502 visninger
|
Oprettet:
Juuubii The Sims 2 Pets .. ;o))) {{forumTopicSubject}}
Fik jo The sims 2 og The sims 2 Pets i Julegave . .
og det er jo lææææænge siden . .
min comp har ikke villet tage imod cd'rommen lige meget hvor meget jeg har slettet på min comp .. idag prøvede jeg på mine forældres og det virkede .. så nu er jeg i fuld gang med at lave hunde osv .. ;o)))) juuuubii .. ;o)))
Har lavet den smukkeste Boxer indtil videre . . ;o)))
men kan skut finde ud af det .. er der andre der har det som kan svarer på lidt spg jeg har .. :o/ ting jeg ikke kan finde osv .. :o/ er SÅ forvirret . . kan ikek finde rundt . . *GGGG*
Jubiiii *GGG* ville lige dele med glæde .. *GGGGGGGGGGG*
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Jeg fik det da det udkom og har spillet det lige siden..
Hvad er det du har problemer med?
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
og kan man ike købe en komode så de kan skifte tøj . . det kan jeg heller ikke finde . . og kunen heller ikke finde ting til hunden før men det kan jeg dog godt nu .. ;o)))
*GGGGGGGGG*
feb 2007
Hvis du vil tilføje nogle flere skal du bare gå op fra den famillie du spiller med og klikke på den der Skab ny famillie eller hvad det nu hedder (er heller ikke ekspert, hehe) og så lave de nye du vil sætte ned. Når du har lavet dem klikker du bare på de skal flytte ned i det samme hus som de andre, så kan du tilføje dem, hvis det er det du mener.. Men der kan kun være øh, 8 mennesker og 6 dyr i alt tror jeg.. Hm.. Lol jeg har slev prøvet mig frem til det hele
feb 2007
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
Juuubii The Sims 2 Pets .. ;o)))