Juuuubii.. ( ikke om hunde ) Juuuubii.. ( ikke om hunde )
Er simpelthen overlykkelig.. eller det kan jeg blive.. ;o))
Var i Kolding storcenter idag og skulle finde gave til min mormor og morfar.. vi bestemte os for mig og min søster at hun skulle have et billede af os sammen.. ( har hun ønsket sig i en del år nu ) så ham der holder til derinde og tager billeder midt i det hele.. kender vi han fangede os på en udstilling en dag og sagde han ville fotografere Sam så det fik vi gjordt for et godt stykke tid siden ( sidste vinter ) så vi kendte ham godt og han kunne godt kende os.. ;o))
Nå men vi sagde så sidste gang vi snakkede med ham at min store interesse var Fotografering.. så idag sagde han om det ikke var noget med at jeg elskede og fotografere.. han spurgte så til hvilket kamera jeg brugte osv.. og sagde vi måske godt kunen finde ud af noget hvor jeg tog med forskellige steder rundt og tog billeder .bla på hunde udstillinger.. fordi jeg allerede fotografere Hunde..( fordi han ville begynde og tage rundt på udstillinger og tage billeder ) jeg skulle bare skrive en mail til ham og sende et par billeder.. så kunne det måske være jeg kom i lærer på et senere tidspunkt hvis det var det jeg ville.. hold op hvor er jeg var glaaaad efter den snak med ham.. hold da op.. håber virkelig vi finder ud af noget på et tidspunkt.. synes bare det kunne være så fedt.. ;o))
dropper gerne frisør linien for det.. det er helt 100.. ;o))
Men nu må jeg så se ad... ;o))
har bare været så glad hele vejen hjem igen,.. *GG*
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Juuuubii.. ( ikke om hunde )