DEN GYLDNE HUNDEKIKS DEN GYLDNE HUNDEKIKS
Ja jeg må jo indrømme at jeg har lidt dårlig samvittighed, over at jeg har være med til at skabe dårlig stemning herinde de sidste par dage....og dette har inspireret mig til at åben dette års udeling af Den Gyldne kiks ( en slags Oscar udeling bare i HG form)... ikke for at fremhæve nogen specielt, men for at give ros og anerkendelse til folk herinde der har gjort sig særlig bemærket.... her er dem jeg på stående fod kan huske.....
Mine første Gyldne kiks går til :
MGP
CC
Bebe
og Janni F
For at gøre et flot, bemærkelsesværdigt arbejde, for hunde i nød.... Tak for det....
mine næste Gyldne kiks går til :
Nicola
Mie
Dina W
og Kipler
for altid at give gode råd, og for tålmodigt altid at svare positivt på de spørgsmål i får stillet om samme emner.... Tak for det....
Treide portion Gyldne kiks går til :
Mark B.
Mette W
i holder mig vågen, og tvinger mig til at overveje om alle mine meninger og agumenter holder... Tak for det....
Fjerde portion går til :
Anne-Louise
for altid at være upartisk og neutral og aldrig (hva jeg ved a) hagle nogen hårdt ned.... Tak for det
det var min første omgang Gyldne kiks.... der kommer flere, er bare så dårlig til at huske navne.... og hvad hvem har gjort....
hvem synes i skal ha Gyldne kiks....kom med noget ros...det trænger vi til....
(jøsses der gik vist lidt lilla ble, fælles sang og Peace love and harmoni i den )
Lykke
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 171
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.276
Sjov idè !!
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
Lykke
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.518
-Rikke (rødtop i øjeblikket)
-Barbara
-Anne-Louise
for at lave hamrende skægge tråde uden budskab når jeg allermest trænger til et stort grin (tror de er telepatiske!)
- Og tak, Lykke!!
jan 2005
Lykke
jan 2005
Lykke
jan 2005
lykke
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
HEHE Jeg takker mange gange
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Charlotte - jeg elsker hendes indlæg og hendes måde at argumentere på. Selvom jeg ikke er altid er 100% enig kan jeg altid forstå hendes holdning.
feb 2006
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
mar 2006
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 103
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.379
MGP og Bebe for at virkelig gøre noget for hundene her i Danmark, og være SÅ aktive i kampen mod hundehandlere og hvalpefabrikker
Moster Gerda for at oprette broktråde, som aldrig ender i skænderier
er lige hvad jeg kan komme i tanke om nu her på stående fod
jan 2005
Lykke
jan 2005
Gnaske, gnaske, gumle..hik bøvs....smask smak..ja den var go....
Lykke
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
Jeg prøvede at lave en liste, men det er svæææært. Der er så mange der fortjener en kiks for deres indsats på siden, så bær over med mig fordi jeg har glemt nogen. Der er rigtig mange der fortjener.
Den første der skal have en stor gylden kiks er: Gitte F. som desværre ikke længere bruger siden så meget mere. Jeg mødte hende tilfældigt gennem HG hvor jeg opdagede at hun har Rosas søster. Hun er et utrolig dejligt menneske som jeg er lykkelig for at have mødt. Hun har været en dejlig støtte i forbindelse med min start af kennel.
Så er der en masse der fortjener en kiks fordi de gør siden værd at benytte. Personer jeg særligt husker fordi de har givet mig guldkorn når jeg manglede dem mest.
Gitte, med alle de små hvide jagtwestier: Hun svarede tålmodigt på alle mine spørgsmål om opdræt og hvalpe
Stine M, med Rotterne: Fordi hun hjalp mig igang så jeg kunne svømmetræne Frida herhjemme. En uges træning og hun var tilbage på alle fire
An-Lo: Fordi hun lige kommer med en lille munter bemærkning til opmuntring når nogle synes jeg ødelægger alle trådene fordi jeg vil debatere.
Kisser: Fordi hun alttid kan finde plads til en til, også uden Rexona
MGP: For sin evige kamp mod hundehandlere og hundefabrikker.
Tinna, med Lilly: Fordi hun er så god til at spotte fake profiler.
Holdet bag Red en hund : Fordi de har slet pjalterne sammen og forsøge at gøre live lidt bedre for nogle af vores firbenede venner.
Så er der kiks til alle dem der gennem mit år på HG har holdt mig vågen om natten med fnis og ballede eller saftige diskutioner.
Der er kiks til alle dem der i de hede debatter går efter bolden og ikke efter manden.
Man kan sige meget om HG, men der er rigtig mange hjælpsomme brugere der altid kan komme med hjælp ligemeget om det så gælder hunde, opskriften på brun sovs eller prisen på lyserøde grise
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.595
Bare til dejlige hundemennesker med gode meninger:
An-Lo
Nicola
Lykke
Mark B
Didie Casey
Barbara
Gitte (Westierne)
Lotte M
Charlotte (Rollo)
*MGP*
CE
Nette
Bodil
Marie K.
Ann
Kristina
Gitte (Kenzo)
Ian
Karen j
Claus
Reese
Herman
Frk. D Kirkeby
Susanne J
Karina (Misja/max)
Mette (med Bullmastifferne)
Tinna
Og sikkert flere endnu.
Store fede kiks til folk der virkelig har lært mig noget....på både godt og ondt (i ved selv hvem i er)
Charlotte (Rollo)
Marie Kipler
Reese
Lotte M
An-Lo
CE
Kisser
Helt specielle mennesker jeg har MØDT:
Karen J
Kisser
CE
Bodil
Lotte M
Gitte
Ian
Claus
Jeg kan ikke mere nu, for jeg kunne live ved med at rose, og sætte "i bås" men jeg stopper nu - og husk at jeg langt fra har fået alle med :o)
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.805
Ja jeg har mange og jeg glemmer garanteret halvdelen.
Marie Kiplerfor al hendes hjælp med Luna's mave og madforbrug
Janie F for at være en kanon veninde og for altid at få mig til at grine:-) Og for at hjælpe mig med Luna's fodring
Mie med Karla fordi hun er hjælpsom, sød og var så sød at lade mig sove sammen med hende og Karla:-)
Kisser.. jamen hun er jo bare et alletiders herligt menneske.
Julie med Figo og Bubber - fordi hun er så gavmild! Og kanonsjov og sød:-)
Karina med Misja og Max - lige så sød IRL som på nettet!!!
An-Lo, Nicola, Heidi, Tina, MG og mange andre -for en kanonsøndag på landet...
Og så alle dem, der kæmper for hundene...
Belinda fordi hun bare er herlig...
Og jeg ku blive ved!!!
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.595
Mie
Michelle
Tanja *Fich*
Julie
Jeanette
Belinda
Chimp
Annemie
Anita Æ
Og alle de andre jeg har glemt under første udeling *ss*
jan 2005
Og Barbara for at give mig et lift til Moster Gerda samt for en suveræn Drømmekage!!!! Og et herligt menneske er hun!!!
jan 2005
Lou med Milou og Puma, Foden - rigtige søde tøser... Louise tak for hjælpen med Luna's hoppen op.. (og tjek lige din BC ;-))
René med Fie.. Tak for dine opdateringer med Fie og din omtanke for Luna og mig (tænder, venstresving osv.. *GGG) Og for dine billedelinks:-)
Puha det her kan blive en post jeg kommer tilbage til mange gange..
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
Sender en kæmpe kiks retur *GS*
I er sgu så søde :o)
jan 2005
Anita.. skal da have en for hendes hjælpsomhed, og hendes updates om Balta...
feb 2006
jan 2005
Der er så mange jeg ikke kan huske, men som helt klart også har fortjent en Gylden hundekiks
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Alle gør de HG til det HG er, nemlig et stort sammensurium af stort og småt, men mest om hunde og hundemenneskerne.
De navne jeg husker (og husk nu at jeg husker dårlig efter de 40 år) og som gør og har gjort en forskel for mig, også selvom jeg efterhånden sjælden er aktiv herinde, er i vilkårlig rækkefølge:
AnLo med Nero
Aslaug med Tasha
MB med Bundy
Pia med Agge og Gakke
Charlotte med Rollo
Karin med hele den grå bande
Laila med Nanouk
Heidi Pitt med Xena
Ninna Oline med Kiki
Christel og Klaus med hele den hvide bande
Belinda med Gilbert og Binksen
Kipler med Gaia og co
Gitte med alle de hvide strit pelsede
Jeniki med de 3 smukke terrier
Anne og Peter med Baloo
BG med de smukke terrier
Anita med dejlige Daisy
MGP med de elegante tynde mynder
J.K med skønne Xanthos
Jeanette med Luna
René med Fie
Marlene med de 2 lækre sorte labber
Mie med Karla
Julie med nu 2 hunde
reese
Line med skønne Trunte
Chimp og pomfritten med følgesvend
Rikke med løven Mille
Susanne med kameraet og de 2 + 1 snauzie tøser
Michelle med Molly
Lou og Borderpigerne
Bedste/Bodil/Bebe
Nicola med de 2 rød/hvide skønheder
Foden med alle de sort/hvide hyrdehunde
Hundeejer med hyrdehundene + det løse
Kisser
Nette med collierne
IKKE at forglemme alle de navne jeg ikke har husket i første omgang (HUSK jeg har alzhaimers light 40!), men som ganske enkelt er en til alle tider undværlig del af HG og forum.
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
Stor kiks til jer også :o)
Hvor bliver man i godt humør over sådan en dejlig tråd!
Nu vil jeg gå glad i seng :o))
Godnat!
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Jeg synes det er så fedt at vi også kan rose hinanden.
Jeg ved jeg glemmer nogen, men her goes!
An-lo - det sødste og mest betænksomme menneske jeg kender - masser af humør og et dejligt væsen! Med din søde Nero mand som du kæmper for at han skal nyde livet og sit otium.
Kipler - uvurderlig guide igennem dette hundeunivers som stadig er så nyt for mig - du har åbnet mine øjne så mange gange og jeg føler mig altid tryg ved dine råd og svar.
Gid jeg kunne være så diplomatisk som dig!
Reese - endnu en stor diplomat, en tøs med ben i næsen, viden om hunde, avl, opdræt og ikke mindst kvalitet! Du har også hjulpet mig, gjort mig klogere og har tit en anden vinkel på tingene som jeg slet ikke har overvejet, men som altid er skide fornuftig ; )
Så er du god til at tage gas på mig - og en god og sjov ven!
Tina med Bella - endnu en skøn tøs med ben i næsen, en skøn charmernde hund og fed humor! Og så er du bare en paparatzi af format - på den fede måde, altså!
Tak for nogle hyggelige ture i Hedeland.
Jeanel - min super hundelufter buddy! Hjælpsom og rar at være sammen med!
Mischell - fordi du har været et frygtligt mareridt igennem her for kort tid siden - jeg synes 100 % at du gjorde det rigtige, men øv den er led! Stort knus til dig og til Kenya oppe i hundehimlen
Moster Gerda = Pia - skøn kvinde som jeg elsker at være sammen med! Dine 2 grå drenge fascinere mig til stadighed!
Alissa ( og Kenneth) I to skønne mennesker - med de dejligste hunde og snart lille Vanilla - uhh jeg glæder mig!
June - du er også en skøn pige med nogle fantastiske hunde - du bor bare i den forkerte ende af landet og så holder du med det HELT forkerte fodboldhold ; )
Anne med Baloo - uhh jeg har flere gange fået tårer i øjnene efter at have læst om den kamp du kæmper nu! Men bare klø på - jeg ved du vinder den!
Karina - så sød og med rammende og rørende kommentarer - man kan ikke andet end smile og klappe sine hunde af stolthed efter at have læst en kommentar i ens GB fra dig! Og at du har taget Max ind i din og Misjas hverdag og ofret dig for hans helbred er bare så stort!
Belinda - du har mange af de samme gode egenskaber som Karina - og du har en super fed humor også
I to styrer jo K9 med hård hånd : )
Jeanette med Luna - du er også så sød og videbegærlig, som jeg også selv er, specielt inden for BARF området!
Janne med de to terrorister - tak for din uvurderlige hjælp i Brøndby - det var sku fedt!!
Barb - du har sådan en fed humor - du har fået mig til at grine så mange gange at jeg ikke kan tælle det - og tusind tak fordi du hjalp mig med den billet - bare ærgeligt at jeg nogen gange ikke lige får læst hvad der egentligt står : )
Gitte med Westierne - fordi du er så sej med de hunde!! Dit engagement er imponerende
Jeniki/Xenia - fede holdninger og bag"kvinde" for et fedt forum!
MGP - dit engagement i kampen mod hundehandler og dine holdninger til avl/opdræt
Bebe - kæmpe kapacitet inden for adfærd og træning - ærgeligt at du ikke er så aktiv med det herinde, men du har travlt med at redde hunde IRL - al respekt for det.
Martine - enig med MGP - du er knivskarp ; )
Julie med Figo og Bubber, Rikke med Mille, Anita med Balta & Daisy, Mie med Karla, Nette, Rikke med gravbasserne, Lykke N - i gør HG til et sjovere sted at være!
Som sagt så ved jeg at jeg har glemt nogen - så det undskylder jeg for!
jan 2006
jeg har osse glemt en masse, og jeg orker ikke at skrive dem allesammen
men prøver lige nogle af de vigtige for mig
Nicola: for altid at være sød og rar, og altid tid til lige at hjælpe mig, og så fordi jeg må være assistent for dig til udstillingerne, kæft man lærer meget
Kiple: for hjælp igen med spørgsmål og tape *G* det sidder FAST nu *GGG*
Dina: for bare at være verdens bedste hundepasser og skovtursven og for at være god at snakker problemer med hundene med, og lytte til og give gode råd
og sidst men ikke mindst skal 2 mennesker lige have en spandfuld kiks igen
MGP og Kisser, fordi I fortjener det!
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Bolette med Nicki
Casey
Nadja
Skilotte
Sanne & Torben
Alias/Rikke
Eva med doberbanden
jan 2006
glemte Sanne og Torben for at tage de vidunderlige billeder,
jeg lover at det ikke er sidste gang mine hunde står model for jer, tror gerne det bliver en årlig event, speciel mens Tabu vokser *SSS*
og til alle jer jeg har glemt, osse kiks til jer
okt 2004
....og jeg mangledet
:
Vibeke med Muring, Chili og Jazz , hun slår til søren inde på K9
June med de små bullere
Helle P med den franske rynkede kæmpe Frede
Eva med alle de elegante Dobbere
Cathrine P med Lunamåsen
Majbritt/Fyyyy Destiny med hendes hunde
Rikke/Alias med hendes smukke Black and Tan hunde
Flere kommer til efterhånden som mit gamle knirkende tankeværk, kommer op og i omdrejninger :-))
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 466
Lykke N.
Er det delt op i katekoriger?
Mest hjælpsomme?
Mest faglig dygtige?
Mest skrevne inlæg?
Mest kommenterende i inlæg?
Mest på hjertet?
Mest hyggespreder?
HG betyder forskelligt for alle personer, herinde.
Jeg personligt, tog det MEGET seriøst i starten, det gør jeg ikke mere. Nu bliver det brugt til REN underholdning
og jeg HYGGER mig. Jeg griner og græder med HG, men er holdt op med at kommentere så meget, da jeg har en spc. humor der ikke kan skrives med ord, og kan let mistolkes.
Jeg har personligt mødt nogle kanon dejlige mennesker her på HG....SÅ DEM VIL JEG STEMME PÅ. De ved selv hvem det er så........griner.
Tak til ALLE på HG for god underholdning.
;0)
dec 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 5 Emner: 38 Svar: 776
Tak til Anlo og Karina for at tænke på mig. Det er da dejligt at se sit navn blive nævnt i sådan en sammenhæng *ss*
Mine første kandidater er:
Anne Louise (Nero)
Karina (Misja & Max)
Moster Gerda (Agge & Geister)
Bebe (de der hyrde nogen .. *ss*)
Sandy (Fusca og Sonnie)
Lone (Cassie, Dumbo og lille Sofus)
Charlotte (Rollo)
Gitte (de bette hvide)
Laila (Nanouk)
Belinda (Gilbert & Binka)
Simpelthen fordi I er som I er. Men også fordi I alle har været der for mig i den svære tid efter tabet af Hugin. I har alle været en kæmpe stor støtte som jeg nødig ville have været foruden.
Jeg sætter også stor pris på, at I har villet dele min glæde over lille Ronja :o))
Mine næste kandidater er:
Lene (Keeva)
Theresia (Berta)
Pernille (The Brown Hunt gang)
Jeanette (Luna)
som jeg jo synes er så dejlige at tale hund med - og så har de jo også labber *gg*
okt 2004
jan 2005
Marlene... tusind tak og i lige måde.. Jeg er jo (endelig) ved at få øjnene op for, hvad det er for en hund, jeg har fået mig:-) Og har fået blod på tanden mht træning.. Tusind tak for det:-)
Og det skyldes ikke mindst dig og dine resultater med dine dejlige hunde...
DEN GYLDNE HUNDEKIKS