{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Bidsår i munden {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Vi har en 'lille' shæfer/rottweiler blanding på 7 måneder.

For noget tid siden bed han sig selv i tungen og har haft et lille ar/mærke som når vinden får blitser.

Jeg tror han har ramt det igen så tungen er hævet lidt op i det område og der er kommet er sår. Igår var det rigtig slemt og blødte lidt men det ser bedre ud idag. Der er lidt hvidt rundt om såret.

Såret er lige ved en tand og jeg tror det rammer på nogle gange , har i nogle gode ideer til hvad mange kan gøre ?

Han spiser fint og har ingen anden ændring i hans opførsel.

Vil giver ham lidt is for hævelsen, men igen nogle ideer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bidsår i munden
  • #2   20. apr 2017 Kan ikke se noget i det mindste. Han var hos dyrlægen for 2 uger siden og der kiggede hun på hans tænder og sagde at de var rigtig fine.

Ved ikke om hun så det lille mærke da det var min kæreste der tog ham dertil, men det er efter det at det er kommet så meget op.

Fordi det så meget bedre ud idag har vi snakket om at holde øje med det og hvis ikke det bliver bedre så tage ham til DR. Dyr.

Dog har vi taget alt hårdt legetøj, pinde , ben og ladet hans mad opløse lidt, så det får lidt fred er par dage

• #4   21. apr 2017 Det er svært at se fordi det sidder sådan er dumt sted men det ser meget bedre ud hvad jeg kan få øje på, stadig en smule hævet men ikke lige så rødt mere! Så det er godt. smiley

Kommentér på:
Bidsår i munden

Annonce