419 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Guldkorn :D Guldkorn :D

tænkte vi trængte til lidt sjov smiley

så synes vi skal dele guldkorn, vores børn, venner, veninder, mænd, kærester (os selv måske) kan komme med smiley

fik kaffe med min veninde forleden dag, hun havde været i byen og mødt en fyr som hun tog hjem til, han havde tilfældigvis en dober, efter 10 min med hende der fortæller de kun bliver 8/ 9 år..
siger hun " JA og så var ørene tuperet! det er en sød hund men hvorfor tupere man ørene på den? synes det er for meget!"

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Guldkorn :D
  • #1   8. nov 2017 Havde en snak med en veninde... Kan ikke huske hvad vi snakkede om, men pludselig udbrød hun: "jeg drikker ikke stoffer, og tager ikke alkohol"!!!

• #2   8. nov 2017 Jeg fik sagt noget for et par uger siden som jeg har måttet hører for et par gange. Min gemal og jeg skulle sætte et læhegn op om vores nye bigård. Det er en permanent installation så det må selvfølgelig gerne være sat pænt op. Dvs. der skal trækkes snore mellem to punkter osv så det bliver lige. Min mand står og holder en pæl og beder så mig om at sigte og sige til når den er lige ud for en anden pæl. Lige den slags med øjemål osv er jeg pænt dårlig til. Nå men ned på knæ og så forsøge efter bedste evne. Jeg bliver jo så selvfølgelig lidt frusteret over at resultatet er forskelligt afhængigt af hvilket øje man bruger og vil spørge om råd til hvordan det bedst gøres. Det jeg hører mig selv sige er 'Skal man have øjnene åbne eller hvad ?' Min mand taber pælen og knækker sammen af grin og jeg må tilstå at jeg var SÅ tæt på at tisse i bukserne af grin. Nok er jeg blond, men det var måske lige at stramme den lidt smiley smiley smiley smiley

• #4   8. nov 2017 Bent er altid god til den slags smiley
    Nu her i går... Den nye skovfoged der skal overtage skovriderens kunder kommer fra Jylland og så ryger det ud af munden på Bent
    Hva så? Flytter han så til Danmark? smiley

• #6   8. nov 2017 Herhjemme hedder kødsovs "Kødsalat" baseret på engang min kæreste sagde det forkert smiley

Her forleden inden vi skulle i seng, skulle jeg lige lukke Iroh ud og tisse. Så ville min kæreste begynde at lufte ud i soveværelset, men midt i al hans træthed siger han: "Så går jeg lige ind og starter opvaskeren..." Øh nå okay smiley

• #7   8. nov 2017 Min svigermor, mente nu nok den putbill hun havde mødt på gåturen var meget sød

• #8   8. nov 2017 Da mine drenge var små skulle vi have tiden til at gå, når vi kørte bil, så vi havde en form for "skibet - er - ladet - med" leg, hvor vi skulle skiftes til at nævne tre ting indenfor en kategori som vi på skift valgte.
    Min søn på 5 år skulle så nævne tre KORN sorter, og han sagde så " rug, havre og guldKORN " - den hører han også for endnu smiley

• #9   8. nov 2017 Da min søster var lille, snakkede mine forældre om et eller andet, som min far havde set i er katalog fra Silvan. Min søster udbryder så forundret: "Har far spist en Silvan kattelort?".

Og ellers er min kæreste genial, men jeg har delt flere af dem herinde før, men de tåler måske godt gentagelse. Han troede at maleriet den sidste nadver, hed Den sidste suppe, fordi det er The last supper på engelsk. Han troede at molboarbejde hed Volvo-arbejde, for Volvo er jo dårlig kvalitet, og han troede at det hedder at ligge i fosfor-stilling smiley og så den nyeste, jeg i hvert fald ikke har delt før. Han sagde, at Atlas lavede garnstreger på en tur. Han mente selvfølgelig skarnsstreger smiley

• #10   9. nov 2017 Det er en del år siden. VI glemte teltet i et dsb tog, og fik det aldrig retur, men den søde Nordea sponsorede os et nyt. Vi var ved at skulle på landslejr og ville øve os i det nye store fællestelt vi havde købt. Det var møj besværligt! Midt i bakseriet med at få teltet rejst siger Morten: "Ida hvis du spreder benene, så er vi klar til rejsning" Det var oprigtigt ment uskyldigt, men det blev ikke modtaget sådan af en flok teenagers.

Sådan ligger man 10 spejdere ned af grin smiley

Nu vi er tilbage ved spejderårene, har jeg for mange år siden på Gurredam spejdercenter sammen med patruljen stået og manglet et eller andet. Kan ikke huske hvad det var, men det var ret vigtigt. Vi bliver enige om, at det kan vi låne på centret. Min patruljeleder beder mig om at rende op på centret og spørge lederene om det kan lade sig gøre. Ja klart, men det er låst inde i svangerskabet, så du skal bare skaffe nøglen. De næste 30 minutter rendte jeg rundt til alle hjælperne på centret for at finde ud af hvem af dem der havde nøglen til svangerskabet.

Vi har selvfølgelig også sendt de nye rundt til de andre lejre efter røgvenderen.

Kommentér på:
Guldkorn :D

Annonce