868 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

DEN GYLDNE HUNDEKIKS DEN GYLDNE HUNDEKIKS

Ja jeg må jo indrømme at jeg har lidt dårlig samvittighed, over at jeg har være med til at skabe dårlig stemning herinde de sidste par dage....og dette har inspireret mig til at åben dette års udeling af Den Gyldne kiks ( en slags Oscar udeling bare i HG form)... ikke for at fremhæve nogen specielt, men for at give ros og anerkendelse til folk herinde der har gjort sig særlig bemærket.... her er dem jeg på stående fod kan huske.....

Mine første Gyldne kiks går til :

MGP
CC
Bebe
og Janni F

For at gøre et flot, bemærkelsesværdigt arbejde, for hunde i nød.... Tak for det....

mine næste Gyldne kiks går til :

Nicola
Mie
Dina W
og Kipler

for altid at give gode råd, og for tålmodigt altid at svare positivt på de spørgsmål i får stillet om samme emner.... Tak for det....

Treide portion Gyldne kiks går til :

Mark B.
Mette W

i holder mig vågen, og tvinger mig til at overveje om alle mine meninger og agumenter holder... Tak for det....

Fjerde portion går til :

Anne-Louise

for altid at være upartisk og neutral og aldrig (hva jeg ved a) hagle nogen hårdt ned.... Tak for det

det var min første omgang Gyldne kiks.... der kommer flere, er bare så dårlig til at huske navne.... og hvad hvem har gjort....

hvem synes i skal ha Gyldne kiks....kom med noget ros...det trænger vi til....
(jøsses der gik vist lidt lilla ble, fælles sang og Peace love and harmoni i den )

Lykke

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Væg reol & jakke stativ 400 kr.
  • Genbrugsplads 500 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DEN GYLDNE HUNDEKIKS
  • #1   23. aug 2006 Hehe.. Go tråd, lykke... Rart folk tør stå ved de har "kvajet" sig.... Hatten af for det : )

• #2   23. aug 2006 Hov hov... Hvad med mig for ikke at fryse hele bundet *GGGGG*

• #3   23. aug 2006 Kisser kan i al fald komme ind de første to steder...
    Sjov idè !!

• #4   23. aug 2006 Jammen seføli Frøken D....(se mig og min hukommelse).... en stor portion Gyldne kiks til dig for IKKE at kyle os i fryseren.... Tak for det....

Lykke

• #5   23. aug 2006 Jeg vil godt give en til
    -Rikke (rødtop i øjeblikket)
    -Barbara
    -Anne-Louise

for at lave hamrende skægge tråde uden budskab når jeg allermest trænger til et stort grin (tror de er telepatiske!)

- Og tak, Lykke!!

• #6   23. aug 2006 husk at skrive hvorfor de forskellige skal ha kiks.... det er lidt federe...

Lykke

• #7   23. aug 2006 arghhh come on...folkens.... har ikke noget ros til nogen....

Lykke

• #8   23. aug 2006 har I...sku der stå

lykke

• #9   23. aug 2006 Mie >>
    HEHE Jeg takker mange gange

• #10   23. aug 2006 MGP - fordi hun har en lilla cykel (ja, og en smule fordi hun gør så meget for at gøre danmark til et bedre sted for hundene)

Charlotte - jeg elsker hendes indlæg og hendes måde at argumentere på. Selvom jeg ikke er altid er 100% enig kan jeg altid forstå hendes holdning.

• #11   23. aug 2006 Den er jeg enig i, søster!

• #12   23. aug 2006 Næ desværre ikke Lykke... Ikke ud over ros til mig selv selvfølgelig *ggggg*

• #16   23. aug 2006 Hvor er det fint af dig smiley

• #17   23. aug 2006 Kisser for altid at være flink til at ville hjælpe og komme med gode råd

MGP og Bebe for at virkelig gøre noget for hundene her i Danmark, og være SÅ aktive i kampen mod hundehandlere og hvalpefabrikker

Moster Gerda for at oprette broktråde, som aldrig ender i skænderier

er lige hvad jeg kan komme i tanke om nu her på stående fod

• #18   23. aug 2006 ihhh ja.... jeg vil tillade mig at læne mig op ad dig Anne-Louise.... fordi du har så mange med som jeg med mit Alzheimers- light har glemt.....

Lykke

• #19   23. aug 2006 orvs og tak for kiks Anne-Louise....

Gnaske, gnaske, gumle..hik bøvs....smask smak..ja den var go....

Lykke

• #20   23. aug 2006 Takker for min kiks, Valde var liiiige lidt interesseret i den, den bette bandit, men så byttede jeg med et stoooort gumleben smiley

Jeg prøvede at lave en liste, men det er svæææært. Der er så mange der fortjener en kiks for deres indsats på siden, så bær over med mig fordi jeg har glemt nogen. Der er rigtig mange der fortjener.

Den første der skal have en stor gylden kiks er: Gitte F. som desværre ikke længere bruger siden så meget mere. Jeg mødte hende tilfældigt gennem HG hvor jeg opdagede at hun har Rosas søster. Hun er et utrolig dejligt menneske som jeg er lykkelig for at have mødt. Hun har været en dejlig støtte i forbindelse med min start af kennel.

Så er der en masse der fortjener en kiks fordi de gør siden værd at benytte. Personer jeg særligt husker fordi de har givet mig guldkorn når jeg manglede dem mest.

Gitte, med alle de små hvide jagtwestier: Hun svarede tålmodigt på alle mine spørgsmål om opdræt og hvalpe smiley

Stine M, med Rotterne: Fordi hun hjalp mig igang så jeg kunne svømmetræne Frida herhjemme. En uges træning og hun var tilbage på alle fire smiley

An-Lo: Fordi hun lige kommer med en lille munter bemærkning til opmuntring når nogle synes jeg ødelægger alle trådene fordi jeg vil debatere.

Kisser: Fordi hun alttid kan finde plads til en til, også uden Rexona smiley

MGP: For sin evige kamp mod hundehandlere og hundefabrikker.

Tinna, med Lilly: Fordi hun er så god til at spotte fake profiler.

Holdet bag Red en hund : Fordi de har slet pjalterne sammen og forsøge at gøre live lidt bedre for nogle af vores firbenede venner.

Så er der kiks til alle dem der gennem mit år på HG har holdt mig vågen om natten med fnis og ballede eller saftige diskutioner.

Der er kiks til alle dem der i de hede debatter går efter bolden og ikke efter manden.

Man kan sige meget om HG, men der er rigtig mange hjælpsomme brugere der altid kan komme med hjælp ligemeget om det så gælder hunde, opskriften på brun sovs eller prisen på lyserøde grise smiley

• #21   23. aug 2006 Ok, jeg prøver at dele lidt ud - men jeg glemmer sikkert nogen, så bær over med mig*ss*

Bare til dejlige hundemennesker med gode meninger:

An-Lo
    Nicola
    Lykke
    Mark B
    Didie Casey
    Barbara
    Gitte (Westierne)
    Lotte M
    Charlotte (Rollo)
    *MGP*
    CE
    Nette
    Bodil
    Marie K.
    Ann
    Kristina
    Gitte (Kenzo)
    Ian
    Karen j
    Claus
    Reese
    Herman
    Frk. D Kirkeby
    Susanne J
    Karina (Misja/max)
    Mette (med Bullmastifferne)
    Tinna

Og sikkert flere endnu.

Store fede kiks til folk der virkelig har lært mig noget....på både godt og ondt (i ved selv hvem i er)

Charlotte (Rollo)
    Marie Kipler
    Reese
    Lotte M
    An-Lo
    CE
    Kisser

Helt specielle mennesker jeg har MØDT:

Karen J
    Kisser
    CE
    Bodil
    Lotte M
    Gitte
    Ian
    Claus

Jeg kan ikke mere nu, for jeg kunne live ved med at rose, og sætte "i bås" men jeg stopper nu - og husk at jeg langt fra har fået alle med :o)

• #22   23. aug 2006 Aj men tusind tak An-Lo...

Ja jeg har mange og jeg glemmer garanteret halvdelen.

Marie Kiplerfor al hendes hjælp med Luna's mave og madforbrug

Janie F for at være en kanon veninde og for altid at få mig til at grine:-) Og for at hjælpe mig med Luna's fodring

Mie med Karla fordi hun er hjælpsom, sød og var så sød at lade mig sove sammen med hende og Karla:-)

Kisser.. jamen hun er jo bare et alletiders herligt menneske.

Julie med Figo og Bubber - fordi hun er så gavmild! Og kanonsjov og sød:-)

Karina med Misja og Max - lige så sød IRL som på nettet!!!

An-Lo, Nicola, Heidi, Tina, MG og mange andre -for en kanonsøndag på landet...

Og så alle dem, der kæmper for hundene...

Belinda fordi hun bare er herlig...

Og jeg ku blive ved!!!

• #23   23. aug 2006 June
    Mie
    Michelle
    Tanja *Fich*
    Julie
    Jeanette
    Belinda
    Chimp
    Annemie
    Anita Æ

Og alle de andre jeg har glemt under første udeling *ss*

• #24   23. aug 2006 Aj se nu der.. jeg havde jo også glemt Jeniki - for at have oprettet et kanont forum!!!!

Og Barbara for at give mig et lift til Moster Gerda samt for en suveræn Drømmekage!!!! Og et herligt menneske er hun!!!

• #25   23. aug 2006 Ja, se jeg havde da glemt nogle flere

Lou med Milou og Puma, Foden - rigtige søde tøser... Louise tak for hjælpen med Luna's hoppen op.. (og tjek lige din BC ;-))

René med Fie.. Tak for dine opdateringer med Fie og din omtanke for Luna og mig (tænder, venstresving osv.. *GGG) Og for dine billedelinks:-)

Puha det her kan blive en post jeg kommer tilbage til mange gange..

• #26   23. aug 2006 Ih hvor er I søde A-L, Team hopla, Jeniki og Julie :o)))
    Sender en kæmpe kiks retur *GS*
    I er sgu så søde :o)

• #27   23. aug 2006 Se igen nu der....

Anita.. skal da have en for hendes hjælpsomhed, og hendes updates om Balta...

• #28   23. aug 2006 Vi har også glemt René med Tristan som også er en fremragende muskelhunde-repræsentant, velartikuleret og hamrende skæg i mindre seriøse øjeblikke!

• #29   23. aug 2006 Der er mange... MGP, jeg har det lidt på samme måde..

Der er så mange jeg ikke kan huske, men som helt klart også har fortjent en Gylden hundekiks

• #30   23. aug 2006 Jeg synes alle herinde skulle have en kiks, både de der aldrig ytre sig, de der gør en gang imellem, de der engang ytrede sig meget men næsten aldrig længere og de der on/off giver deres besyv med af stort og småt og alle de der ytre sig hver dag og hele tiden.

Alle gør de HG til det HG er, nemlig et stort sammensurium af stort og småt, men mest om hunde og hundemenneskerne.

De navne jeg husker (og husk nu at jeg husker dårlig efter de 40 år) og som gør og har gjort en forskel for mig, også selvom jeg efterhånden sjælden er aktiv herinde, er i vilkårlig rækkefølge:

AnLo med Nero
    Aslaug med Tasha
    MB med Bundy
    Pia med Agge og Gakke
    Charlotte med Rollo
    Karin med hele den grå bande
    Laila med Nanouk
    Heidi Pitt med Xena
    Ninna Oline med Kiki
    Christel og Klaus med hele den hvide bande
    Belinda med Gilbert og Binksen
    Kipler med Gaia og co
    Gitte med alle de hvide strit pelsede
    Jeniki med de 3 smukke terrier
    Anne og Peter med Baloo
    BG med de smukke terrier
    Anita med dejlige Daisy
    MGP med de elegante tynde mynder
    J.K med skønne Xanthos
    Jeanette med Luna
    René med Fie
    Marlene med de 2 lækre sorte labber
    Mie med Karla
    Julie med nu 2 hunde
    reese
    Line med skønne Trunte
    Chimp og pomfritten med følgesvend
    Rikke med løven Mille
    Susanne med kameraet og de 2 + 1 snauzie tøser
    Michelle med Molly
    Lou og Borderpigerne
    Bedste/Bodil/Bebe
    Nicola med de 2 rød/hvide skønheder
    Foden med alle de sort/hvide hyrdehunde
    Hundeejer med hyrdehundene + det løse
    Kisser
    Nette med collierne

IKKE at forglemme alle de navne jeg ikke har husket i første omgang (HUSK jeg har alzhaimers light 40!), men som ganske enkelt er en til alle tider undværlig del af HG og forum.

• #31   23. aug 2006 I er også to dejlige mennekser Jeanette og Karina :o))
    Stor kiks til jer også :o)
    Hvor bliver man i godt humør over sådan en dejlig tråd!
    Nu vil jeg gå glad i seng :o))
    Godnat!

• #32   24. aug 2006 Uhh det her er en af mine yndlingstråde!

Jeg synes det er så fedt at vi også kan rose hinanden.

Jeg ved jeg glemmer nogen, men her goes!

An-lo - det sødste og mest betænksomme menneske jeg kender - masser af humør og et dejligt væsen! Med din søde Nero mand som du kæmper for at han skal nyde livet og sit otium.

Kipler - uvurderlig guide igennem dette hundeunivers som stadig er så nyt for mig - du har åbnet mine øjne så mange gange og jeg føler mig altid tryg ved dine råd og svar.
    Gid jeg kunne være så diplomatisk som dig!

Reese - endnu en stor diplomat, en tøs med ben i næsen, viden om hunde, avl, opdræt og ikke mindst kvalitet! Du har også hjulpet mig, gjort mig klogere og har tit en anden vinkel på tingene som jeg slet ikke har overvejet, men som altid er skide fornuftig ; )
    Så er du god til at tage gas på mig - og en god og sjov ven!

Tina med Bella - endnu en skøn tøs med ben i næsen, en skøn charmernde hund og fed humor! Og så er du bare en paparatzi af format - på den fede måde, altså!
    Tak for nogle hyggelige ture i Hedeland.

Jeanel - min super hundelufter buddy! Hjælpsom og rar at være sammen med!

Mischell - fordi du har været et frygtligt mareridt igennem her for kort tid siden - jeg synes 100 % at du gjorde det rigtige, men øv den er led! Stort knus til dig og til Kenya oppe i hundehimlen

Moster Gerda = Pia - skøn kvinde som jeg elsker at være sammen med! Dine 2 grå drenge fascinere mig til stadighed!

Alissa ( og Kenneth) I to skønne mennesker - med de dejligste hunde og snart lille Vanilla - uhh jeg glæder mig!

June - du er også en skøn pige med nogle fantastiske hunde - du bor bare i den forkerte ende af landet og så holder du med det HELT forkerte fodboldhold ; )

Anne med Baloo - uhh jeg har flere gange fået tårer i øjnene efter at have læst om den kamp du kæmper nu! Men bare klø på - jeg ved du vinder den!

Karina - så sød og med rammende og rørende kommentarer - man kan ikke andet end smile og klappe sine hunde af stolthed efter at have læst en kommentar i ens GB fra dig! Og at du har taget Max ind i din og Misjas hverdag og ofret dig for hans helbred er bare så stort!

Belinda - du har mange af de samme gode egenskaber som Karina - og du har en super fed humor også
    I to styrer jo K9 med hård hånd : )

Jeanette med Luna - du er også så sød og videbegærlig, som jeg også selv er, specielt inden for BARF området!

Janne med de to terrorister - tak for din uvurderlige hjælp i Brøndby - det var sku fedt!!

Barb - du har sådan en fed humor - du har fået mig til at grine så mange gange at jeg ikke kan tælle det - og tusind tak fordi du hjalp mig med den billet - bare ærgeligt at jeg nogen gange ikke lige får læst hvad der egentligt står : )

Gitte med Westierne - fordi du er så sej med de hunde!! Dit engagement er imponerende

Jeniki/Xenia - fede holdninger og bag"kvinde" for et fedt forum!

MGP - dit engagement i kampen mod hundehandler og dine holdninger til avl/opdræt

Bebe - kæmpe kapacitet inden for adfærd og træning - ærgeligt at du ikke er så aktiv med det herinde, men du har travlt med at redde hunde IRL - al respekt for det.

Martine - enig med MGP - du er knivskarp ; )

Julie med Figo og Bubber, Rikke med Mille, Anita med Balta & Daisy, Mie med Karla, Nette, Rikke med gravbasserne, Lykke N - i gør HG til et sjovere sted at være!

Som sagt så ved jeg at jeg har glemt nogen - så det undskylder jeg for!

• #33   24. aug 2006 hold da op der er nogle mennesker herinde der blive tykke nu med alle de kiks de skal æde *GGG*

jeg har osse glemt en masse, og jeg orker ikke at skrive dem allesammen

men prøver lige nogle af de vigtige for mig

Nicola: for altid at være sød og rar, og altid tid til lige at hjælpe mig, og så fordi jeg må være assistent for dig til udstillingerne, kæft man lærer meget
    Kiple: for hjælp igen med spørgsmål og tape *G* det sidder FAST nu *GGG*
    Dina: for bare at være verdens bedste hundepasser og skovtursven og for at være god at snakker problemer med hundene med, og lytte til og give gode råd

og sidst men ikke mindst skal 2 mennesker lige have en spandfuld kiks igen

MGP og Kisser, fordi I fortjener det!

• #34   24. aug 2006 Ja jeg glemte i hvert fald:
    Bolette med Nicki
    Casey
    Nadja
    Skilotte
    Sanne & Torben
    Alias/Rikke
    Eva med doberbanden

• #35   24. aug 2006 AAAGH

glemte Sanne og Torben for at tage de vidunderlige billeder,
    jeg lover at det ikke er sidste gang mine hunde står model for jer, tror gerne det bliver en årlig event, speciel mens Tabu vokser *SSS*

og til alle jer jeg har glemt, osse kiks til jer

• #36   24. aug 2006
    ....og jeg mangledet
    :
    Vibeke med Muring, Chili og Jazz , hun slår til søren inde på K9
    June med de små bullere
    Helle P med den franske rynkede kæmpe Frede
    Eva med alle de elegante Dobbere
    Cathrine P med Lunamåsen
    Majbritt/Fyyyy Destiny med hendes hunde
    Rikke/Alias med hendes smukke Black and Tan hunde

Flere kommer til efterhånden som mit gamle knirkende tankeværk, kommer op og i omdrejninger :-))

• #38   24. aug 2006 DEN er svær!!!!

Lykke N.
    Er det delt op i katekoriger?

Mest hjælpsomme?
    Mest faglig dygtige?
    Mest skrevne inlæg?
    Mest kommenterende i inlæg?
    Mest på hjertet?
    Mest hyggespreder?

HG betyder forskelligt for alle personer, herinde.

Jeg personligt, tog det MEGET seriøst i starten, det gør jeg ikke mere. Nu bliver det brugt til REN underholdning
    og jeg HYGGER mig. Jeg griner og græder med HG, men er holdt op med at kommentere så meget, da jeg har en spc. humor der ikke kan skrives med ord, og kan let mistolkes.
    Jeg har personligt mødt nogle kanon dejlige mennesker her på HG....SÅ DEM VIL JEG STEMME PÅ. De ved selv hvem det er så........griner.

Tak til ALLE på HG for god underholdning.

;0)

• #39   25. aug 2006 Ved godt jeg er lidt sent ude - men sikke en god ide med uddeling af den gyldne hundekiks :o))

Tak til Anlo og Karina for at tænke på mig. Det er da dejligt at se sit navn blive nævnt i sådan en sammenhæng *ss*

Mine første kandidater er:

Anne Louise (Nero)
    Karina (Misja & Max)
    Moster Gerda (Agge & Geister)
    Bebe (de der hyrde nogen .. *ss*)
    Sandy (Fusca og Sonnie)
    Lone (Cassie, Dumbo og lille Sofus)
    Charlotte (Rollo)
    Gitte (de bette hvide)
    Laila (Nanouk)
    Belinda (Gilbert & Binka)

Simpelthen fordi I er som I er. Men også fordi I alle har været der for mig i den svære tid efter tabet af Hugin. I har alle været en kæmpe stor støtte som jeg nødig ville have været foruden.
    Jeg sætter også stor pris på, at I har villet dele min glæde over lille Ronja :o))

Mine næste kandidater er:
    Lene (Keeva)
    Theresia (Berta)
    Pernille (The Brown Hunt gang)
    Jeanette (Luna)

som jeg jo synes er så dejlige at tale hund med - og så har de jo også labber *gg*

• #40   25. aug 2006 Marlene :-))

• #41   26. aug 2006 Altså se, jeg SAGDE jo jeg havde glemt nogle...

Marlene... tusind tak og i lige måde.. Jeg er jo (endelig) ved at få øjnene op for, hvad det er for en hund, jeg har fået mig:-) Og har fået blod på tanden mht træning.. Tusind tak for det:-)

Og det skyldes ikke mindst dig og dine resultater med dine dejlige hunde...

Kommentér på:
DEN GYLDNE HUNDEKIKS

Annonce