Guldkorn :D Guldkorn :D
tænkte vi trængte til lidt sjov
så synes vi skal dele guldkorn, vores børn, venner, veninder, mænd, kærester (os selv måske) kan komme med
fik kaffe med min veninde forleden dag, hun havde været i byen og mødt en fyr som hun tog hjem til, han havde tilfældigvis en dober, efter 10 min med hende der fortæller de kun bliver 8/ 9 år..
siger hun " JA og så var ørene tuperet! det er en sød hund men hvorfor tupere man ørene på den? synes det er for meget!"
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 351 Svar: 8.097
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.430
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Nu her i går... Den nye skovfoged der skal overtage skovriderens kunder kommer fra Jylland og så ryger det ud af munden på Bent
Hva så? Flytter han så til Danmark?
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 150 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 535
Her forleden inden vi skulle i seng, skulle jeg lige lukke Iroh ud og tisse. Så ville min kæreste begynde at lufte ud i soveværelset, men midt i al hans træthed siger han: "Så går jeg lige ind og starter opvaskeren..." Øh nå okay
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 979
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.247
Min søn på 5 år skulle så nævne tre KORN sorter, og han sagde så " rug, havre og guldKORN " - den hører han også for endnu
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 1.963
Og ellers er min kæreste genial, men jeg har delt flere af dem herinde før, men de tåler måske godt gentagelse. Han troede at maleriet den sidste nadver, hed Den sidste suppe, fordi det er The last supper på engelsk. Han troede at molboarbejde hed Volvo-arbejde, for Volvo er jo dårlig kvalitet, og han troede at det hedder at ligge i fosfor-stilling
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.876
Sådan ligger man 10 spejdere ned af grin
Nu vi er tilbage ved spejderårene, har jeg for mange år siden på Gurredam spejdercenter sammen med patruljen stået og manglet et eller andet. Kan ikke huske hvad det var, men det var ret vigtigt. Vi bliver enige om, at det kan vi låne på centret. Min patruljeleder beder mig om at rende op på centret og spørge lederene om det kan lade sig gøre. Ja klart, men det er låst inde i svangerskabet, så du skal bare skaffe nøglen. De næste 30 minutter rendte jeg rundt til alle hjælperne på centret for at finde ud af hvem af dem der havde nøglen til svangerskabet.
Vi har selvfølgelig også sendt de nye rundt til de andre lejre efter røgvenderen.
Guldkorn :D