24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Bent dog :D {{forumTopicSubject}}
Bent har efter egen mening haft en hård uge
Den startede ellers fint, hans kære volvo ser ud til at have overlevet en tur i træet
Tirsdag skulle de ud og plante, Bent glemte sine gummistøvler, så han var nødt til at gå og plante i sine sko
Vi ved sikkert alle sammen hvor meget det har regnet hele week-enden og mandag med
Så Bent`s sko vejede flere kg da han kom hjem, fordi de simpelthen havde suget så meget vand til sig
Sønneke skulle tirsdag aften ned til kostervejens shop og købe nye arbejdssko, så Bent skumlede at knægten lige måtte købe et par til ham også, for dem han havde var vist ikke meget bevendt mere
Og det kunne han have ganske ret i, de var ved at gå op i samtlige sømme efter alt det vand
onsdag morgen kommer sønneke med fars nye sko, men hva var nu det ? der var kun 1 sko i æsken
Hva hulan råber Bent Jeg kan sgu da ikke gå rundt med kun 1 sko, jeg er sgu ikke en stork
Nå ja... Bent må så igen have de gamle sko på
Da Bent kommer hjem onsdag aften, er der våde fodspor hele vejen ind i gennem huset og på gulvet i soveværelset, ligger der de mest beskidte sokker Tanten længe har set
Tanten : HVORFOR HELVEDE TOG DU IKKE DINE GUMMISTØVLER PÅ ?
Bent : ????????? .... det ved jeg faktisk ikke
Efter mere kaos, fik Bent endelig sine nye sko fredag morgen, og glad var han indtil sønneke gav ham kviteringen på skoene, at betale = 500 kr
Bent gik nærmest i koma
500 KR FOR ET PAR SKIDE ARBEJDSKO ??? Det var nærmest tyveri ved højlys dag
Jaja... Bent køber aldrig så dyrt tøj, han har et par fine sko, han købte i 2002, de kostede hele 699 kr, så de skal holde i mange år endnu
Det store minus ved de nye sko, var så ikke prisen efter Tantens mening, det var at de har høj kant, dvs de er nærmest små ankelstøvler, hvilket betyder at den gode Bent ikke bare kan hoppe i dem når han lige skal ud og lave et eller andet
Det fandt Tanten ud af, da hendes sko pludselig manglede ude i gangen
Det gav dog en gang øreniv
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Og det øjnede den gode mand at selv om de var lidt for små, så kunne han sagtens mase sin fod i og hoppe ud i dem
Nu har jeg fundet et par blå sejler-sko på loftet, nogen han har fået af sin mor engang, som han ikke gider at gå i, så kan han vade kappen ned og bruge dem til futsko, han protesterede lidt, men kunne godt regne ud, at hvis han blev ved med at snuppe mine, så ville vi blot ende i en ** den sele for helvede** situation
**Den sele for helvede ** = en anden historie, som i nok får en dag
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 401
Bent dog :D