{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Kidnappet barn {{forumTopicSubject}}

Igår da jeg var til julefrokost med mit arbejde går vi en tur i byen. Pludselig møder vi en meget forvirret mand der spørger om vi har set nogen med en barevogn. Han fortæller at hans søn stod ude på trappeafsatsen i vognen og sov. De hørte at babyalarmen sagde et bib der idikerer at der er for stor afstand på alarmerne og da de kom ud var barnet væk.
Lige da han havde fortalt dette ringede hans telefon. Det var politiet der sagde at der var nogen i den anden ende af byen der havde fundet et "hitte barn"
Jeg hentede min bil og drønede derop... Pyyha det var dejligt at se forældrene blive genforenet med deres lille 3 mdrs søn, som heldigvis havde det godt.
Politiet mener at det var nogen som ville stjæle vognen, men er blevet forskrækket da de opdagede at der lå et barn deri. De havde bare stillet vognen fra sig i en rabat. Heldigvis havde en mand syntes at det så mærkelig ud. Han var stoppet og havde til sin forbavselse set det lille barn.... Pyha han var også meget rystet.

Alt endte heldigvis godt, men politiet siger at selvom det nok var vognen de gik efter bliver dette betragtet som en alvorlig kidnapnings sag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kidnappet barn
Kommentér på:
Kidnappet barn

Annonce