569 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Mening om udfaldet af valget? Mening om udfaldet af valget?

Hvad er jeres holdning til udfaldet af valget i DK eller bare jeres egen kommune? (:

Jeg er fint tilfreds med udfaldet i Sønderborg (:

Faktisk er det eneste jeg umiddelbart er utilfreds med her, den ringe offentlige transport og at der kommer en sportshal istedet for en rema1000 300 m væk fra os smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mening om udfaldet af valget?
  • #1   22. nov 2017 Jeg er meget glad for, at vores venstre borgmester er genvalgt i Odder kommune smiley ... og at han har fået lavet et bredt forlig over midten.

• #2   22. nov 2017 er meget tilfreds med thomas som borgmester i Aalborg, nu stemte jeg også selv på ham så det passer mig fint smiley

• #3   22. nov 2017 Har ikke det store problem med udfaldet. Men...
    Synes det er lidt utroligt at borgmesteren stået i front for et byråd som har gennemført tvungen fjernvarme til samtlige husstande, mens borgmesteren helt tilfældigis sidder i bestyrelsen for fjernvarmeværket, Og han alligevel bliver genvalgt, korruption er en god ting

• #4   22. nov 2017 Jeg er fint tilfreds, og det ser ud til, at vi får et byråd, der vil samarbejde bredt, det er jeg tilhænger af, fremfor de sidder og skriger i hver sin skyttegrav.

Jeg er også tilfreds med regionsrådsvalget.

• #5   22. nov 2017 Henrik - det lyder squ ikke helt godt da smiley

Bente - Ja det er lidt federe når de ikke bare laver mudderkastning fra hver deres side.

Så vidt jeg kan læse har de ikke helt fundet ud af detaljerne hernede endnu men de overordnede resultater er da fremme (:

• #6   22. nov 2017 Det er helt tosset.

• #9   22. nov 2017 Jeg kunne bestemt godt have ønsket mig et noget anderledes valg i Aalborg. Til gengæld er jeg glad for at personlige stemmer har været afgørende for at et par stykker ikke kom ind i byrådet igen.

• #10   22. nov 2017 Vi har fået en god blanding, ville dog gerne have haft lidt flere røde ind og en ny borgmester, det fik jeg ikke, så vi har den samme venstremand som har siddet der i en evighed. Jeg synes der burde være en grænse for hvor længe man må sidde som borgmester, så vi kunne få lidt nyt ind. Han har siddet som borgmester i gamle Brørup kommune, og så har han været borgmester ligesiden kommunerne blev sammenlagt. Jeg synes personligt godt at vi kunne bruge en anden, men jeg håber det blandede byråd kan give noget nyt og godt. smiley

Regionsvalget har jeg ikke fået kigget på, så jeg ved faktisk ikke hvordan det endte, men ved heller ikke hvordan det var sat sammen før, da jeg ikke boede i regionen ved sidste valg. Så jeg tænker det nok skal gå uanset udfaldet.

• #14   22. nov 2017 Vi fik i Århus - ikke overraskende - genvalgt Jacob Bundgaard som socialdemokratisk borgmester. Derudover er flere partier til venstre for midten godt repræsenteret, så jeg er tilfreds

• #15   22. nov 2017 Pia k - det er i Sønderborg, ved Sønderskov skolen, skråt overfor min købmand smiley ikke så langt fra musikskolen (:

• #16   23. nov 2017 Jeg er også ret så tilfreds med valget her i Århus , men havde nu også regnet med at borgmesteren ville blive genvalgt, vi er generelt en rød kommune, hvilket stemmefordelingen også ret godt viser smiley

Er også fint tilfreds med regionsrådsvalget, og er SÅ glad for at psykiatrilisten kom ind ( dem stemte jeg på), håber virkelig det ene mandat bliver hørt og kommer til at gøre en forskel smiley

• #17   23. nov 2017 I Odsherred har vi fået genvalgt vores socialdemokratiske borgmester Thomas.
    Han har gjort det rigtig godt, så jeg er ovenud tilfreds smiley

• #18   23. nov 2017 Jeg er meget spændt på hvad der kommer til at ske af ændringer!

Troede vi ville forblive venstre kommune, men de fik godt nok mange smæk, så nu får vi en borgmester fra et af lokal partierne, som ellers er relativt nyt.

Om det er godt eller skidt, må tiden vise, men umiddelbart er jeg lidt skeptisk - han er ejendomsmægler med store bogstaver, og så indtil videre synes jeg ikke han snakker om andet end at der skal bygges nye huse og grunde...
    Men sjovt nok kun i de områder, som han selv dækker som ejendomsmægler smiley

• #20   23. nov 2017 Fantastisk valg i Roskilde. Joy er for awesome smiley

• #21   23. nov 2017 #20 - ja, så godt hun havde fået rigtig fine procenter! Men det var vel heller ikke rigtig nogen overraskelse.

Boede i Roskilde inden jeg flyttede til det nordsjællandske, og i al den tid jeg boede der, har hun været meget populær! smiley

• #23   23. nov 2017 Her endte kommunalvalget med en kæmpe overraskelse, jeg aldrig havde drømt om.
    Langeland er = landbrug = venstre eller i det mindste en liberal lokalliste.
    Og her kom SF så og nappede 1/3 af alle stemmerne og vi endte med et solidt rødt flertal.
    Konstitueringen blev bred, det er jeg godt tilfreds med.
    Jeg forventer ingen mirakler, Langeland er en rædsom fattig kommune, så det er begrænset hvad, der kan rykkes ved - men vi savner en ordentlig ledelse.

Regionen.... æv bæv... blå.

Nationalt set glæder det mig at se rød fremgang over hele linjen. Jeg håber på, at der er bare lidt rettesnor i det i forhold til valget om 2 år.

Kommentér på:
Mening om udfaldet af valget?

Annonce