hund og superglad....øv en dum oplevelse...både på HG, men klart værre med familien....


  • #19   7. jan 2007 Jeg syntes nu ikke du er kold og kynisk..

    Måske fordi du ikke har brug for, at dele ud af dine følelser til dem, eller fordi du ikke tuder konstant, så virker det på andre, som om du er en kold person.
    Jeg gætter kun... Kender det fra mig selv.. Tuder sjæjdent og kun når jeg er alene og mine følelser skal jeg nok selv tage mig af....

    Det med Kaoz er jo et bevis på, at enten kender hun ikke ret meget til hunde eller også bruger hun for lidt tid sammen med jer... Det er jo åbenlyst for os andre..

    Fulde folk har det tit med at overdrive, jeg ville ikke tage det så tungt. Mon ikke hun har en dårlig smag i munden...

    Op med humøret Nina.. Det er de færreste der "synger" morgensang for mig om morgenen... Det syntes jeg er tegn på et varmt og sjovt menneske... :0)


  • #20   7. jan 2007 Møj strile...........hun har ikke hund selv vel ?
    Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig, at du ville gøre noget som kunne skade Kaos............det lyder nærmere som om i har et super forhold og at du ret faktisk har tjek på, hvad du laver.

    Men misundelse er en grim ting og det må da være der skoen trykker for den dame.

    Jeg kan godt forstå, at du bliver ked af det..........det ville jeg også blive...........INGEN skal tvivle på mine hensigter for min hund...........det må virkelig ha været noget af et slag i ansigtet................men har hun overhoved ret til at komme med en vudering af det ?..........har hun overhoved forstand på det hun kritisere?


  • #21   7. jan 2007 Nina.. lille pus... tag det roligt!!

    -Har godt nok aldrig set dig med din vovse... men starter gerne bilen straks... FOR AT VÆRE DER FOR DIG!!

    Har også de sidste dage sagt at jeg tager hatten af for jer.. med al det i gør herinde!!

    Op med humøret... Smil til verden og den smiler til dig!!


  • #22   7. jan 2007 Min lab er på ingen måde underkuet...........men en labrador lever for at arbejde og gøre sin moaaar glad, Bertha er så mor syg, men det er da fordi hun ved at alle sjove opgaver kommer fra mig. Kaoz er bare en rigtig præget hund, jeg kender så mange der vil være misundelig på dig Nina og Kaoz.

  • #23   7. jan 2007 Uha uha... Sikke glad jeg bliver nu *smil*
    Tænk sig, mange af jer kender mig ikke IRL, men har en bedre forståelse for hvordan jeg er som menneske en hende svider-damen havde...

    Og jeg begriber det ikke, vi har ellers et fint forhold.. Hjælper hende meget med puteren da hun lige har fået en og er oppe i årne og har ikke den "medfødte" viden jeg har...

    skal siges, at vi var alene mens dette stod på.. Og hun var fuld.. Jeg har stor tålmodighed med børn, fulde folk og dyr... De ved ikke bedre...

    Stine - Jeg rev ike i ham, jeg nykkede i snoren ; )
    Og ja, indrømmer GERNE at jeg kræver og forventer at min hund skal gå NØJAGTIG ved mit venstre ben når han er i snor... Hos mig foregår ineføring ALTID på plads, han kan spasse ud når han er løs.

    Kaoz er jo stadig "ung" i lydigheden, og det kræver koncekvens at få ham til at forstå at det er hveeeeer gang moar siger noget, at der skal lystres...

    Derudover er jeg SKRÆKSLAGEN for muskelhunde, Kaoz får IKKE lov at hilse på NOGEN hunde jeg ikke kender uden ejers samtygge.. Når næsen kommer for langt frem må moar her jo lige hæve stemmen - den tur var røvsyg for Kaoz (der plejer at løbe løs i skoven, derfor var han lettere ulydig) men utrolig god træning =)


  • #24   7. jan 2007 Jeg har mødt dig og Kaos.. ;o))
    Synes han ja som du selv beskriver det en glad hund som elsker sin mooar.. ;o))
    Og er fuldstændig enig med Sonne og de andre..


  • #25   7. jan 2007 Nina : Kan SAGTENS følge dig... heh ja pas på min lille hunni ikke bider dig i knæskallerne... Det gas... smiley :)
    Man kan jo ikke alle være lige tossede med muskelhunde smiley

    Men kaoz virker som en rigtig dejlig hund, og som om i har styr på hinanden...

    Ja kaizer syntes osse turen var lidt syg, forhan plejer også at løbe frit i skoven.


  • #26   7. jan 2007 jeg kender dig jo kun gennem skærmen men jeg VED at du er glad for din hund og elsker den. ! ( selvom jeg ikke har mødt jer . ) men man kan tydeligt hører på dig, så'n som du skriver om den... Hehe. og jeg ved at du sagtens kan forsvare dig selv. det kunne jeg høre i går aftens. (det med pitten osv. )
    jeg siger bare. Luk dine ører. og bare tro på dig selv. glem hvad de siger.. for du og vi ved jo at du ikke midshandler ham .!


  • #27   7. jan 2007 ja han ser godtnok ud som om han lider......G.....

    Det er kendt fakta at, mennesker ikke kan lide alle andre mennesker og sådan er det jo også med hunde, de kan heller ikke altid lide alle mennesker!
    så det ku da tænkes det bare var dem han ikke brød sig om.....

    og nu kender jeg dig ikke men det ser ud til du bruger uanede mængder af tid og kærlighed på ham, ellers ville du heller ikke have lært ham så meget.

    og hvis du ikke elskede ham som skrevet hvorfor så bekymre dig om at skrive dette inlæg????

    Tror det bedste man kan gøre i en sådan situration er at, kigge dem i øjene, og spørge helt roligt om de tror de har fået det hele ud nu eller de har mere på hjerte,
    for ellers vil du hjertens gerne tage en lang snak med dem om det.
    En dag hvor det måske passer lidt bedere!

    Så har man ikke fornærmet nogen, og de bliver nok ret flove over deres beskyldninger.....


  • #28   7. jan 2007 Når Kaoz laller rundt sammen med Bella, ser han nu heller ikke særlig nedtrykt ud... :0)

  • #29   7. jan 2007 Jeg kan ikk lige overskue at svare jer alle individuelt.. Ikke lige nu, men jeg er SÅ glad for at i ikke deler mening med hende.. Kaoz er min lille skat, og han skal have det bedste hundeliv med træning, stimulering og playdates =)

    Susie - Ja det har hun faktisk, hvilket var det der sårede mig mest..
    hun har arbejdet som socialrådgiver i mange år, og er derfra en god menneskekender...
    Derfor sårer det så dybt at hun siger jeg er ude af stand til at udvise kærlighed..

    Jeg holder af rigtig mange mennesker (elsker er et tricky ord), og troede bestemt ikke at de var i tvivl om det..

    Som Randi siger skriver jeg morgensms til hende næsten hver morgen.. Det samme gør jeg til Sonne, Lene, mine søskende, kæresten (vi når ikke at se hinanden om morgenen).. Dette gør jeg fordi jeg ved hvordan det varmer at blive tænkt på lige fra morgenstunden...
    Det er da at udvise kærlighed i mine 'øjne...

    hun har angrebet alle de steder hvor det gør mest ondt..

    min hund, som jeg LEVER for at give det rigtig gode hundeliv..

    min uddannelse som jeg føler mig rustet til og glæder mig til at lære mere om...

    Og at sige jeg er ude af stand til at elske... *suk*


  • #30   7. jan 2007 Hej Nina

    Jeg sidder her dybt paf.. Jeg så ikke hvad der foregik her i går aftes. Så det kan jeg ikke sige noget om.

    Men jeg kan sige, at jeg ville ønske Luna kunne nogle af de ting, du har lært Kaoz.

    Kaoz virker på mig ikke som en kuet hund, snarere tværtimod.. Altså på billederne:-) Jeg har jo ikke mødt jer endnu:-)

    Jeg ville overhovedet ikke lytte til hende sviger-tingen...



  • #31   7. jan 2007 Nina- hold da op sikken en smøre at få kylet i hovedet.
    Virkelig flot at du kunne beherske dig:-)
    Jeg har også som mange skriver indtryk af at du elsker kaoz og vil gøre alt for ham.
    At du mishandler ham, jaa godt nok kender jeg dig ik, men come on mand det er så åbenlyst at hun ik aner en skid om hunde og den medfølgende træning


  • #32   7. jan 2007 Kan kun snakke for mig selv, men selvom jeg ikke altid når at sende en besked retur, så giver det da et smil lige fra morgenstunden. Det gør dagen lidt nemmere.. :0)

    Det er nu mange socialrådgivere der ikke har en ret god sans for andre mennesker, ved det af erfaring da de jo er mine kollegaer.. :0)

    Mon ikke det er hende selv, der har et problem... Bare fordi, du ikke føler trang til at vende vrangen ud på dig selv til hende...

    Jeg har ser dig og Kaoz sammen, og det er jo en fryd for øjet..



  • #33   7. jan 2007 Vi ville jo kunne mærke på ham hvis han ikke havde det godt... Det kan man jo ikke lige skjule for en eftermiddag...

  • #34   7. jan 2007 Hvor er i bare søde allesammen... Dejligt at få bekræftet hvad jeg allerede ved *smil*

    Jeg kan tage dumme kommentárer og svinere fra folk jeg ikke kender.. Og da også fra folk jeg kender...

    Men... Ikk sig jeg mishandler min hund, det er det sidste jeg ville gøre..
    Jeg er koncekvent ja.. Og træner utrolig meget, elsker det samarbejde der opstår når kontakten er der..

    Og nææææ, Kaoz gider ikk lige kæle med alle og enhver, men det kan jeg vel ikke rigtig tvinge ham til?
    - Hunden har lov til selv at vælge, og han vælger så bare mig hver gang... Men det er jo også min hund!?


  • #35   7. jan 2007 hold da op,
    nu har jeg jo kun mødt jer en gang, så kan kun give første-hånds-indtryk af jer

    men for mig virker Kaoz da som en meget glad hund(fjollet, men glad) synes da ikke han virker som om at det kun var dig der duede, jeg fik da lov at nusse ham lidt(måske det var kiksenes skyld)
    men han ser for mig da ikke ud til at lide nogen nød, tværtimod, så har han da en super mor som virker meget glad for sin hund og er sød, charmerende og venlig at tale med,

    og vi vil da helt vildt gerne snart komme igen og lege med jer


  • #36   7. jan 2007 Nina......jeg kender dig.....og Kaoz!
    Jeg ved at han på ingen måder er hverken underkuet eller mishandlet. Han elsker sin "førehund".......DIG.......og vil gøre alt for dig. Havde det været ude i naturen ville det have været ligesådan i en ulveflok........loyalitet og kærlighed......det er hvad han viser dig. At han ikke har brug for at vise de samme følelser overfor andre er fordi han er så stærkt knyttet til dig......og det er der intet galt i!
    Jeg er selv pædagog på 21énde år......og Nina......du bliver en udemærket en af slagsen.....

    P.S.......jeg skulle så også have mishandlet Zif hvis den teori skulle holde?????


  • #37   7. jan 2007 Nina........jeg syntes derimod ikke ,at det lyder til hun er en speciel god menneskekender.............hvis man er en god socialrådgiver skal man være i stand til at se bagom mennesket og sætte sig ind i folks situation og vudere mennesket udfra det hele menneske og ikke udfra enkelte ting det menneske gør/siger.

    At sige, at du ikke er i stand til at vise kærlighed og ømhed når nu du øser ud af kærlighed og omsorg for dine nærmeste.........ja det er virkelig ikke ord der er sagt af en, som er særlig god til at læse folk.............måske prøver hun i virkeligheden bare, at få dig til, at passe ind i en kasse.........den sociale arv om man vil.............så hun rigtig kan vise, hvor dygtig hun selv syntes hun er............jeg syntes det er bekymrende, at en socialrådgiver sidder og lukker sådan noget ud.........føj for et menneskesyn...........godt det ikke er min socialrådgiver ;o(


  • #38   7. jan 2007 Ville egentlig skrive noget opmuntrende til dig, men jeg synes, at de andre brugere har gjort det så godt, at jeg ikke behøver tilføje noget!

    Don´t care what people say, just follow your own way!


  • #39   7. jan 2007 julie - ja.. Jeg ved det godt... Jeg ved også godt at jeg ER i stand til at udvise kælighed, gør det hele tiden ved de mennesker jeg holder af..
    Jeg er et tålodigt og venligsindet menneske, det VED jeg at jeg er, for det bliver altid sagt af folk der lige møder mig..

    Jeg gør endda meget ud af at vise de personer der står mit hjerte når, at de er afholdt..
    Sonne og Randi ved da de er det... Ikk da?

    Jeg er ikk en person der giver krammere til folk..
    Jeg hyler ikk op når jeg er ked, bliver bare stile og går med min hund *smil*
    Jeg sidder ikke og FORTÆLLER folk (kun janne og kisser *GG*) at jeg æææææælsker dem, regner da ved Gud med de ved det ud fra den måde jeg behandler dem...
    - Ingen fortæller MIG at jeg er elsket, men det ved jeg da godt jeg er =)


  • #40   7. jan 2007 Lise - håbede på du ville komme forbi her... Zif ligner Kaoz meget (kun moar dur.. medmindre du har frikadeller *GG*)
    Og tak for kommentaren om min uddannelse.. Jeg VIL det virkelig gerne og blev sgu ked da hun sagde at jeg burde stoppe indtil jeg havde lært at elske... iihh, æælsker i hvert fald IKKE hende mere !

    Susie.. Det tror jeg du har ret i.. Det med at jeg SKAL passe ind i en kasse da hun kender min fortid.. Nu giver det mere mening.. Takker søde =)

    Karina - I skal være meeeere end velkomne =D

    Sara - I will do that =)


  • #41   7. jan 2007 Sikken noget.
    Har du slet ingen ide om hvorfor hun havde brug for at smide alt det gylle i hovedet på dig????
    Mener i er til barnedåb, og så synes hun lige du skal slagtes.
    Der må ligge noget til grund for det.
    Misundelse, jalousi, har du gjort hende noget.
    Selv om hun er fuls, så kommer sådan en smøre ikke ud af den blå luft.
    Det at du skriver det her i dette forum, siger også for mig at hun har såret dig meget.
    Kender dig ikke heller ikke din hund. Kun billederne i din profil.
    Håber du kan ryste dig og gå videre, Familie er en god og en meget besværlig størrelse.


  • #42   7. jan 2007 Jo vi gør da... og du ved det da også...
    Vi kan jo netop lide dig for den du er.. Hun skal ikke komme og sige, at du skal forandre sig! Det vil vi andre ikke bryde os om!..

    Ud af hovedet med hende! Hun ved jo åbenbart ikke hvad hun taler om....


  • #43   7. jan 2007 Nina - selvtak - du skal bare fortsætte som du (I) gør.......og være glad for din dejlige hund.....mange er måske misundelige fordi du har så tæt et forhold til Kaoz.......og misundelse er en grim ting..... ;o)

  • #44   7. jan 2007 Var så lidt, nina.............og du skal nok blive en god pæd.............held og lykke med uddannelsen.........blev selv færdig for 3 år siden ;o))

  • #45   7. jan 2007 ...............ØV.........hvor er jeg misundelig......VRÆLLLL....

  • #46   7. jan 2007 Lise

    ja det er, misundelse er en MEGET grim ting, men kan kun sige at jeg da godst kan misunde Nina for hendes dejlige hund, han er jo slet ikke til at stå for

    Nina. vi kommer snart, skal bare liiige lokke blien fra manden


  • #47   7. jan 2007 Snow - Jeg kan VIRKELIG ikke komme på hvad jeg har gjort hende... Jeg er IKKE typen der gør ting folk bliver kede af, tvært imod. Hader når folk er triste og vil gøre hvad som helst (næsten) for at hjælpe...
    - Jg kan fooooorestille mig, at hun synes det er træls at Kaoz ikke er en allemandshund.
    Når vi er på besøg nogen steder holder han sig tæt ved mig, han skal være sikker på at komme med hjem igen.

    Han lystrer ikke andre, og kommer ikke hen når folk kalder, i stedet kigger han på mig for at få afvide om han SKAL..
    Han er ikke aggresiv, men flytter hovedet når folk vil kæle for ham... Hun er vant til logrende labber der kan købes med en pølse..

    Men... Jeg kan ikke forestille mig at det er derfor.. Vil ikke håbe nogen kan finde på at såre andre på den måde bare fordi hunden ikk vil snakke... !

    Randi - Dejligt at høre du ved du er afholdt.. Og jeg tror egentlig heller ikke jeg KAN lave mig om, jeg VIL heller ikke.. Jeg er stolt af mig selv, står ved mine meninger, er ærlig, hjælpsom og venlig.. Hvorfor lave om på det?
    de folk der holder mig ud TRODS min personlighed er de sande venner *smil*

    amalie - Ja jeg synes nu også jeg har gjort det godt med Kaoz, du har fulgt ham (og vores træning) fra start og kan selv se og mærke hans udvikling.. En undetrykket hund udvikler sig ikke på den måde kan vi godt blive enige om ; )

    Lise =D Holder også af Ziffer og dig.. hvis i skulle være i tvivl ; )


  • #48   7. jan 2007 ♥♥♥ ilm ♥♥♥

  • #49   7. jan 2007 smiley smiley jeg er ikk så teknisk begavet at jeg kan lave de fine hjerter *GG*

  • #50   7. jan 2007 Nina..... SMIL - du har os ;O)

    Knus og MANGE tanker fra Fru Pigalop ;O)


  • #51   7. jan 2007 Amalie - Ja jeg ved heller ikke hvordan jeg bedre kan udvise kærlighed til min hund... *trækker på skuldrene*

    Fru Pigalop YEAH =) Godt vi har hinanden... Kh Fru Pi*derop *LOL*


  • #52   7. jan 2007 *Fnis*

  • #53   7. jan 2007 ♥ = Alt knappen holdes nede mens du trykker 3 i "højretallene"

  • #54   7. jan 2007 Nååå Lise... Har ikk de tal.. Har kun en bærbar ...

  • #55   7. jan 2007 dorthe - tak søde... det er bare svært når hu siger det er hele familien der ser kaoz som ulykkelig..
    han kommer ikke med ud til dem mere.. til ingen fra den familie !


  • #56   7. jan 2007 Inviter hele familien hjem og vis dem denne tråd.......!

  • #57   7. jan 2007 lise Ø
    det siger jeg osse ! så kan de F**** se !!!!


  • #58   7. jan 2007 lise - hvad hjælper det? svigermor, som jeg ellers er rigtig gode venner med - synes det er synd kaoz ikk må få slik, kager og chokolade.. hun accepterer det dog efterhånden, men hun synes det er synd.

    Jeg er sikker på at INTET jeg kan sige vil få deres øjne op..

    For guds skyld.. Damen sagde også, at mennesker bedst viste en fremmed hund kærlighed var ved at give den et kram.. Nej, det betyder dominans og virker truende for hunden sagde jeg.. Det troede hun ikke på, hun havde SINE erfaringer !

    aha så...


  • #59   7. jan 2007 Nina....hvis svigermor så gerne vil give Kaoz godbidder så køb en pose tørrede fisk.......så daler lysten nok når hun åbner den....he he

  • #60   7. jan 2007 Nina....verden er fuld af "kloge" mennesker.....damen med for meget alkohol i kroppen er ifølge hende selv en` af dem....
    men Nina, lige et spørgsmål.....du siger at hun kommer fra svigerfamilien ?? .... hvor var din mand / kæreste under hele denne overhaling...????
    kan udemærket godt forstå at du ikke selv havde mod på at sætte dig op imod hende....da det som sagt ikke er din familie.....men din bedre halvdel kan ikke sige det samme.... og det er efter min mening hans fornemmeste opgave at støtte dig (eller fjerne dig) i sådan en ubehagelig situation...
    måske det, i selve situationen ikke har været smart at give den berusede dame ren besked..... men så da dagen efter... ville det da ikke være for meget forlangt at give konen et opkald pr. telefon, og fortælle hende at hun gik LANGT over grænsen, og at hun absolut skal give dig en undskyldning....
    ja sorry men det er klart min holdning....

    Lykke


  • #61   7. jan 2007 beanmor - jeg har tænkt mig at spørge rundt i familien.. den del jeg snakker meget med.. for skal da liiiiige høre hvad de mener (jeg ved de mener han er under komando meget, men jeg ved at det er DET der gør ham lykkelig) .. de kan ikke seriøst mene, at en hund med halen højt ført og logrende er en trist hund.. det KAN de bare ikke !

    Lise - hun har rigtige kiksere.. hun mener bare at hunden skal have hvad vi putter i munden.
    Beviste for hende at Kaoz HELST vil have HUNDEslik *GG*

    Gav ham en kage, han spyttede den ud, slikkede på den og tiggede efter noget andet.. Hunden kan ikke lide slik og kager... Ganske enkelt, derfor giver hun ham det heller ikk længere...


  • #62   7. jan 2007 Hør her Nina.... mht. til folks holdninger til din måde at holde hund på....er det sindsyg nemt.....
    de skal klart vide en ting (som du skal fortælle dem)...

    de behøver hverken forstå, eller acceptere din måde at holde hund på....
    de SKAL bare RESPEKTERE det....
    slut prut finale længere er den sårn set ikke...

    Lykke


  • #63   7. jan 2007 Lykke - vi var alene i kælderen... Jeg prøøøøvede at forsvare ig, men hund var døv for mine ord..
    Hun SER mig på den måde.. Og Kaoz som ulykkelig.. Egentlig kan jeg ikke blande mig i hvad hun synes, hun har ret til sin mening..

    Men jeg blev utrolig ked af det, fordi jeg selv føler at jeg ER et kærligt menneske, ER rustet til min uddannelse og VIRKELIG HAR EN GLAD HUND !
    - Jeg føler selv at jeg udviser alt dette i min person, ved at være mig selv...
    At hun mistolker ALT hvad jeg selv føler jeg står for, ja det var mere end hvad jeg lige kunne overskue..

    Og især det med, at hun siger hele familien synes Kaoz ikke er en glad hund...
    Jeg har hunden med mig hver gang vi besøger dem, fordi jeg gerne vil være sammen med ham og vise ham, at han er en del af flokken..

    Jeg forklarede min træning med, at de racer Kaoz er blandet med er arbejdsvillige hunde, og at jeg kun giver hunden hvad den hungrer efter.
    - Hun mener jeg skal give ham mere kærlighed og mindre træning..

    Jamen... træningen ER kærlighed jo... *suk*

    Vil ikke have min kæreste til at forsvare mig, jeg er en stor pige og kan svare for mig selv *smil*


  • #64   7. jan 2007 Av for den da, Nina - det gør skisme ond. Har været i en ligende situation med min svigerfamilie - dog ikke så grov. Der gik længe får vi var i samme stue igen og det bliver aldrig det samme igen - for sagte ord, kan ikke gøres usagte igen - så de vil altid ligge bag i hovedet og stikke sig ækle fjæs frem, fra tid til tid.

    Op på hesten igen - de mennesker er ikke dine bekymriger værd.

    YOU GO GIRL.

    Knus og mange tanker
    fra din loyale tjener;O)


  • #65   7. jan 2007 Susanne - ja hvor var mine rygklappere idag???

    Jeg har idag fundet ud af hvor svært det er at rose sig selv overfor en, egentlig afholdt person der mener det stik modsatte...


  • #66   7. jan 2007 som jeg ser det kan man ikke elske alle...eller forvente at blive elsket af alle....jeg ved ikke hvor meget denne kvinde betyder for dig....hvis hun er dig ligegyldig...så skid på hendes ord....hun udviser ved sin handling ikke andet end at hun er en ufølsom, egoistisk og et lille menneske, der ikke formår at tage hensyn til andre end sig selv og sine følelser.... derudover er hun sølle, idet hun KUN kan udtrykke sig i en brannert.... i det hele taget et menneske der ikke er værd at tage alvorligt, eller holde af.....so fuck her....

    Nina se på din hund..... det burde være nok for at overbevise dig om at det du gør er rigtigt....

    jeg kender dig ikke personligt, men hvis du er i tvivl om dig selv og dine følelser, vil jeg sige snak med dine bedste venner...ja generalt folk der elsker dig, og lad dem fylde dig op med den selvtillid, frk. stiv tog fra dig.... det er det vi har et bagland til...brug det...

    At hun udtaler sig (på alles vegne) er et af de fejeste og billigste trix i "ondebogen"..... den der lukker sårn noget ud, tror de står stærkere...og den der modtager det, føler sig alene og bliver total usikker.....
    jeg har fået den der " alle siger" stukket i fjæset et par gange i livet.... og har hver gang svaret " ok HVEM siger det?? "...jeg har endnu aldrig oplevet at få et svar....og ved du hvorfor Nina ??? fordi det er PIS....og løgn.. og kun noget hun siger for at gøre dig lille...

    mindre træning, og mere kærlighed.... hunde kan ikke få for meget kærlighed....hvis det udvises i og under træning....

    du siger at du ikke vil ha at din kæreste skal forsvare dig, at du kan selv.... Nina det kan godt være du selv plejer at ta dine kampe....men denne her gjorde nas, og du ville ikke have mistet respekt, ved at få støtte af din bedre halvdel.... snarere tvært imod.... i ville have udvist at i stod sammen om Kaos` opdragelse, og at i var enige om alt vedr. jeres hund...hvilket vel er sandt???
    ved at han ikke har støttet op om dig, ser det ud som om det KUN er dig der har de opdragelses holdninger til Kaos... og den fulde dame, føler måske endnu mere at hun har ret i sine opfattelser.

    Lykke


  • #67   7. jan 2007 Nina og K.
    Jeg kan da sagtens forestille mig at som du beskriver din hund og jeres indbyrdes forhold, så kan et menneske med lidt viden om hunde, sagtens mene at du ikke behandkler din hund godt. Hvis hun er vandt til at hunde kommer til hende og logre som de jo normalt gør, ja så må du nok i hendes verden være lig med en som ikke behandler din hund godt, som bestemmer for meget over den og alt det der.
    Men hvis din hund med logrende hale laver sine træningsøvelser med dig, ja så ved du at du har ret og at din hund har det godt.
    Så skulle du måske vise hende når I træner sammen.


  • #68   8. jan 2007 Lykke - Igen, vi var alene da hun overfusede mig.. Og ville ikk lige løbe op og sladre til hele selskabet efter at have fået afvide, at alle delte hendes mening...

    Snow - tilbød hende at gå en tur i skoven med os, men det svarede hun ikk på.. Vil ikk tilbyde hende at se os træne, det er jo det der er syyyyynd for ham...


  • #69   8. jan 2007 ♥♥♥♥ihhhh nu kan jeg også♥♥♥
    *GGG*


  • #70   8. jan 2007 Jeg synes ikke at en person der behandler et familiemedlem på den måde kan tillade sig at moralisere *kærlighed*.. Det er simpelthen for dobbeltmoralsk...

    Jeg kender dig hellere ikke Nina, men hvad denne ene person mener må du for guds skyld ikke tage som hele familiens mening.
    Det der undrer mig er hvor din kæreste, eller en anden, var? Var der virkelig ingen der tog dit parti?


  • #71   8. jan 2007 MGP - åååhhh har du også fået tur af en sviger...
    Dit var dog første gang i ødtes.. Damen her kender mig så udemærket 0o

    Eller... det gør hun så ikke, for sådan ER jeg ikke !

    Søster - De var allesammen ovenpå.. Vi var helt alene..
    Det var egentlig først bagefter, da jeg tænkte over hvad hun havde sagt, at jeg blev ked.. Og lidt underlig.. For hvem kan synes en hund der render sin ejer i røven hele dagen ike er glad for ejeren?? begriber det ikke...


Kommentér på:
*suk* de brede skuldre kan snart ikk bære mere =(

Annonce