{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Endelig kom dagen! {{forumTopicSubject}}

Hephey og tjuhej.

Idag skal vi hente lille Dexter, vores Old English Bulldog, som lige er fyldt 8 uger idag.

Har brugt samtlige aftener i denne uge på at gøre hjemmet hundesikkert, og alt er købt.

Nej hvor vi glæder os til at få den!

Massevis af billeder vil komme i weekenden...

Damn hvor har de 8 uger føltes som år!

Hvad har i af råd til hundens første overnatning. I fremtiden vil jeg nemlig ikke have den til at sove i soveværelset, men er det en god idé at gøre det de første par nætter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig kom dagen!
  • #1   12. sep 2008 vil bare sige stort tillykke, og jeg er dybt misundelig ;o)

• #2   12. sep 2008 Altså vi prøvede at se om vores kunne sove selv første nat, kan de ikke det, kan de rykkes ind i soveværelset og så rykke kurven dag for dag ud af værelset... smiley
    Og tillykke, er da dejligt:)

• #3   12. sep 2008 Stort tillykke med den lille. Jeg er selv i samme situation, med min 9 uger gl. sch. hvalp. Den første nat, blev den anvragt i det dertil indkøbte bur i mit soveværelse, men da jeg havde lagt trummehinder til den bittes skrig en time, ja så overgav jeg mig og tog hende med i seng....... Alle hvalpe er forskellige, nogen har villet sove for sig selv fra starten af, og andre har sovet i min seng i kortere eller ,længere tid....................Det har aldrig senere været et problem for mig at få dem ud af sengen, det er gået ganske af sig selv, vi har lige som vidst hvornår det var tid, og det var det så..... En lille sidegevindst ved at have hvalpen enten i bur eller i sengen er, at de vækker dig når den skal ud og bruge wc.... de første par nætter et par gange i løbet af natten. Vi har nu for 3.døgn sovet i 8 timer.

• #4   12. sep 2008 Hvis du har en madres så du kan sove ved siden af hundens kurv, så er den ikke alene, og så stille og roligt rykke madressen længere og længere væk fra hunden....

Eller du kan ha kurven ved side af din seng, så du kan ha en hånd nede hos hvalpen, så den kan mærke dig, og så stille og roligt når den er tryg ved jer og huset, så ryk kurven længere og længere væk fra sengen, og til sidst ud af værelset....
    Du kan jo eventuelt gi hunden en t-shirt du har haft på om aftenen som den kan ha i kurven, så den kan lugte dig helt tæt på.

Kommentér på:
Endelig kom dagen!

Annonce