{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Bent dog :D {{forumTopicSubject}}

Bent har efter egen mening haft en hård uge smiley

Den startede ellers fint, hans kære volvo ser ud til at have overlevet en tur i træet smiley

Tirsdag skulle de ud og plante, Bent glemte sine gummistøvler, så han var nødt til at gå og plante i sine sko smiley
Vi ved sikkert alle sammen hvor meget det har regnet hele week-enden og mandag med smiley

Så Bent`s sko vejede flere kg da han kom hjem, fordi de simpelthen havde suget så meget vand til sig smiley

Sønneke skulle tirsdag aften ned til kostervejens shop og købe nye arbejdssko, så Bent skumlede at knægten lige måtte købe et par til ham også, for dem han havde var vist ikke meget bevendt mere smiley
Og det kunne han have ganske ret i, de var ved at gå op i samtlige sømme efter alt det vand smiley smiley

onsdag morgen kommer sønneke med fars nye sko, men hva var nu det ? smiley der var kun 1 sko i æsken smiley
Hva hulan råber Bent smiley Jeg kan sgu da ikke gå rundt med kun 1 sko, jeg er sgu ikke en stork smiley
Nå ja... Bent må så igen have de gamle sko på smiley

Da Bent kommer hjem onsdag aften, er der våde fodspor hele vejen ind i gennem huset og på gulvet i soveværelset, ligger der de mest beskidte sokker Tanten længe har set smiley
Tanten : HVORFOR HELVEDE TOG DU IKKE DINE GUMMISTØVLER PÅ ? smiley
Bent : ????????? .... det ved jeg faktisk ikke smiley

Efter mere kaos, fik Bent endelig sine nye sko fredag morgen, og glad var han indtil sønneke gav ham kviteringen på skoene, at betale = 500 kr smiley
Bent gik nærmest i koma smiley
500 KR FOR ET PAR SKIDE ARBEJDSKO ??? smiley Det var nærmest tyveri ved højlys dag smiley
Jaja... Bent køber aldrig så dyrt tøj, han har et par fine sko, han købte i 2002, de kostede hele 699 kr, så de skal holde i mange år endnu smiley

Det store minus ved de nye sko, var så ikke prisen efter Tantens mening, det var at de har høj kant, dvs de er nærmest små ankelstøvler, hvilket betyder at den gode Bent ikke bare kan hoppe i dem når han lige skal ud og lave et eller andet smiley
Det fandt Tanten ud af, da hendes sko pludselig manglede ude i gangen smiley
Det gav dog en gang øreniv smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bent dog :D
  • #1   25. mar 2017 HØ HØ HØ den med skoene mangler kender jeg godt. smiley

• #2   25. mar 2017 Jeg har et par trekking-gummisko, som jeg ikke kan gå i, jeg får ondt i fødderne af dem, men de egner sig fint til at man har jokket bag-kappen ned og bruger dem til futsko, dvs man stikker bare i dem og går ud, nærmest som et par træsko smiley
    Og det øjnede den gode mand at selv om de var lidt for små, så kunne han sagtens mase sin fod i og hoppe ud i dem smiley
    Nu har jeg fundet et par blå sejler-sko på loftet, nogen han har fået af sin mor engang, som han ikke gider at gå i, så kan han vade kappen ned og bruge dem til futsko, han protesterede lidt, men kunne godt regne ud, at hvis han blev ved med at snuppe mine, så ville vi blot ende i en ** den sele for helvede** situation smiley

**Den sele for helvede ** = en anden historie, som i nok får en dag smiley

• #3   25. mar 2017 Ja tak

Kommentér på:
Bent dog :D

Annonce