Engelsk hjælp.. Giver beløn. {{forumTopicSubject}}
Hejsa og godaften alle hunde-elskere
Nu skal jeg liige spørge jer "kloge-hooveder" om hjælp
Ja, jeg skal skrive et lille julekort til en på engelsk. Det skal derfor liige siges at dette ikke har noget med lektier af gøre.. Jeg håber I vil hjælpe mig, og der gives stemme i udf til dem som hjælper + karakter (håber det kan lokke jer lidt) Jeg bliver meget glad for jeres hjælp. Det skal bare oversættes Håber I vil hjælpe en fortabt pige Her er det:
Kære ----
Det kan tænkes at du først åbner gaven før jul, selvom du virkeligt skulle havdet åbnet den på selve juleaften. Men det gøre ikke noget. . Men jeg ved at denne gave jeg giver dig betyder ikke så meget som den gave du gav mig d. 23 Oktober: Den dag jeg mødte dig - det er den bedste gave jeg nogensinde har fået og jeg er meget taknemlig for at fremtiden har givet mig sådan en god ven som dig. Jeg ønsker dig en glædelig jul og en god dag af hele mit hjerte.
.............
Jeg ved godt at det er meget, men jeg lover højt og helligt at give de belønninger , da det er vigtigt for mig at I hjælper.
Kh Patricia.
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Det er noget om skrevet - meeen - ss -
Dear ….
You might open this gift before christmas eve, even though you ought to open it as a christmas present. – Sweety – it´s all right.
I now that this specific gift, will never be as speciel as the one you gave me on the 23. of october – The day We met – That´s the best gift ever, - and i´m forever greatfull that life has given me friend like you.
I wiss you a Merry Christmas – Hope from the buttom of my heart that you will have a Glorius day
jul 2005
En fejl havde lige sneget sig ind -
jul 2005
You might open this gift before christmas eve, even though you ought to open it as a christmas present. – Sweety – it´s all right.
I know that this specific gift, will never be as speciel as the one you gave me on the 23. of october – The day We met – That´s the best gift ever, - and i´m forever greatfull that life has given me a friend like you.
I wiss you a Merry Christmas – Hope from the buttom of my heart that you will have a Glorius day
apr 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 39
apr 2006
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
It is possible that you open this gift before Christmas, even though you were really supposed to open it on Christmas eve. But that's okay . But I know that this gift does not mean as much as the one you gave me on October 23rd.: The day I met you - which was the best present I have ever received, and I am very grateful that the future has given me as good a friend as you. I wholeheartedly wish you a merry Christmas and a great day
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
apr 2006
Så behøver jeg ikke mere hjælp
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
Okay det var der mange der gerne ville hjælpe med *GG*
Engelsk hjælp.. Giver beløn.