{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Bent og tøj... >:( {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan at vi skal til konfirmation her på lørdag, ovre på fyn.
( så er fynboerne advaret om invasion fra Danaland )
Og Tanten skulle finde nye bukser til Bent, noget han var pænt ligeglad med.
`Det gør du da bare`var hans kommentar smiley
Men da Tanten kom farende med målebåndet, blev han da aldeles fornærmet smiley

Bent: Hva skal du bruge det til ? smiley
Tanten: Jeg skal da måle dig i liv og ben smiley
Bent: Det er sgu da ikk nødvendig, se hva strørrelse jeg bruger i arbejdsbukser smiley
Tanten: Ja de er jo ligsom for det meste med elastik, så det kan jeg sgu da ikk bruge til noget smiley

Så Tanten måler liv, og Bent står bare og knurre smiley
Da hun vil måle indvendig benlængde, bliver han hys smiley

Bent: Du er bare ude på at pille smiley
Tanten: For helvede mand smiley Stå nu stille så jeg kan få målt det sidste smiley
Tanten får målt færdig, og går på nettet for at finde bukser til ham, og finder også et par til 300 kr, som skulle passe Herren smiley
Og da de kommer med posten, kan han ikke passe dem i liv smiley

Tanten: Har du taget på den sidste uges tid ? smiley
Bent: Næ, jeg har knoklet hårdt med at plante træer, jeg er sikker på at jeg har tabt mig smiley
Tanten: Hvorfor er de så for små ? smiley
Bent: du har vel ikke målt ordentligt smiley

Så starter den store diskution om hvem der er skyld i at de nye bukser er så små at han ikke engang kan sætte sig ned uden de helt sikkert vil revne i bagen, og springe knapperne smiley smiley
Tanten er stadig overbevist om at han stod og trak maven ind da hun målte ham smiley smiley
Så hun måtte måle på ny, og kom da også til et 8 cm større mål smiley

Nye bukser blev bestilt, denne gang 2 numre større, og sørmer om ikke de passede Herren smiley smiley

Så er der hans sko, de dyre der for 15 år siden kostede 600 kr, Han er stadig ved at besvime når tanken falder på, hvad han gav for dem smiley
Indlæg-stof-whatever det nu er, kravler ned i den anden ende af skoen, og Tanten tør ikke prøve at lime det fast, hvis nu noget går galt og hans fine sko går i stykker smiley

Så hun spørger om ikke de skal finde nogle nye sko til ham smiley
Det fik han et helt hysterisk slagtilfælde over, så pt en uge efter, skumler han stadig over det smiley smiley
Så Tanten har truet med at sætte en tegnstift i skoen for at holde stoffet på plads smiley

Hvorfor hulan skal visse mænd, især skovmænd og trolde, være så skide-svære at få i noget ordentligt tøj når de skal til fest ? smiley

Her er et billede der viser HVORFOR Bent skulle have nye bukser smiley Den slags vil Tanten gerne undgå at det kommer på billederne fra konfirmationen smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bent og tøj... >:(
Kommentér på:
Bent og tøj... >:(

Annonce