{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

tør I munden.. godt råd søges {{forumTopicSubject}}

Hej

Efter jeg havde halsbetændelse for en måned siden har jeg været så tør i munden konstant.. Det er heldigvis blevet bedre. Men jeg vågner 5-6 gange hver nat fordi min mund er fuldstændig udtørret.. Jeg har vand til at stå ved sengen. Men jeg er ved at blive sindssyg over ikke at kunne få lov til at sove..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tør I munden.. godt råd søges
  • #2   9. dec 2017 bolcher er altså også godt! smiley

• #4   9. dec 2017 Tag en tur på apoteket, de har sådanne piller mod tør mund

• #7   9. dec 2017 Hvis det er om natten så overvej at optag lyd på din telefon. Om du snorker meget.
    Føles din næse stoppet kan det også være derfor. Nogen gange skyldes det man sover med åben mund.

På apoteket kan man købe fugtgeler du kan smører munden med til nat. Ellers kan man få nogle pastiller som sætter gang i mundvandet uden en masser sukker i osv.

• #8   9. dec 2017 Jeg sover altid med åben mund og jeg føler mig ikke rigtig snottet længere. Det er bare som om der ikke kommer nok mundvand... Det kan også ske op af dagen men det er værst om natten. Og allerede inden jeg lægger mig til at sove bare jeg ligger mig til rette er jeg tør I munden

• #9   9. dec 2017 På apoteket kan du få sukkerfrie sugetabletter mod mundtørhed. Det er nok det nemmeste at bruge i løbet af dagen.

Til natten kan du bruge en fugtgel, Zendium og Hydral laver nogle. Hvis du ikke kan lide fugtgelerne kan du evt. bruge Hydral som spray, det laver de også.

Tænker, sugetabletterne må være irriterende at bruge til natten. Så skal du holde dig vågen lidt og sutte på dem for at få effekten.

• #10   10. dec 2017 har lidt af mundtørhed i et par år af varierende grad, har prøvet forskelligt og læst en masse, må sige at det er deprimerende læsning der er ofte ikke meget at gøre, og det er også min erfaring med diverse gel og spray ...

dog vil jeg sige at når det er kommet efter en infektion så skulle du måske søge læge, det kan være en svampe infektion der er tilbage i svælget og den mener jeg kan behandles..

Kommentér på:
tør I munden.. godt råd søges

Annonce