4.750 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Stående arbejde - gode sko Stående arbejde - gode sko

Jeg har fået nyt job og skal stå op i produktion af lækre chokolader o. lign smiley
Det er ikke nødvendigt med sikkerhedssko men jeg vil gerne have et par gode og stødabsorberende sko men hvilke??
Var et smut hos Rosmedic i Køge men de havde kun træsko og dem kan jeg ikke holde ud at stå i hele dagen.
Har I mon et bud på disse sko??....de må meget gerne være hvide smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bordfodboldbord 305 kr.
  • Beskæring 300 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Ophængning af gardinstænger i betonvæg (4 stk.) 500 kr.
  • Opsætning af lampe 1.043 kr.
  • Havemand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stående arbejde - gode sko
  • #1   19. okt 2017 Nu kommer det meget an på end fod form jeg har en meget lang smal fod, hvor min vrist er sunket pga en brækket fod, der er Salomon eller Ecco det bedst for mig, ellers en Nike, men så skal jeg skifte sålen der i

• #2   19. okt 2017 Jeg køber altid sko herfra https://www.sygeplejebutikken.dk/fodtoj
    Der er mange fine sko og fælles for dem alle er at de er utrolig rare at have på og kan bruges i mange timer af gangen smiley

• Dothea
    Dothea Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 2 Svar: 6
    #3   19. okt 2017 Jeg har 2 par fra skechers, det forhandles flere steder ( andre sko butikker har dem også), men har også egne butikker i bla vanløses nye center samt i amager centeret. ( de er også på nettet, jeg vil sige du nok skal gå efter en størrelse større end normalt.)

Der er forskellige typer sko, De har sådan noget "skum" i feks sålen. De er affjedrende, hvor affjedrende er forskeliget, nogle er meget, nogle mindre :).. Jeg startede job i butik i foråret og har pt ikke kunne holde til at gå i andet lige siden.. De er dyre, men jeg har været rigtige glade for mine ihvertfald smiley

• #5   19. okt 2017 MBT sko, de er ikke kønne, men de er rigtig gode. Siden jeg begyndte at bruge dem, så har jeg ikke mere ondt i ryggen

• #6   19. okt 2017 Tillykke med jobbet smiley

Jeg har arbejdet i kantine i 8 år og stået og gået i mange timer på hårde flise gulve.

De sko, der holdt længst var disse:
    https://www.reporto.com/shop/calvani-new-comfort-40892p.html
    De er absolut ikke kønne...eller billige... men for dælen da, de var gode til fødderne. Vi var flere, der brugte denne model.

Og så er de rengøringsvenlige uden for mange riller og revner til opsamling af skidt.

Den kan tåle det massive slid, der er på arbejdssko. Husk blot, at for at støtte optimalt, skal arbjdssko skiftes hvert 2. år.

Har du forresten spurgt din nye arbejdsgiver, om der er krav til dine sko? Evt. om den er en del af din arbjdsbeklædning, som de står for? Jeg har ikke selv købt sko, da vi fik dem af firmaet.

• #7   19. okt 2017 Det er bare så super vigtigt med gode sko.
    Jeg har et par newbalance løbesko som passer til min gangtype og støtter en del i svangen.
    Jeg kan ikke ha for lette sko, jeg skal kunne mærke de er der.
    Så de passede til mig.

Jeg gik først ind i to skobutikker, men de havde virkelig intet at tilbyde i vejledning..
    Det kunne de i specialforretningen der kun sælger løbeudstyr. Kæft de vidste meget!

• #9   19. okt 2017 Da jeg købte mine skechers fik jeg at vide af hende i skobutikken, at hun selv var begyndt at bruge dem, og nu slet ikke havde ømme fødder om aftenen mere ( og nej hun sagde det ikke for at sælge, for det var da jeg skulle betale, og det var ikke en skechers butik smiley ) . Jeg har ikke afprøvet kondiskoen endnu, men har været SÅ glad for sandalerne her i sommerperioden, det har været som at svæve på en lyserød sky, og jeg har slet ikke haft alle de smerter i mine fødder, som jeg ellers plejer at have.

• #10   19. okt 2017 https://www.sygeplejebutikken.dk/ce-godkendt-arbejdsfodtoej/graa-oxypas-sneakers

Den kunne jeg godt finde på at bestille da den fremhæver pasform og stødabsorberende smiley
    Chefen mente ikke at sikkerhedssko var nødvendigt men han fremhævede at jeg skulle finde et godt par sko da jeg jo står op hele dagen.

• #12   19. okt 2017 Der er også forskel på sikkerheds sko og sko med skridsikre såler smiley

Skal du arbejde med fødevarer? Jeg kan ikke helt lure, hvad det er du skal andet end at se på lækkert chokolade smiley

• #13   19. okt 2017 Linda smiley
    Jeg skal arbejde hos Frellsen i produktionen.
    Der køre ingen gaffeltruck men gulvet kan være fedtet.

• #14   19. okt 2017 Uhhhh Rotterne....
    De FILA ser sgu lækre ud smiley

• #15   19. okt 2017 Så altså med selve produktionen af chokolade?

Hmm...jeg ville faktisk mene, at du skulle have sko med skridsikre såler beregnet til “køkken-arbejde” på, men må formode, at chefen ved, hvad han snakker om smiley

• #18   19. okt 2017 Man har et standpunkt til der kommer et nyt.......
    Det er lige gået op for mig at én af de nye butikker i Strædet i Køge er en Skechers butik så jeg vil da lige lægge vejen forbi i morgen.
    Det er fedt at handle på nettet men der kan man jo ikke prøve skoen først smiley smiley smiley

• #21   19. okt 2017 Haha, I er sgu goe'
    Her kan I få stillet jeres lækkersult:
    http://issuu.com/filten/docs/e-magasin_med___bningen?e=30822731/54144045

• #22   20. okt 2017 Jeg går også kun i Sketchers og har afprøvet dem i at stå op i rigtig mange timer. Kan kun varmt anbefale dem smiley Det føles ligesom at gå på en blød madras i bare tær - bare bedre smiley Helt fantastisk . Mine er med Yoga-mat, hvor sålen er som en slags yoga måtte. De findes også med memory foam-sål, men dem har jeg ikke prøvet endnu.
    Og tillykke med dit nye job smiley

• #23   20. okt 2017 Ecco laver rigtig gode sko

• #25   20. okt 2017 For sgu, hvor er jeg dog skuffet smiley

Tog i dag til Køge og den nye butik i Strædet, som hedder Skechers. Spurgte ind til en sko med en god sål og støtte......det eneste brugbare resultat var en løbesko til 1200 kr!!!
    Så siger ekspedienten, at de på nettet har arbejdssko men dem har de ikke i butikken.....vi taler en hel butik kun med sko!!
    Jeg finder sgu nogle andre...basta smiley

Kommentér på:
Stående arbejde - gode sko

Annonce