Kidnappet barn {{forumTopicSubject}}
Igår da jeg var til julefrokost med mit arbejde går vi en tur i byen. Pludselig møder vi en meget forvirret mand der spørger om vi har set nogen med en barevogn. Han fortæller at hans søn stod ude på trappeafsatsen i vognen og sov. De hørte at babyalarmen sagde et bib der idikerer at der er for stor afstand på alarmerne og da de kom ud var barnet væk.
Lige da han havde fortalt dette ringede hans telefon. Det var politiet der sagde at der var nogen i den anden ende af byen der havde fundet et "hitte barn"
Jeg hentede min bil og drønede derop... Pyyha det var dejligt at se forældrene blive genforenet med deres lille 3 mdrs søn, som heldigvis havde det godt.
Politiet mener at det var nogen som ville stjæle vognen, men er blevet forskrækket da de opdagede at der lå et barn deri. De havde bare stillet vognen fra sig i en rabat. Heldigvis havde en mand syntes at det så mærkelig ud. Han var stoppet og havde til sin forbavselse set det lille barn.... Pyha han var også meget rystet.
Alt endte heldigvis godt, men politiet siger at selvom det nok var vognen de gik efter bliver dette betragtet som en alvorlig kidnapnings sag.
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.979
Der var også en i aalborg forleden der fik stjålet sin bil - i bagagerummet stod hans mors urne. Hun skulle begraves næste uge - så han vil rimelig gerne have urnen igen.... !!!
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 234 Svar: 1.425
MEn på den anden side - hvis det var mit barn skulle de bare i EL-stolen.. hehe
Den er svær - fordi hvis deres intention var at stjæle en barnevogn fordi de måske var unge og dumme - så får de en kidnapning på straffeattesten og hele deres liv er ødelagt..
tjah..
men dejligt de blev genforenet.
Og respekt til dig janni for din hjælp :o)
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 337 Svar: 2.583
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 337 Svar: 2.583
sep 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 833
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Hvorfor kan man ikke have noget som helst i fred længere???
Hunde, biler, cykler og nu også barnevogne.. Og alt "efterladt" skal smadres..
Her hvor jeg bor er der mange "efterladte" cykler.. De står fint op af en lygtepæl.. næste dag man kommer forbi er den smadret.. Det er da en underlig mentalitet...
Trist verden vi lever i:-(
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Hvor var det godt barnet blev fundet og dejligt af dig, at du hjalp, Janni:-)
sep 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.597
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 30 Svar: 233
Kidnappet barn