{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Pjutte
Pjutte
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 127

denne uge :) {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley

hvad laver i og hvad skal i lave i denne uge? har i nogle bestemte planer? smiley

jeg skal lave faglig dokumentation til næste uge, både i dansk og engelsk.. så der røj min weekend smiley (og det meste af mine timer op til weekenden) nå nå, det er jo bedre at bestå, jeg er så glad for at jeg ikke skal hjemme i weekenden men først næste smiley ellers ville jeg knap se mine forældre for bare "lektier" smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  denne uge :)
  • #2   25. okt 2017 Arbejde, lufte hunde og lave mad. Ligge på sofaen for resten hvis der er mere tid tilovers.

• #4   25. okt 2017 Arbejde, lufte dyr, spise, sove, repeat. Det er en reeet kedelig og triviel uge.

• #5   25. okt 2017 hundepasning, gå ture osv. møder og læge, og besøg af ''familie'' på fredag.
    og ellers slappe af. (-:

• #6   25. okt 2017 Jeg har været i Ribe og bestille min nye bil i mandags. Og i går var jeg på OUH, hvor jeg blev pakket ind til den store guldmedalje for forhåbentlig at få ro på nogle sår, der bliver ved med at være stafylokokkeinfektioner i.

I dag slapper jeg af og leder efter en ny forsikring. Og i morgen står den på Kolding Sygehus, og fredag står den på afslapning. Det har jeg vist fortjent. smiley

profilbillede
  • #7   25. okt 2017 Jeg har ikke så mange planer udover en opgave, jeg skal have afleveret. Jeg får nøglen til min lejlighed i næste uge, så det meste af tiden går bare med at pakke..

I weekenden skal jeg dog til halloween-fest. Jeg har nogle veninder der går ret all in på sådan noget, så jeg prøver at sammensætte et kostume jeg stadig føler mig nogenlunde pæn i smiley

• #8   25. okt 2017 i morgen torsdag på resteaurant spise stegt flæsk m. persillesovs fredag til indvielsesfest Grønbjergs nye brugs og lørdag fejre Toppen der bliver 1 år.....som tiden dog går. SØNDAG slappe af.

profilbillede
  • #9   25. okt 2017 Jeg har "tømmermænd" efter datteren har haft ferie (Af ukendte årsager stresser det mig enormt når hun har ferie, selvom jeg ikke bor med hende)

Skulle have været i aktivering i dag, men kunne kun lige og lige få slæbt mig selv ned med flasker og købe mad..

Imorgen kommer min bostøtte, så burde rydde op i lejeligheden..

fredag skal jeg have samvær med datteren smiley

• #10   25. okt 2017 Arbejdet og studiet kalder som sædvanligt hele ugen, men udover det skal hundene til kiropraktor i morgen, og så står weekenden på sommerhus tur med veninderne - og hundene selvfølgelig smiley

Så kan kæresten få lov til at knokle med at ligge fliser i vores nye køkken i mens jeg er væk smiley

• #11   25. okt 2017 Mandag var jeg ved bøjletandlæge og får strammet min bøjler. Derefter tog jeg hjem til min moster, hvor vi fejrede min afdøde mors fødselsdag smiley

Imorgen skal jeg i retten, i forbindelse med vores tidligere lejlighed.

Og fredag skal jeg i Nordsø museet i Hirtshals sammen med mit matematik hold og derefter skal jeg ud og kigge nogle billeder, som min tante har liggende vi må få smiley

Lørdag står den på hunde træning som altid! smiley

Nu vil jeg bestille nogle pizzaer og få set videre på en ny serie jeg er startet på!

• #13   25. okt 2017 Jeg har været på kursus i dag...et lidt langt men godt kursus i ISOLA.

Arbejde torsdag og fredag...jeg har rodet mig ind i alt for meget forskelligt, så har pænt travlt smiley

Fredag skal jeg tillige til afskedsreception for en super kollega, der bliver savnet smiley

Lige umiddelbart ingen planer i weekenden...men har så efterfølgende heller ikke en ledig weekend før efter jul, så tror denne skal bruges med omhu smiley

• #14   25. okt 2017 Jeg har en projektrapport som skal laves. Den skal først afleveres i næste uge, men jeg er lidt bagud, og den skal godkendes, før jeg kan gå til eksamen, så det er ret vigtigt smiley
    Ellers skal jeg bruge tid med Atlas, øve teater torsdag aften og på klikkerinstruktør uddannelse fredag. Søndag skal jeg arbejde smiley

• #16   26. okt 2017 I dag, torsdag, skal jeg vaske Alfred. Og i morgen går turen fra Aalborg til Hørsholm, hvor Alfred skal være med i en reklamefilm. smiley Lørdag skal jeg arbejde og slappe af og søndag skal jeg på loppemarked... smiley

profilbillede
  • #17   28. okt 2017 Jeg er pt. jobsøgende, så jeg er hjemme det meste af tiden. Så der sker ikke så meget her.

Mandag-onsdag var jeg hjemme, tullede lidt rundt, gjorde rent, skrev ansøgninger, så serie, gik en tur. Det meste spændende der skete var, at vi var ude at spise mandag aften. smiley

Torsdag tog jeg hjem til mine forældre, hvor jeg også er nu. Her har jeg hygget med hundene, gået tur - og så var jeg lige forbi min mormor og morfar her til aften.

I morgen tidlig tager jeg ned til mine svigerforældre i Viborg, hvor vi skal i legeland med dem, min svigerinde, niece (3 år) og lille nevø (2 mdr).

Søndag er der familiemiddag ved mine svigerforældre, hvor min kærestes søskendes familier kommer hjem og spiser.

Og så starter ugen ellers forfra smiley

Kommentér på:
denne uge :)

Annonce