{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Dagen hvor alt bare går galt! {{forumTopicSubject}}

Jeps vi kender alle de der dage hvor ALT bare går galt, sådan en dag har det i den grad været her hos mig. I morgen kan kun blive bedre.

For det første har jeg været for ivrig i haven i weekenden, så jeg kan i den grad mærke jeg lever ( har fibromyalgi). Så vælger Ozzy at hoppe op over armlænet i sofaen og lige ind i fjæset på mig, så har fået en rift i kinden og læben, samt to små sår på indersiden af over og underlæbe. Føler jeg er blevet kørt ned af et tog!!

Ved middagstid dør min farmor , og jeg reagere helt anderledes end forventet. Jeg har ikke haft det tætteste forhold til hende, men har masser af gode minder fra barndommen i farmor og farfars kolonihave, men jeg troede ikke jeg ville blive ked af det, når dagen nu engang kom. Men jo, jeg er hammer ked af det, og hyler i tide og utide.

Og sidst men ikke mindst skulle der komme en og købe vores hamsterbur+tilbehør, da Henning hamster døde i fredags. Men hun skrev så EFTER hun skulle have været her, at hun var forhindret. Og da jeg så spurgte ind til hvornår hun så ville komme, jamen så havde hun målt op og havde altså ikke plads til det, så hun sprang fra. SUK.

Så ja, det har virkelig været en lortedag i dag, en rigtig MANDAG!

Og ja jeg ved ikke hvad jeg vil med denne tråd, måske bare få luft for frustrationer over en virkelig dum dag.

Håber I andre har haft en lidt bedre dag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagen hvor alt bare går galt!
  • #1   23. maj 2017 Åh sikke en møg dag du har haft smiley Kæmpe kram til dig smiley

Håber du har det bedre imorgen smiley

Må din farmor hvile i fred smiley

• #2   23. maj 2017 Dagen i morgen kan KUN blive bedre!!!

Det med smerterne i kroppen pga. havearbejdet er egentlig det værd, for jeg fik lavet noget jeg elsker og som jeg er glad for, og så er det værd at betale prisen bagefter. Kan jeg aldrig gøre det, kan jeg sgu ligeså godt sætte mig hen i et hjørne og visne smiley

Men når der så bare kommer så mange ting oveni hinanden, så påvirker det altså virkelig bare humøret, ja det gør et dødsfald i sig selv jo altid.

Jeg var et smut ved lægen i dag, og på vej hjem cyklede jeg forbi bilka efter en jordbærtærte, og vi bestilte take.out til aften, på sådan en dag her er det helt lovligt at smovse usunde ting smiley

Tak, det var det bedste for hende at få fred, og det gik heldigvis hurtigt, og min far holdt hende i hånden til det sidste smiley Igår havde han fortalt hende at han skulle hilse fra os alle, og så nævnt alle navne, og så havde hun et kort øjeblik åbnet øjnene og ligesom været til stede, og så faldt hun hen igen. Så vi tror hun har hørt det, og vidst at hele hendes familie har tænkt på hende smiley

• #3   23. maj 2017 Ved du hvad - du trænger i den grad til et virtuelt kram smiley
    Så det er hermed sendt afsted til dig smiley <3 smiley
    Håber dagen i dag bliver meget bedre smiley

• #4   23. maj 2017 Vågnede i morges med en nerve i klemme eller hvad pokker det nu er, gør pishamrende ondt i min nakke/øverst i ryggen. Det er virkelig bare ikke min uge.

I morgen MÅ altså være bedre!!

Har heldigvis en dejlig mand der har taget alle ture med hundene, og lavet aftensmad. Jg har brugt hele dagen på sofaen med min varmepude.

• #5   23. maj 2017 Åh, hvor er du altså også bare uheldig smiley
    Du får lige et ekstra kram så smiley <3 smiley

• #6   23. maj 2017 Tak Line smiley Jeg er sikker på i morgen er bedre, det må den altså bare være smiley

• #7   27. maj 2017 Kan forresten lige opdatere, resten af ugen er desværre ikke gået bedre. Var hos kiropraktor igår, og skal afsted igen tirsdag og fredag, og så måske endda flere gange.

Der er problemer 3 steder i min ryg og nakke, og som kiropraktoren sagde kan man ikke tage det hele på en gang, man bliver nødt til at tage det lag for lag, som et løg.

Min nakke blev løsnet lidt op igår, og er ikke så stiv i den mere, men det øverste af ryggen gør stadig lige ondt. Så GLÆDER mig til på tirsdag, og få løsnet endnu mere op!

• #8   27. maj 2017 Det lyder altså rigtig øv smiley
    Fortsat rigtig god bedring smiley Og så får du altså endnu et kram herfra smiley smiley

• #9   27. maj 2017 Line: Det er virkelig SUR røv, og smertestillende hjælper bare overhovedet ikke. Så jeg ligger rigtig meget med min varmepude, da det dulmer mens jeg bruger den.

Har virkelig verdens bedste mand, der tager alle turene med hundene, og han har også lavet mad flere dage, i dag tog jeg dog madtjansen .

Håber virkelig der er løsnet MEGET op når jeg går fra kiropraktoren fredag, ellers bliver det en MEGET lang tur fra Århus til Harboøre på lørdag når vi skal til begravelse!!

• #10   27. maj 2017 Jeg krydser fingre for, at kiropraktoren kan få løsnet op for det hele. Det lyder altså bare ikke særlig rart smiley Og en lang køretur lyder heller ikke som det fedeste, hvis man har så ondt, som du har smiley

• #11   27. maj 2017 Nej jeg priser mig godt nok lykkelig for, at der er noget familie på ferie, så begravelsen først er næste weekend, og jeg dermed kan nå at komme til kiropraktor 3 gange i alt inden!

Men jeg kunne jo mærke en forskel på besøget igår, jeg kan trods alt dreje hovedet nu, og vippe det lidt frem og tilbage, det kunne jeg slet ikke før.

Det er ikke ligefrem fordi det er rart hos i kiropraktor, men det er rart bagefter smiley

Kommentér på:
Dagen hvor alt bare går galt!

Annonce